Vypadá to tu velmi špatně.. Vozí k nám spoustu zraněných. Tábor už je tak dost přelidněný, nemůžeme brát další pacienty, ale i přesto, že odmítáme přijímání dalších pacientů, tak k nám vozí další a další. Snažíme se jim pomoct, ale jak dlouho to ještě vydržíme?.. Protivníci se blíží pomalu k našemu táboru. Bojím se, že je nikdo nezastaví a Daryl mi pak bude vyčítat, že jsem jela. Docela dost přemýšlím nad tím, že si začnu vést deník.. Třeba ho někdo později najde a dozví se, jaké to tu bylo.
...
Atlanta, Farma Worrenových, sobota 22:48 : ( o pár týdnů později)
,,Takže vy jste celou dobu dělala přesně u armády co?" Seděla Anna s mužem na schodech u oplocené farmy.
,,Zdravotníka, ale párkrát jsem byla i v boji. Na většině misí, Darylovi jsem s tím věčně lhala.Toto byla teprve moje druhá mise jako zdravotník." Opřela si lokty o kolena a dala ruce na hlavu.
,, Jsem strašná, já vím, radši nic neříkejte." Muž položil Anně ruce na záda. Zachvěla se.
,,Ne, já si nemyslim, že jste strašná nebo špatná. Když jste mi řekla jakou má Daryl povahu, a když jste mi tady povyprávěla skoro celý váš příběh, ať už doma nebo na cestách, Pochopil jsem, že jste milá, ambiciózní, chytrá. Věděla jste, proč jste mu to neřekla. Protože jste dopředu znala jeho reakce a chtěla jste jeho i sebe ušetřit zbytečného hněvu i stresu.",, Máte pravdu, možná to jen zbytečně dramatizuji. Vždyť on ani neví, co jsem tehdy všechno udělala.. Jsem zoufalá.. Neměla jsem odcházet.. Měla jsem zůstat s ním a přiznat mu vše."
,,Teď už je celkem pozdě toho litovat, nemyslíte? Těmi věcmi myslíte období kdy jste byla ve válce. Psychicky vás to tíži kvůli vaší nemoci. Je to úplně normální."
,, Ne Abbe, je to něco mnohem horšího. Učinila jsem rozhodnutí bez jeho svolení ani vědomí."
,, Nutit vás nebudu, aby jste se mi dále svěřovala, ale není dobré to v sobě dusit. A teď pojďte Marta připravila večeři." Děkuji.. Abe podá Anně ruku a pomohl jí se postavit. Z kuchyně se ozývá křik.
,, Kde jste Abe?!"
,,Už jdeme drahoušku!"Současnost, Dutton - policejní stanice, 23:04 :
Naštvaně zabouchl za sebou dveřmi od kanceláře. ,, Zatraceně!" Sundal si kravatu, odhodil ji na gauč, rozepl si pár knoflíků na černé košili a sedl si na něj. Nohy položil na stůl. Kožené křeslo u dubového kancelářského stolu se otočilo. Z ničeho nic se ozvalo.
,, Uletěli ti včely?" Daryl se zachvěl.,, Co?"
,, Seš nějakej nasranej Bráško. Včely ti dochází?" Rozsvítil zelenou lampičku u stolu.
,, Co to zase meleš Merle? Bych chtěl vidět tebe na mém místě." Ušklíbl se a dal si obě ruce za hlavu.
,, Tys byl vždycky slaboch a posera. Snažil jsem se z tebe udělat tvrďáka, ale ty neee... Vždycky jsi bulel jak malá holka a utíkal za maminkou. Byl jsi maminčin mazánek."
,, Drž hubu, co tady vlastně děláš? Kdo tě sem pustil?" Merl se zvedl naštvaně ze židle, zhasl lampičku a šel
k Darylovi. Šel k němu blíž a blíž. Nohou mu odkopl nohy ze skleněného stolku. ,, Něco ti povím bráško. Jak sis vzal tu svojí krasotinku tak jsi změkl. Měl by ses za sebe stydět. Ženská chce chlapa a ne fňuknu." Daryl se opět ušklíbl.
,, Jdi do hajzlu! Vypadni Merle!" Vstal z gauče a dal mu silnou ránu pěstí do obličeje. ,, Už o ní nemluv. Starej se radši o sebe a svojí ženu!" Merl se z rány rychle vzpamatoval. Ránu mu vrátil silněji, až tak, že dopadl na zem a bouchl se hlavou o stůl. Začal na něj křičet.
,, Tak hele krasotinko! To by snad stačilo zas takový frajer zase nejsi." Daryl si utíral krev z rtu.,, Tvoje žena pravděpodobně chcípne a ty tu fňukáš. Máš si aspoň začít hledat jinou starou. Lepší. I když.. Anna je fakt sexy kus. Máš si začít hledat jinou. Necháš mi ji jestli to přežije, že? Aspoň by zažila sex s pravým chlapem."
,, Ahhhh!!!" Daryl popadl Merla za krk, začal ho škrtit a kopat do břicha. Spadla na něj. Merl ležel na rudém koberci, na něm ležela knihovna a knihy spadené všude kolem.
,, Tohle ještě není všechno!!" Daryl kopl Merlovi do hlavy a odešel z místnosti.Opět kratší část, bude to zajímavé. Mějte se budu ráda za like a hezký koment. :) Mám dva účty, takže proto mi trvá vydání další části. :) Můj druhý účet: TwixxyCz.
ČTEŠ
F#cking zombies (The Walking Dead)
Misterio / SuspensoJsme skutečně šťastní? Takový jaký nás bůh chtěl? Nebo je na čase to změnit?.. Příběh o události,která se stala pro lidi a pro celý svět tragédií..