Neden Gülmüyorsun?

59 4 0
                                    

20 Haziran öğleden sonrasını  bilgisayarımda müzik dinleyerek geçirmiştim ve en sevdiğim şarkı olan 'Drops of Jupiter' i dinlerken ilk defa düşünmüştüm onu acaba arkamdan ne demişti.Benden saldırgan nkız diye falan mı bahsediyordu.Ona fazla sert davranmıştım.Ben kendime acırken kapı çok sert bir şekilde çalınmaya başlamıştı, birden yerimden fırladım ve kapıya koşturdum delkten kim olduğuna bakıcaktım kikocaman sarı bir kafa gördüm bir az sonrada bir göz .                                                   -Kapıdam kaldım tatlım açıcak mısın?                                                                                                                      İşte sabahtan beridir başıma gelen en güzel şey buydu.Gelen Zac di benim tatlı belam en yakın arkadaşım gelmişti.Ona kapıyı açtım yüzümde kocaman bir gülümseme vardı kesinlikle istem dışıydı yani onun gereğinden bir az fazla uzun saçları vardı ve bir de bandanası bu haliyle biraz hipilere benziyordu ve benimle aynı boydaydı ve yüzünden hiç eksilmeyen bir gülümsemesi.                                                                                                                                                                                                 -Sana öyle bir şey anlatıcam ki birlikte marketi altını üstüne getirdiğimiz günden daha da komik.                -Buna ihtiyacım var Zac .  dedim                                                                                                                             -Sasah ile onun annesinden şu Peterlerin düzenleyeceği çok terbiyesiz partiye gitmek için izin istemeye gittik.Annesini bilirsin yaşlı bir cadıdır ama çok seksidir ve bizde onu kendi silahı ile vurmaya karar verdik -yemeklerle-Ona yemek yapıcağımızı söyledik o da izin verdi bizde mutfağa geçtik -kahkahalarla gülmeye başladı-Sasah kadının firınını patlattı evet yanlış duymadın kek pişirmiştik fazla bekletmişiz ve sonra BUM!!!                                                                                                                       -Peki bir şey oldu mu yaralandınız mı?                                                                                         -Hayır zamanında farkettik ve küçük bir şey di zaten ,hey ne oldu önceden olsa enkazı görmeye kalkışırdın ama şimdi gülmüyorsun bile....                                                                                                              -Üzgünüm bak bunu bırakalım ve hadi yemek hazırlamama yardım et  ama seni uyarıyorum herhangibir şeyi kırar veya patlatırsan ödersin parasını.                                                                                 Kahkahalarla gülmeye başladık ve bir yandan da 'CALIFORNIA 37'yi dinliyorduk.Dans etmemek imkansız gibi birşey di.                                                                                                                                           -Yarın parti-                                                                                                                                                                   Kapı sertçe çalınmaya başladı.Bir anda gülmeyi ve dans etmeyi kestik.Kötü bir şeyler olacak gibiydi eğer kapıyı açarsam, kendim engel olamadım sanki kapıyı açarsam kötülüğü hemencecik başımdan savacakmış gibi hissettim.                                                                                                                  -Sen dur ben açarım  dedi Zac   ama bu benim yanlışımdı  ve ben yüzleşmeliydim bu yüzden kararlı bir ifade takınarak başımı hayır anlamında salladım.                                                                                        Derin bir nefes alıp tokmağı kavradım sonrasında şöyle dedim içimden 'salla gitsin'                                -Merhaba Bayan Yıldız böyle geç bir saattle geldim özür dilerim.Ama yeni kiracı sizden şikayetçi ve bende buraya onun vekili olarak geldim.                                                                                                            Kira günü geldiğinde veya herhangibir şey için para toplanıcağı zaman Mr.Skater asla gözünüzün yaşına bakmaz ve parayı vermediğiniz taktirde sizi kapının önüne koyma konusunda da asla tereddüte düşmezdi,fakat şimdi Allahın belası yeni kiracının vekili olduğunu söylüyor ve ben ne diyeceğim hiç bir fikrim yok ama asla geri adım atmayacağım.                                                                       -Daire harap bir halde her yer boya ve kağıt bakın o daireyi de bir tek siz kullanıyordunuz ve yeni kiracı-                                                                                                                                                                         -Lütfen bayım sadate gelin ne istiyorsunuz.                                                                                                          -İstediğim yani kiracının istediği evden çıkmanız .                                                                                          EVDEN ÇIKMAK MI!!!!ne diyor bu adam ben yıllardır bu binada oturuyordum ve burdan çıkarsam nereye gideceğim dair bir fikrim ve yerimde yoktu..                                                                                              -Bakın yıllardır burada oturuyorum beni tanıyorsunuz ben de sizi -ne yazık ki-nasıl beni atabilrsiniz anlamıyorum.Peki ben ne yapacağım???                                                                                                                                                                               

son hikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin