Tatil

927 20 3
                                    

Harry ile arkadaşsınızdır ve birbirinize her konuda destek olursunuz.Sen kötü bir ilişki yaşamışsındır bu yüzden çok yıpranmışsındır.Kendini bir kaç hafta eve kitlersin ama olucak gibi değildir.Aslında birlikte olduğun kişiyi sevmiyorsundur ama onun sana ihaneti seni ister istemez çok üzmüştür.Eğer elinde olsaydı Harry gibi biriyle birlikte olurdun ama Harry seni en yakın arkadaşı olarak görmektedir ve sen hiçbir şansının olmadığını düşünmeye başlamışsındır.Senin bu üzgün durumuna dayanamayan Harry daha fazla seni yalnız bırakmak istemez ve evine gelir.
(Zil çalar)
"(İsmin) ben geldim .Nasıl olduğunu merak ediyorum."bu ses Harry'e aittir.Sen kapıyı açmaya karar verirsin ."hoşgeldin Harry." "(İsmin) senin için çok endişelendim iyi misin?""iyi olmaya çalışıyorum Harry.Sanırım artık hiçbir erkeğe güvenim kalmadı." "Bak ne dicem uzun süredir tatile çıkmıyoruz hem senin kafan dağılır.Hem de ben biraz işlerden kurtulurum.Ne dersin birlikte güzel bir tatile çıkalım." Sen çok kararsız kalmışsındır.Harry le tatile çıkmak istiyorsundur ama ona aşıksındır ve ondan uzaklaşmakta istiyorsundur.Bir süre daha düşündükten sonra tarile gitmeyi kabul edersin.Birlikte küçğk bir sahil kasabasına tatile gidersiniz."Bak (ismin) burası çok güzel burada fotoğraf çekinmeye ne dersin." "Bana uyar." Oradan geçmekte olan yaşlı bir teyzeye fotoğrafınızı çekmesi için rica edersiniz.Harry elini senin omzuna atar ve sende Harry 'nin göğsüne başını yaslarsın.Kadın sizin fotoğrafınızı çeker ve ardından"Birbirnize çok yakışıyorsunuz.İlerde çocuklarınıza göstermek için güzel bir anı oldu."der.Sen Harry'nin biz arkadaşız diyerek durumu düzeltmesini beklersin ama Harry ona gülümser .Ardından birlikte yürümeye devam edersiniz."Harry kadına niye sevgili olmadığımızı söylemedin?"Harry sana tatlı ve bi okadar da can alıcı bir bakış atar."Sence ?"sen ona bakarsın ve"Harry ne demek istediğini anlamadım." Harry senin ellerini tutar ve ardından derin bir nefes alarak"Çünkü senin benim arkadaşım değil.Benim sevgilin olmanı istiyorum.(İsmin)sen hayatımda tanıdığım en güzel kalpli insansın seni seviyorum hem de çok ."sen şaşırıp kalırsın rüyada olduğunu düşünmeye başlarsın."(ismin) iyi misin ?Eğer beni sevmiyorsan .." sen Harry 'nin dudağına yapışırsın.Harry de sana karşılık verir.Ertesi gün artık Harry le arkadaş değil sevgili olmuşsunuzdur ve bu senin hayatının en güzel günüdür.

Ertesi gün artık Harry le arkadaş değil sevgili olmuşsunuzdur ve bu senin hayatının en güzel günüdür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Harry Styles ile (giftli)Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin