1. Anket, İlk Karşılaşma ve Oluşan Hisler

51 5 3
                                    

"Afedersiniz ,bakarmısınız?" diye seslendi beş numaralı masa. Masaya gülümser yüzle yönelerek "buyrun efendim" dedi.

Buğday tenli kadın "iki Yugwa* birde yanına kurabiye niyetine seni istiyorum" dedi. Gülümseyerek.

Jungkook terslememeye çalışarak güler yüzle elindeki akıllı not defterine sipariş yazarken "siparişiniz alınmıştır efendim" dedi.

~
Çantamı aktif bir şekilde sırtıma geçirip, akşam masamın üzerine bıraktığım kartvizitimi masayı tararcasına gözlerimle arıyorken telefonumdan gelen sese yöneldim ekrana baktığımda;
"saat 11.00 da ankete başlamayı unutma!!" hatırlatıcının bildirimini gördüm, saate baktığımda 8.46 idi acale etmezsem otobüsü kaçıracaktım,kot ceketimi alırken yere düşen öğrenci kartımı görünce günümün güzel olucağını hissetmiştim, karnımdaki kelebeklerin hareketlerini hissediyordum..

~
Sabah ki dersimden çıkıp saate baktığımda 10.33 "güzel zamanlama bebeğim" diyerek kendi kendime konuşarak yürürken ensemde hissettiğim ele doğru yöneldiğimde Jin hyung'un gülümseyen yüzüyle karşılaştım, onun ne zaman gülümseyen yüzünü görsem dünyanın en mutsuz insanını bile mutlu eder derecesinde gülümsemesi vardı cidden.

"merhaba güzelim" dedi Jin hyung.

"Merhaba hyung acelem var biraz kusura bakma otobüsü kaçırmak istemiyorum bugüne halletmem gereken anketim var, seni seviyorum görüşmek üzere."

"Kendine iyi bak güzelim."
~
Saate baktığımda 10.58 idi. Gözüme çarpan ilk kafeye girdiğimde önüme gelen çalışana müdürün odasını sorup, odaya yöneldim kafede rahat bir şekilde anket yapabilmem için izin almam gerekiyordu.
İzini aldıktan sonra büyük keyifle önüme gelen ilk masadan birine güler yüzle izin isteyip oturdum.
~
Öğleden önce olmasına rağmen kafenin bugünki yoğunluğunu havanın güzelliğine veriyordum bir masa boşalırken diğerine biri/birileri oturuyordu, 7 çalışan olmasına rağmen yorucu geçiyordu, 19 numaralı masayı temizlerken gözüme birisi çarpmıştı buğday tenli üzerinde hafif bol duran kot ceketli dikkat ettiğimde fark ettimki bir masaya oturuyor müşterilere soru sorup bir süre sonra kalkıp başka masaya geçiyordu tam anlıyamadım elinde dolu olan bir yığın kağıtlarla ne yaptığını.
~
50 kişiyi tamamlamama 1 kağıt kalmıştı bir kişiye daha ihtiyacım vardı bir yandan saatin kaç olduğuna bakıp zamanımı kontrol etmek istiyorum "güzeeel , saat 14.11 son bir kişiye daha ihtiyacım var" diye kendi kendime konuşurken gözüme bir garson çarpıyor "bence kabul eder ona anket yapmamı" diyerek önüne atladım.

"Sen son şansımsın benim" dedim ellerimi birleştirerek yalvarır gözlerle bakarken, garson ne olduğunu anlamamış gözlerle gözlerimin içine bakarak "Anlıyamadım ne için son şans?"

"a çok özür dilerim ben Taehyung , Konkuk Üniversitesi 2.Sınıf öğrencisiyim bir ödevim var bir kaç sorumla anket yapıyorum ve son 1 kişi kaldı rica etsem -konuşurken karşımdaki garsondan farklı bir enerji hissediyordum bu kelebeklerimin çoğalmasına neden oluyordu-  birkaç sorumu cevaplarmısın?"

"Tabi -gülümseyerek-"

"Lütfen oturun-eliyle sandaliyeyi göstererek-, isminizi öğrenebilirmiyim?"

"Jeon Jungkook"

"Eğitim?"

"Hanyang Üniversitesi, 1. Sınıf Öğrencisi , -gülümsemesini durduramadan- Görsel Sanatlar Bölümü"

ANKETİN KONUSU: Hisler ve Duygular

Bir kaç soru sonra...
Tae: Aşkın hayatınızdaki etkisi nedir?
Jungkook: Pek dikkatimi çekmiyor.
-Şu sıralar birine ihtiyacım varmış gibi hissediyorum.-
Tae: İlk görüşte aşk var mı?
Jungkook: Kişiye göre değişir ama bence vardır.
-Şu an dan itibaren var olduğuna eminim.-
Tae: Karşılıksız aşkın çaresi var mı?
Jungkook: Biraz can acıtıcı bir olay ama insan bir süre sonra olaya alışabilir.
Tae: Hiç aşık oldunuzmu?
Jungkook: Evet
Tae: Aşık olucağımız zamanı belirleyebilir miyiz?
Jungkook: Hayır ,belirleyemeyiz. Aniden gelen beklenmedik bir şekilde hayatımızı değiştiren bir histir diye düşünüyorum.
-Aynı benim son 10 dakikadır hayatımın değişimini planlayamadığım gibi..-

Her ikisi içinde son sorunun cevabı aynıdır.
*Yugwa: Korede bir tatlı çeşidi.

ÖNCELİKLE SELAAAM,BENİM İÇİN İLK OLAN BİR ŞEYİ YAPMIŞ BULUNUYORUM HEHEHEH , DENEMEK İSTEDİM NASIL OLUCAK FALAN İÇİMDEN BİR SES GÜZEL OLUCAK DİYOR.

Not: İyi , kötü,güzel ve çirkin ne düşünceniz/düşünceleriniz olursa yorum olarak eksik etmeyin lütfen benim için çok önemliii.

•Tell me the song? /vkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin