+
bylo to pár dní od té doby s Carmen, od té situace začaly mít věci svůj smysl.
všechno, začalo mít smysl pro carmen.
ten den kdy Luke našel pistoli. vzpomínala si na to. vzpomínala si, jak procházela zásuvky a najde ji.
což je bláznivé, její pilulky mají její vzpomínky. oni si pamatují na všechno.
naposled viděla luka včera ráno, křičel. nedokázala to pochopit, ale vypadal, že je naštvaný.
stále byla zmatená. Luke nemůže být fiktivní, to prostě nedává Carmen smysl.
on je skutečný, nemůže nebýt skutečný. byl už mnoho let na jejím boku. Její zmatek jen narůstá a rozechvívá ji.
Pro Carmen je to tak zmatené, že už o tom ani nechce přemýšlet.
v poslední době si vezme pilulky, ale vždy. když si je vezme, všechno se rozmazává, její dlaně se začnou potit a všechno, co slyší, je Lukův pláč v jejím uchu. což je děsivé, opravdu.
Skrývala před přestouni pistoli pod polštářem.
nechtěla aby našli v jejím pokoji pistoli. podezřívali by byli jí. koneckonců, nemají tušení o tom, kolik lidí vlastně zabila.
Jen si myslí, že zabila svoje rodiče.
den, kdy zabila její rodiče, ji pronásleduje. viděla, jak podlahu pokrývala krev. způsobovalo jí to bolest, když o tom přemýšlí.
z ničeho nic se objeví Luke. sedí na posteli a vypadá velmi klidně. pohled na klidného luka jí hřeje u srdce, protože v poslední době nebyl nic jiného než její živá noční můra.
"nepřemýšlej o svých rodičích, Carmeni." promluvil, zněl klidně.
"Jen mě nech na pokoji." zašeptala, objala si nohy a položila si tvář mezi kolena.
nechal ji samotnou. postavil se a posadil se blíž k ní, ale nedotkl se jí. jen se na ni díval.
"Myslíš na věci na které nechci abys myslela." řekl.
podívala se na něj, ale nebyl tam.
"přestaň to, luke." řekla, když ho uviděla stát u okna. najednou zmizel a viděla, jak sedí na podlaze.
"Luke, přestaň s tím." řekla trochu hlasitěji než dříve. nepřestal.
Luke byl nečekaně blíž u a sedl si k ní na postel. upřeně na ni zíral.
ukázal na polštář, "carmen",
Nadzvedla obočí a naznačila co s tím.
přemístila polštář a spatřila předmět, který byl za ním.
to byla zbraň.
byla zmatená.
"co?" řekla. Luke se na ní stále díval.
"uchop to."
bez přemýšlení, carmen zvedl zbraň. podívala se na ni.
Luke ukázal na spoušť a ona ji vytáhla. bylo to, jako by ji ovládal.
"Luku, přestaň!" vykřikla.
už se nemohla ovládat. bylo to, jako by byl v její mysli, ovládal každý její pohyb, který udělal.
začala vzlykat, když ucítila, jak jí ruka nasměrovala pistolí směrem k ní.
Carmen nemohla nic dělat. Luke se na ni podíval a usmál se, Carmen nadále vzlykala.
začala křičet, když si pistoli položila na hlavu.
její pěstouni najednou vstoupili do pokoje, Luke se upřeně díval na Carmen.
"udělej to, carmen, pro mě."
carmen neslyšet nic než Luka. všechny výkřiky, které byly způsobeny pěstounskými rodiči, všechno. to nebylo slyšet. Dívala se na Luka a on zas na ni. necítila nic.
zastřelila se.
+
ČTEŠ
schizophrenia ☹ l.h. //CZ//
Mystery / Thriller"Luke, můžeš mi dát ubrousek, prosím?" zeptala se zdvořile Cameron, Luke se jen zasmál na její slušnými výrazy, ale Dr. hughes vypadal poněkud zmateně. "Carmen? s kým mluvíš?" originál v angličtině @parahmore