six; pistole

159 16 0
                                    

+ 34

před třemi dny, dr. hughes zemřel. byl zavražděn. 

před čtyřmi dny měla Carmen zasedání s dr. Hughes. Také tam byl Luke. 

před dvěma dny přišli policisté do domku. řekla jim, že neví o tom, co se stalo. lhala. 

důstojníci ji nechali jít, a neměli na ní žádné podezření. byla vděčná, stejně jako Luke. 

během zasedání, které měli před čtyřmi dny, se dr. Hughes zeptal, Carmen na Luka. řekla mu, že je její přítel. Carmen se cítil trochu divně při o otázkách o Lukovi. proč by se na něj ptal? 

Luke za celou dobu čelt z notesu o si terapeut psal. nelíbilo se mu co psal. 

dr. Hughes věděl, že Luke není skutečný. zeptal se Carmen jestli by si s ním domluvila další sezení. souhlasila. 

po sezení se oba vrátili domů. Luke šel do pokoje pěstounů. prohlédl si zásuvky a našel zbraň. vešel do ložnice. 

"Carmen, podívejte se, co jsem našel." ušklíbl se a podal jí zbraň. Třásla se. "Kde si jí našel?" 

pokrčil rameny, "to není podstatný, Carmen, chci, abys použila tu pistoli." 

carmen byl zaražená. podívala se na zbraně a její všechny detaily. 

"na koho?" zeptala se. 

"Na dr. Hughes." 

zpočátku se Carmen nejen vyděsila, ale byla i šokovaná. nevěděla, proč ho Luke chtěl mrtvého. 

"Carmen, může se to zdát divné, ale důvěřuj mi, je to správná věc, prostě tě chce nechat samotnou, carmen." 

carmen to nechtěl dělat, ale Luke nebyl v poslední době moc štasťný. chtěla, aby se cítil šťastný. 

"dobře." řekla

po jejich rozhovoru o tom nemluvili. bylo to pro ně oba normální. 

druhý den se setkala s dr. Hughes. nebyla to typ dívky, která by nosila kabelku, ale neměla místo, kde by mohla skrýt zbraně. 

strčila pistoli do náhodné kabelky, popadla Lukeova zápěstí a táhla ho dolů. "Chystám se na mé zasedání," zavolala a její pěstounky přikývly. 

obvykle by chodila do budovy, protože to bylo jen tři bloky daleko. plus, ona si užila vycházky. 

Carmen a Luke oba vstoupili do budovy a vydali se do jeho kanceláře. Carmen cítil uzel v žaludku. 

"Nebuď nervózní, bude to sranda." 

přikývla. 

vešli do kanceláře a nechtěla to celý den dělat celý. chtěla to dostat a skončila. 

"Posaďte se prosím." 

Luke si všiml, že Carmen to nechtěla dělat. nemohla. 

"zatraceně Carmen, prosím!" zařval Luke. 

"zmlkni Luku, může tě slyšet!" vykřikla a dr. Hughes na Carmen zíral. 

Carmen cítila paniku a pak vytáhla zbraň a položila ji na dr. Hughesovu hlavu. 

zavřela oči a zastřela ho. 

Luke se usmál.

schizophrenia ☹ l.h. //CZ//Kde žijí příběhy. Začni objevovat