two; biologický rodiče

423 30 1
                                    

+

po zasedání u dr. Hughes zůstala zmatená. nechtěl, aby zasedání skončilo, protože chtěla více informací od Carmen, ale musela odejít dřív, než se čekalo. 

dr. Hughes věděl, že má Carmen potíže s tím, co říká, co je skutečné a co ne, ale dnes, pomyslel si, možná je ještě horší. 

"Luke, co řekl dr. Hughes, když se zeptal, s kým jsem mluvila?" zeptala se Carmen poté, co se snažil najít slova. 

Luke pokrčel rameny, "nedělejte si s tímstarosti," Carmen přikývla, ne zcela jistě. 

oba se vrátili domů a oba zůstali několik minut ticho. to bylo typické, Carmen nikdy nebyla hovorná . ztratila by se v mysli a Luke by prostě zírá na strop nebo na ni.

"Luku,  budeš držet vždy se mnou, že jo?" Carmen se náhle zeptal Luka a on se na ní usmál.

"samozřejmě," odpověděl, přitom vykouzlil Carmen úsměv na tváři. byla ráda, že má Luka. znali se už mnoho let. Nemůže si přesně vzpomenout, když se setkali, protože se náhle objevil. bylo to divné, opravdu. ale moc nad tím nepřemýšlela.

o několik sekund později Carmen nastoupila do auta a usmála se na mámu. dala jí pilulky, které si musela vzít, a pak odešla. 

Carmenina minulost nebyla snadný příběh, obzvláště v té části, kde byli zavražděni její biologičtí rodiče. 

Moc si nevzpomněla. bylo to, jako by její paměť byla téměř vymazána. byla skutečně šokovaná, když zjistila, že musí být poslána do azylového domu, protože zavraždila svojí biologickou matku a otec, potom jí to Luke řekl.

byla poslána do azylu a byla jí poskytnuta přísná pravidla na která nebyla zvyklá. 

zůstala tam tři roky a propustili jí za dobré chování a také si všimli změny v ní. všimli si, že se zlepšila. 

její minulost zůstala tajemstvím. pouze její pěstounové a luke věděli. Luke věděl všechno.

Luke Carmen ulehčil život, protože je tu vždycky pro ni. 

byl tam vždy.

+

schizophrenia ☹ l.h. //CZ//Kde žijí příběhy. Začni objevovat