Η τελευταια μερα

2 0 0
                                    

*θα προτιμουσα να βαλετε το τραγουδι οσο διαβαζετε και ειδικα τη τελευταια παραγραφο.

Οταν θα γυριζε ο Μαριος πισω στους φιλους του,θα τον περιμενε μια δυσσαρεστη εκπληξη.

*Χαρης και Νικολας(οι φιλοι του Μαριου)

Χ:Που ησουν?
Μ:Στη παραλια.
Ν:Μονος?
Μ:Ναι μονος.Ακουγα τραγουδια.
Ν:Οκ.Λοιπον θελουμε να σου πουμε κατι.
Χ:Κανονικα ηταν να φυγουμε την Τριτη σωστα?
Μ:Ναι.
Ν:Εμμ...Αποφασισαμε να φυγουμε αυριο.Επειδη η μανα του Χαρη δυστυχως αρρωστησε και δεν εχει κανεναν να την προσεχει.
Μ:Τι λετε ρε?Πατε καλα?Εγω δε φευγω.Και ειδικα τωρα.
Χ:Γιατι ειδικα τωρα?
Μ:Γιατι περναμε μια χαρα!
Ν:Ναι αλλα ρε πρεπει να γυρισουμε πισω.
Μ:Μαλιστα.Τι ωρα φευγουμε?
Χ:Ξημερωματα.Με το πρωτο πλοιο.
Μ:Ωραια.Επειδη εχω μια δουλεια μπορειτε να φτιαξετε εσεις τις βαλιτσες μου?
Ν:Τι δουλεια εχεις εσυ?
Μ:Εε εχω μια δουλιτσα!
Χ:Ελα αστον Νικολα.Οκ θα σου τις φτιαξουμε!
Μ:Θενξ.Τα λεμε πριν φυγουμε!😉

Ετρεξε να βρει την Αλις.Δεν ηθελε να την αφησει μονη της,αλλα ηξερε οτι επρεπε να γινει ετσι.Την βρηκε και πηγε να της μιλησει.Η Αλις οταν το εμαθε στεναχωρηθηκε.

Μ:Ευτυχως σε βρηκα.Πρεπει να σου μιλησω(λαχανιασμενος)
Α:Εγινε κατι?
Μ:Οχι.Δηλαδη ναι.Φευγω απο το νησι.
Α:ΓΙΑΤΙ?😱
Μ:Αρρωστησε η μητερα ενος φιλου μου και γυρναμε αυριο τελικα😢.Θα μου λειψεις πολυ,να ξερεις!
Α:Και εμενα θα μου λειψεις!Μπορεις να μη φυγεις ακομη τουλαχιστον?
Μ:Ναι.Ειπα στα παιδια να μου φτιαξουν τις βαλιτσες και να συναντηθουμε λιγο πριν φυγουμε.Βλεπεις ηθελα να κατσω μαζι σου.
Α:Καλα εκανες!♡
Μ:Το μονο που θελω ειναι να περασουμε μαζι αυτη τη νυχτα.
Α:Οκει.Αλλα με εναν ορο!
Μ:Τι ορο?
Α:Θα ειμαστε ολη τη νυχτα αγκαλια.Δε θα με αφησεις καθολου.
Μ:Ναι μικρη.
Α:Κοφτο αυτο το μικρη.ΔΝ ΕΙΜΑΙ!!!
Μ:Καλα μικρη ΜΟΥ.Μη θυμωνεις!
Α:Αυτο ναι..Ειμαι😁😍

Περασανε ολη τη νυχτα αγκαλια.Κοιταζοντας τα αστερια και μιλωντας ο ενας στον αλλον!Ο Μαριος χαιδευε τα μαλλια της Αλις.Η Αλις απολαμβανε την αγκαλια του.Ξανικα ενα δακρυ επεσε στο μπουτι του Μαριου.Σηκωσε το κεφαλι της Αλις,η οποια εκλαιγε και τη ρωτησε γιατι κλαιει.Εκεινη του ειπε οτι θα της λειψει η αγκαλια του,η φωνη του...ΤΑ ΠΑΝΤΑ!Εκεινος της σκουπισε με το χερι του τα δακρυα.Τη κοιταξε βαθια στα ματια και της ειπε πως ολα θα πανε καλα.Της ειπε οτι κι εκεινου θα του λειψει😧.Της κρατησε το χερι και τη σηκωσε πανω(μαζι μ εκεινον).Την εφερε λιγο πιο κοντα του και περασε τα χερια του γυρω απο την μεση της.Την κοιταξε στα χειλη και χαμογελασε.Χαμογελασε κι εκεινη και πριν γινει κατι αλλο ο Μαριος την φιλησε.Εκεινη συνεχισε το φιλι και εβαλε τα χερια της στο λαιμο του αγοριου.Ο Μαριος τη φιλουσε σαν να μην υπαρχει αυριο.Εκλεισαν και οι δυο τα ματια και απολαυσαν το υπεροχο φιλι τους!

Ο Μαριος Και Η Αλις💞Where stories live. Discover now