Η γνωριμια

10 1 0
                                    

Ετρεχα να μπω στην ταξη γιατι ημουν λιγο καθυστερημενος!Ξαφνικα επεσα πανω σε ενα κοριτσι.

Α:Εε προσεχε που πας!(θυμωμενη)
Μ:Συγνωμη απλα βιαζομουν.
Α:Και πρεπει να σε ανεχομαστε επειδη εσυ βιαζεσαι?
Μ:Ειπα συγνωμη.Τι αλλο θες?Παρατα μας!!!

Φευγω και λεω σιγανα πως ολοι οι τρελοι εδω μαζευτηκανε!

Μπηκα στη ταξη και εκατσα σε ενα αδειο θρανιο.Χωρις να ρωτησω και πολλα τα παιδια...Απλα εκατσα.

Μετα απο λιγο στη ταξη μπηκε εκεινο το κοριτσι που ειχα χτυπησει μεσα και καθισε διπλα μου.Τρομαξα μπορω να πω στην αρχη..Αλλα μετα της ειπα ενα στεγνο συγνωμη για πριν.Εδειξε να μην την νοιαζει.Αλλα επειδη ειμαι και πολυ κοινωνικος της επιασα την κουβεντα!

Μ:Συγνωμη για πριν.Και που επεσα πανω σου και που σου μιλησα αποτομα.
Α:(δε πηρα απαντηση)
Μ:Βλεπω δε μιλας και πολυ εε?Εισαι κι εσυ ενα απο τα φυτα εδω μεσα ετσι?
Α:Οχι,απλα δε μιλαω στο καθε φλωρο και ηληθιο που δε ξερει να φαιρεται.
Μ:Υποννοεις κατι κοπελια?😂
Α:Ναι οτι δε σε παω.Μπορεις να με αφησεις τωρα ησυχη?😡
Μ:Καλα οπως θες.Απλα ηθελα να ερθουμε λιγο πιο κοντα.Αυτο ηταν ολο.
Α:Α ναι?Και γιατι?
Μ:Γιατι δε ξερω κανεναν εδω.Μονο εσενα.
Α:Αα μαλιστα με ξερεις ε?Τοτε ποιο ειναι το αγαπημενο μου φαγητο?
Μ:Δε ξερω..Και δεν εννουσα αυτο!
Α:Ειδες που δε με ξερεις?😏

Χτυπησε το κουδουνι.Βγηκα εξω απο την αιθουσα και απλα περιμενα καποιο παιδι να μου μιλησει.Κανενα δε το εκανε,οποτε μιλησα σε ενα αλλο κοριτσι απο τη ταξη μου.Μιλησα στην Μελινα.Πολυ καλο κοριτσι φανηκε.Ειχαμε σχεδον ιδια γουστα και το πιο σημαντικο ειχαμε την ιδια ΘΡΗΣΚΕΙΑ(ΑΕΚΑΡΑ).Γενικα δεν αργησα να προσαρμοστω.Εδειχναν μαλιστα να με συμπαθουν οι περισσοτεροι.

Το μεσημερι σκεφτομουν πως επρεπε με καποιο τροπο να ζητησω συγνωμη απο την Αλις και να το δεχτει.Δεν ηξερα τι να κανω.Αλλα εδειχνε να με νοιαζει αρκετα για εκεινη.Πραγμα ασυνηθιστο για μενα!Δεν ειχα ξανανοιαστει για κοριτσι.

Ο Μαριος Και Η Αλις💞Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora