2. Zrada

7 2 0
                                    

Anna měla téměř sbaleno. Zbývali jí jen maskáče, ale nemohla je najít. Batoh měla už tak narvaný, že nevěděla kam ty maskáče dá.. No, musela.. Je to nejdůležitější věc, kterou musí mít s sebou.

,,Co to hledáš?" Řekl Daryl a šel k ní.
,,Balím se.. Jedu pryč." Řekla zvýšeným tónem hlasu a přeskládávala věci v batohu. Když na ni Daryl mluvil, neodpovídala.
,,Jako kam? Hej!! Můžeš přestat?! Mluvím na tebe aspoň mi odpovídej!!" Chytil Annu za ruku a přitáhl k sobě.
,,Pusť mě.. Bolí to.." Snažila se mu vyškubnout z ruky, ale marně.
,,Až mi konečně odpovíš!!"
,,Já.." Zarazila se a podívala se mu do jeho rozzlobených očí. Viděla vztek, ale i smutek. Tohle u něj ještě nezažila.
,,No?! Sakra Anno!! Můžu snad vědět proč jdeš pryč. Tak mi to řekni!!"
,,Jedu na další misi. Volal mi generál. Musím. Promiň, chtěla jsem ti jen poslat dopis a všechno ti to vysvětlit."

Byl v šoku. Pustil ji a ona se už chystala k odchodu. Nevěděl, proč mu jeho manželka po tolika letech nevěří a proč mu nic neříká. Anna se blížila ke dveřím a stála mu zády.

,,Počkej?! To se ani nerozloučíš?" Otočil se a čekal na odpověď.
,,Promiň, měj se za půl roku budu zpět." Šla k němu a políbila ho.
,,Buď opatrná!! Hlavně zůstaň na středisku, jestli tě budou chtít poslat do boje, tak to prostě odmítni! Nechci, aby mi přišel telegram o tvé smrti.
,,Neboj.. Jedu tam jako zdravotník a konec konců jsem se vždy vrátila, nemusíš mít strach." Objala ho a ujistila o tom, že bude v pořádku.
,,Věřím ti, tak už běž, ať ti neuletí."
,,Haha.. Neboj se, čekají jen na mě." Zasmála se, naposledy ho objala a odešla.

Daryl zrovna vyšetřoval případ o ženské, která je nemocná a vraždila kolemjdoucí. Všiml si svého bratra, který seděl na recepci a hádal se s policistou.

,,Hej Merle? Co tu děláš?" Podíval se na Joeho a ukazoval mu, ať odejde.
,,Čau Bráško, co ty tady?" Šel k němu blíž a poplácal ho po rameni.
,,Pracuju tu, ale spíš já bych se měl ptát, co tu děláš."
,, Šel jsem kolem a chtěl se za tebou stavit, ale nechtěli mě pustit. Prý mě ta kráva na recepci tady nikdy neviděla." Zasmál se opřel se o pult recepce.
,,Ne, myslel jsem, proč nejsi s Annou na misi. Odjela tam před pár měsíci."
,, Jo taaak. Nechtěl jsem, spíš na mě nezbylo místo. Pojedu až na tu další. Někdo mi to poslední místo vyfoukl."

Sakra.. Anno.. Co když si to vymyslela jen, aby ode mně odešla?..Hledala rychlý způsob, jak odejít. Já jsem takovej debil!!

,,Daryle, co je bráško? Snad se nebojíš o svou starou. Třeba se jí nic nestane." Vysmál se mu do obličeje. Daryl se ale nedal a chytil Merla za límec u trička a přitáhl k sobě.
,,Přestaň takhle o Anně mluvit!! Je ti to jasný?! Jestli o ní něco takového ještě jednou řekneš, tak ti rozbiju hubu a je mi jedno, že jsi můj bratr! Je ti to jasný?!"
,,Klid bráško, vždyť se nic nestalo, tak buď v klidu." Daryl pustil Merla a odstrčil ho od sebe pryč.
,,Padej Merle." Řekl a otočil se směrem ke své kanceláři.

Daryl se nějak musel vyrovnávat se svým vztekem, který vůbec nepotlačoval. Je to přirozený reflex. Bojí se ztráty své milované manželky, která je nemocná a může kdykoliv své nemoci podlehnout. Brali se v dobrém i ve zlém. Anna musela často vstřebávat Darylův vztek a moc ho neřešit, jinak by se hodně pohádali. Snažila se ho spíše pochopit než, aby mu nadávala. Chtěla, aby v ní měl důvěru, a to taky měl. Říkal jí opravě všechno. Anna za to byla ráda, ale přestala to psychicky dávat, a proto je nemocná. Jen kvůli němu.. Od té doby, co se dozvěděl, že je nemocná jí neříkal skoro nic. Ale i přesto byli skvělý pár.

F#cking zombies (The Walking Dead)Kde žijí příběhy. Začni objevovat