Harry solo kariyerine başlamıştır.Sen ise çok iyi bir piyanist ve söz yazarısındır.Birçok ünlü sanatçı ile çalışmışsındır ve şimdi çalışmıyorsundur.Ortak bir arkadaşınız sizi tanıştırmaya karar verir ve seni Harry 'nin stüdyosuna çağırır.Sen bir tulum elbise giyersin ve altına günlük bir ayakkabı giyersin.Harry 'nin stüdyosuna gidersin.Elly sizi tanıştırır.Harry seni görür görmez elini uzatır"merhaba ben Harry ,Harry Styles" sen tatlı bir gülümsemeyle"sizin Harry Styles olduğunuzu bilmeyen yok.Bende(ismin)."
Harry o büyük gamzesiyle gülümseyerek"Senin çok iyi bir söz yazarı olduğunu duydum yazdıklarını okumak isterim."Sen Harry nin bunları söylemesine sevinirsin."Tabi istersen sana yazdıklarımı gösterebilirim."Birlikte masaya oturursunuz ve sen Harry e yazdıklarını göstermek için pembe defterinş çıkarırsın.Kilidi açar ve defteri Harry e verirsin.Harry yazdıklarını okumaya başlar.Defterin ortalarına geldiğinde bir şarkıya gözü takılır ve onu okumaya başlar."Vay canına!Bu çok güzel!Bunu yazarken nasıl hissettiğini bilmek isterdim.Belli ki bu şarkıyı yazdığın kişiyi çok sevmişsin."Senin yüreğin sızlar.Bu şarkıyı ona yani Harry e yazmışsındır ama bunu ona söyleyemezsin.İlk hayranı olduğun ünlü Harry dir ve sen şuan onunla konuştuğun için çok mutlusundur.Elly gelir ve şarkıyı yüksek bir sesle okumaya başlar:
Başlarda çok güzel biriydi.
Onu tanımak istedi soğuk bedenim.
Her gülüşünde sızlatırdı kırık yüreğimi.
Makyajımı yaprken loş ışıkta dudağımı boyardım onun için kırmızıya.
Gece saat bire kadar beklerdim onu merdiven aralığında.
O zaman geçtikçe güzelleşiyordu.
Ay onun saçlarına vurduğu her an beni kendine daha da çekiyordu.
Söylemeliyim ki gerçeği gün geçtikçe kalbim daha da çok seviyor o güzel erkeği.
Söylemekiyim ki gerçeği o dünyada gördüğüm en güzel şey.
Sesi kulaklarıma sakin bir şarkının melodisi gibi gelir.
Yaz kadar sıcak bir ateş beni onun gözlerine bakarken eritir.
O ismimi hiç duymadığı uzak evlerin kapısında her geçe şarkı söyler.
Dudakları kelimeleri derin bir hisle dışarı vurar.
Yaz ın ilk ışıkları o ortadan kaybolmadan hemen önce doğar.
Söylemeliyim ki gerçeği aşkın ateşı ısıtıyor bedenimi.
Söylemliyim ki gerçeği kulaklarım arzu ediyor o güzel sesi."
Herkes bir anda sessizliğe gömülür.Sessizliği Harry bozar."Seninle çalışmak isterim sen gerçekten çok etkileyici birisin(ismin).Seninle çok güzel şarkılar yapıcağımıza eminim."Sen çok sevinmişsindir .İşte hayallerindeki o erkekle tanışmışsındır ve o seninle şarkı yazmak ister.Sen"o zaman anlaştık."Harry o kocaman gamzesiyle sana gülümser ve bu büyük bir aşkın ilk küçük gülücüğü olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Styles ile (giftli)Hayal Et
FanfictionO resimlerin en güzeli onu hayallerinde yaşat