Hayatta en nefret ettiğin şey nedir? Sana beklediğin değeri vermemesi mi ? senin onu sevdiğini bile bile hiç yokmuşsun gibi davranması mı? Yoksa senin vermesini istediğin değerin fazlasını bir başka kişiye vermesi mi? hangisini seçerdin sen olsaydın.
Dur bunu da birlikte çözelim istersen...
Senin vermesini istediğin değeri fazlasıyla başka bir kişiye vermesi diyorsan eğer gel birlikte yolculuğa çıkalım ve neler olacağını hep birlikte görelim...
yeni bir gün başlıyor maceraperestler için onlar başlayan bu yeni günde "Aşk Parem" dediği ama değer görmediği kişinin çektirdiği acıların ne zaman dineceğinin cevabını arıyor.
Bakalım cevabı bulabilecekler mi ?? Pes etmiyor, vazgeçemiyor ondan çünkü ona sırılsıklam aşık
Haydi başlayalım ve neler olacak hep birlikte görelim...
Nefes bu güne kadar her ne yaptıysa onun için yapmıştı. Kendini onun için harcamıştı ama beklediği karşılığı alamayınca üzülüyor, morali bozuluyor ve onunla kurduğu bütün hayalleri suya düşüyordu ama nefes her şeye rağmen bir kez daha denemek istedi şansını belki bu kez her şey yolunda gidecekti. Bu heyecanıyla hemen eline telefonunu aldı ve sevgilisine Uzun bir sesli mesaj gönderdi: "Günaydın Aşkııııııım" çıplak sesiyle attığı o mesajın hemen arkasından sade bir yanıt geldi : "Sana da " Nefes böyle bir mesajla karşılaşacağını tahmin etmişti ama belki de o da bana güzel bir söz söyler diyerek umut ediyordu. Maalesef yine aynı sonuçla karşılaştı ve şunu dedi "İlk zaman ki Emre olsan keşke bana o zaman ki gösterdiğin değeri versen dedi ama olmadı işte Nefes için akan sular durdu yine. O anda aklına bambaşka bir fikir gelmişti.
Emre'yi en yakın arkadaşının telefonundan arayacaktı. Hemen arkadaşını arayıp durumu ona anlattı "bizim eve gel burada arayalım" diyerek eve çağırdı evleri birbirine yakındı bunun için hemen gelmişti Esin ama bir sorun vardı Esinin telefonundan arasa da kendi konuşamayacaktı çünkü Emre onun telefonlarına yanıt vermiyordu.sadece mesajlarına cevap veriyordu hatta bazen görüldü atıp geri çıkıyor ve bir daha dönmüyordu.Telefonu Esin'e verdi . ve şöyle dedi:
"Al ve sen konuş kendini benim yerime koy" dedi. Esin ama dedi sen nasıl dayanacaksın .Nefes telefonu alıp ona olan sevgisini dile getirmek istiyordu.Onu her şeyden çok sevdiğini ona bir kez daha hatırlatmak istese de yapamadı bir kaç kez denedi ama ya sesi kısıldı ya hıçkıra hıçkıra ağladı ya da boğazı düğümlendi olmadı işte. Bazı şeyler güneşle ayın birbirine aşık olması kadar imkansızdı. Emre, Esinle konuştuğu kadar konuşmamıştı Nefes'le. Bu da Nefes'in canını fazlasıyla acıtmıştı. Emre'nin aklına Esin'le Nefes'in birlikte olabileceği gelmişti ve Emre :Esin bugün bir planın var mı? Hava çok güzel yürüyüş yapmak için ve sen yürüyüşü seversin diye lafı dolandırdı arkasından benim kapatmam gerekiyor dedi ve telefonu Esin'in yüzüne kapattı.
Esin ve nefes Emre'nin durumu anladığını düşünerek ona şöyle bir şaka yapmak istediler ve Esin Emre'ye Şunları yazdı WhatsApp' tan:" Nefes dün akşam gıda zehirlenmesi geçirdi ve hala hastane de ben onun yanında kalıyorum ." Emre: Esin sen ciddi misin? bana yalan söylemiyorsun değil m? diyerek sözlerini tamamladı.Esin ben gayet ciddiyim daha önce bu kadar ciddi olmamıştım diyerek Emre'nin sorusunu yanıtladı.Emre şöyle yazmıştı:" Hastaneden çıkınca beni arasın onunla konuşmak istiyorum." Emre neden bu kadar endişelenmişti. Nefes'e çıkmaya başladığından beri hiç bu kadar endişeli görmemiştik. Ne oldu da şimdi bu kadar endişelendi. Korkmuşmuydu onu kaybetmekten. Esin:" tamam biz ararız seni çıkınca, hadi ben kapatıyorum bb. " aradan yarım saat geçmişti. Esin Emreyi aradı ve: "eve geldik bilgin olsun" dedi. Emre: "yaaa kusura bakmayın benim çok acil bir işim çıktı sonra görüşürüz" diyerek telefonu kapattı. Esin bu defa sinirlenmişti Emre ne yapmaya çalışıyordu. Telefonu kapattıktan sonra Nefes kısık ve narin bir sesle gelecek mi? diye sordu Esin yutkundu,ince bir sesle gelmeyecek dedi. Nefes ben böyle olacağını biliyordum dedi ve sinirlendi. Bir kaç gün sonra Esin ve Nefes Ankaraya gitmeye karar verdi ve sabahın erken saatlerinde yola çıktılar trene bindiler ve 2.5 saat içinde Ankaraya geldiler yeni açılan avm ye girip bir kaç parça bişeyler alıp çıktılar Nefes Emrenin ihanetini hala kabullenememişti Bir anda gelişti her şey bir anlık değişime bağlandı. Nefes artık böyle olmayacağını söyledi herşeyden önce herkesin kendi geleceği için bir yol belirlemesi gerekiyor ben bunca yıl boş yere okumadım bana aşk mesleğimi öğretmeyecek ben artık aşk kelimesini duymak istemiyorum. Bundan sonra okula düzenli olarak gidicem, dersten kaçmayacağım,kaç kaç nereye kadar bir an önce bitirmeliyim ve elime diplomamı almalıyım öyle değil mi? Aşk bana şimdiye kadar hiç bir şey kazandırmadı ama bir çok şeyi kaybettirdi yeter artık bir şey kaybetmek istemiyorum.
Ben önümde son 2 hafta kaldı. 2 hafta sonra bütün hayallerime kavuşacağım sonunda.
Herşey gönlünüzce olsun
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ACISI
ChickLitHayallerinin içinde boğulan ve umut'un her şeyden muaf olduğunu düşünen bir genç kızın hikayesi... o kararsızlık yığının altından nasıl kalkacağını düşünürken aydınlık...