Το συγνωμη

3 0 0
                                    

Την επομενη μερα την ειδα στο σχολειο.Ειχα ερθει αρκετα νωρις κι ετσι προλαβα να κατσω στην ταξη με τα υπολοιπα παιδια!Μετα απο λιγο ηρθε και αυτην!

Α:Καλημερα(μου χαμογελασε)
Μ:Καλημερα!(με χαμογελο)Πως εισαι?Πονας?
Α:Ενα ενα!Ολα καλα.Ποναω βεβαια ακομη λιγο αλλα θα περασει.Δεν ειναι εντονος ο πονος!Επισης χθες γιατι εφυγες χωρις να πεις τιποτα απο το νοσοκομειο?
Μ:Ητανε εκει οι γονεις σου και σκαλωσα.Δεν ηξερα τι να κανω.Οποτε το εβαλα στα ποδια!
Α:Σε ειδανε,μη νομιζεις!Αλλα δεν εδωσαν και πολυ σημασια!Τυχερος εισαι!
Μ:Χα αληθεια?Τοσο κακοι ανθρωποι ειναι?Δεν νομιζω!
Α:Κοιτα,οποιος με πειραζει εχει να κανει με το πατερα μου.
Μ:Αρα εισαι κοριτσι του μπαμπα?😂
Α:Ελα βλακειες!!
Μ:Νν βλακειες!Και τοτε τι τον θες τον μπαμπακα σου?Καλυτερα να ειχες καποιον πιο αξιο να σε προσεχει.
Α:Αυτο αν δε το καταλαβες ηταν κακια προς στον μπαμπα μου!😡
Μ:Ναι καλα σορρυ.Σου θυξαμε τον ιπποτη!Τελος παντων.Θελω μια χαρη!
Α:Απο μενα?
Μ:Ναι απο σενα!Λοιπον,αφου εγω σε βοηθησα και σε πηγα μεχρι το νοσοκομειο κι εσυ οφιλεις να με συγχωρεσεις τωρα οκ?
Α:Για ποιο πραγμα να σε συγχορεσω?
Μ:Για την μερα που επεσα πανω σου.
Α:Μαλιστα.Κοιτα θα σου ελεγα οχι,αλλα να μωρε σε λυπαμαι!
Μ:Με λυπασαι?
Α:Ναι.Σε λυπαμαι!
Μ:Ωραια..Καργα ωραια..Δηλαδη εγω φταιω παλι ετσι?Και γιατι να με λυπασαι?
Α:Γιατι μου κολλας πολυ και λυπαμαι να δου δωσω χιλοπιτα!
Μ:Κοπελα μου,εγω,δεν εχω αναγκη ΚΑΝΕΝΑΝ και ΚΑΜΙΑ!
Α:Τελος παντων δεκτη η συγνωμη σου✌!

Ο Μαριος Και Η Αλις💞Where stories live. Discover now