ရဲေသြး pov:
ဘာလိုလိုန႔ဲ ကြၽန္ေတာ္န႔ဲ ခ်ယ္ သူငယ္ခ်င္းေတြျဖစ္တာ ၃ လေလာက္႐ွိၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္ ခ်ယ့္ကို ဖြင့္ေျပာေတာ့မယ္။ ဒီေန႔ ခ်ယ္န႔ဲ ခ်ိန္းထားတ့ဲ ေနရာကို.သြားဖို႔ ျပင္ဆင္ၿပီး ဆင္းလာခ့ဲသည္။ျမ. "ရဲရဲ ဒါက ဘယ္လည္း"
ရဲ " အျပင္သြားမလို႔ပါ မမရ႕ဲ"
ျမ. "ရဲရဲ ကို မမ ေမးစရာ႐ွိတယ္။"
ရဲရဲ "ေမးေလ မမရ႕ဲ"
ျမ. "မင္းန႔ဲ ခ်ယ္ န့ဲ က ခ်စ္သူေတြျဖစ္ၿပီးလား။ ျဖစ္ရင္ ျဖတ္ပစ္။ မျဖစ္ေသးရင္လည္း အဆင့္မတတ္တ့ဲ။ ငါ့ ေမာင္ကို သစၥာမ႐ွိတ့ဲ မိန္းမန႔ဲ သေဘာေတာ့ မတူႏိုင္ဘူး"
ရဲရဲ "မမ ဘာေတြေျပာေနတာလည္း။ ခ်ယ္က မိန္းမေကာင္းေလး တစ္ဦးပါ မမရ႕ဲ။"
ျမ. "ေအး နင္သိေအာင္ ငါေျပာျပမယ္။ .!#*¿$£€€|)•¿¿*$#!{ အ့ဲတာဘဲ။ ရည္းစားေတြ ထည္လည္တြဲသူန႔ဲ မမ သေဘာမတူဘူး။"
ရဲရဲ "မျဖစ္ႏိုင္တာမမ။ သူ႔မွာ အ့ဲလို စာရိတၱမေကာင္းတ့ဲ စိတ္မ႐ွိဘူးမမ။ ဘယ္လိုဘဲ ျဖစ္ျဖစ္ ကြၽန္ေတာ္ ခ်ယ့္ ကိုခ်စ္တယ္။"
ရဲရဲေဖေဖ "ေဖေဖတို႔ မ်ိဳး႐ိုးထဲကို အ့ဲလို မိန္းကေလးမိ်ဳး အဝင္မခံႏိုင္ဘူးသား"
ကြၽန႔္ေတာ္န႔ဲ မမ စကားမ်ားေနတုန္း ဘယ္ခ်ိန္ကတည္းက ေရာက္ေနတ့ဲ ေဖေဖက ဝင္ေျပာေလသည္။ရဲရဲ "ေဖေဖ ခ်ယ္က အ့ဲလို မိန္းကေလး မိ်ဳးမဟုတ္ဘူး။ ခ်ယ္က ႐ိုးသားတယ္ ျဖဴစင္တယ္။"
ရဲေဖေဖ. "ဘာကြ။ မင္း အ့ဲမိန္းကေလး အေၾကာင္း ဘယ္ေလာက္သိလို႔လည္း သမီးေလး ကသစ္ ေျပာျပ ၿပီးၿပီး ခ်မ္းသာတ့ဲ ေယာက်ာ္းေတြ ဆီက ခ်ဴစားေနတာ မသိဘူးမ်ားမွတ္ေနလား"
ရဲရဲ "ေဖေဖ!!!!" ကြၽန္ေတာ္ ေဖေဖကို ေအာ္လိုက္မိတယ္။ ဟုတ္တယ္ေလ ခ်ယ္က အ့ဲလို မိန္းကေလးမ်ိဳးမွ မဟုတ္တာ။
ရဲေဖေဖ. "မင္း ငါ့ကို ဘာမွအတြန္႔မတတ္န႔ဲ မင္းေက်ာင္းၿပီးတာန႔ဲ သမီးေလး ကသစ္န႔ဲ လက္ထပ္ရမယ္ ဆိုတာ ျမဲျမဲ မွတ္ထား"
ေဖေဖက ေျပာၿပီး ဦးေလးတို႔န႔ဲ အျပင္ ထြက္သြားၾကတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ ဘာလုပ္ရမလည္း ခ်ယ္ က အ့ဲလို လူမ်ိဳးဆိုတာ ကြၽန္ေတာ္ မယံု ဘူး ။ ကြၽန္ေတာ္ ကားေသာ့ ဆြဲပီး ထြက္လာခ့ဲေတာ့သည္။
YOU ARE READING
အမုန္းေတြမ႐ွိတ့ဲ မနက္ျဖန္တိုင္းမွာ အခ်စ္ေတြန႔ဲ ျပည့္ႏွက္ေစ
Romanceအားေပးၾကပါအံုးေနာ္