Sen Harry ile üç yıllık evlisindir.Harry bir çocuğunuzun olmasını istiyordur ama sen kendini buna hazır hissetmiyorsundur.Sabah Harry den önce uyanırsın ve mutfağa Harry ' e sürpriz yapmak için kahvaltı hazırlamaya başlarsın.Sen pancake yaparken arkandan biri seni kucaklar.Arkanı dödüğünde Harry sana gülümsüyordur."Günaydın Aşkım😍" "Sanada Günaydın Harry.Ama süprizimi bozdun sana kahvaltı hazırlıcaktım." Harry kahkaha atar."İstersen ben geri uyuyim aşkım sen kahvaltıyı hazırlayınca beni uyandırırsın.Gerçi zehirlenmekte istemiyorum ama seni kırmamak için yerim." Sen gözlerini devirirsin."Ah Harry mutfakta iyi olmayabilirim ama bu seni zehirliyeceğim anlamına gelmez.😀"Harry düşünceli düşünceli bakar."Belki bir çocuğumuz olursa ona ve bana güzel kahvaltılar hazırlayabilirsin ne dersin aşkım"sen surat asarsın."Harry sana daha bunun için erken olduğunu söylemiştim niye ısrar ediyorsun ki!" Harry bir şey söylemez ama her halinden üzgün olduğu bellidir.Birlikle kahvaltı yaparsınız .Ardından Harry etrafı toplar sende onu seyredersin.Harry sonunda sessizliği bozarak "Aşkım bugün parka gitmeye ne dersin?" "Park mı?" "Evet park hem yürüyüş yaparız." sen başını olur anlamımda sallarsın sonra üstünüzü değiştirir ve parka gidersiniz.Siz yürürken Harry çocuk parkına doğru gider ve orada çocuklar ile oyun oynamaya başlar.Harry bir çocuğu kucağına alarak senin yanına gelir.
"Aşkım sencede elime çok yakışmadı mı ?" Sen onlara bakarsın ve çok şirin durduklarını düşünerek çantandan telefonunu çıkarırsın"Gülümseyin bakalım sizin resminizi çekicem .Böylece Harry de baba olana kadar bu resme bakar🤣" sonra onların fotoğrafını çekersin.Harry sana meraklı gözlerle bakıyordur.Sen en sonunda dayanamazsın ve "Tamam Harry senin istediğin olsun ama sadece bir çocuk yaparız ona göre!" Harry sana kocaman gülümser ve sarılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Styles ile (giftli)Hayal Et
FanfictionO resimlerin en güzeli onu hayallerinde yaşat