Ζηλευω!(ενω δεν μου ανηκει καν)

4 0 0
                                    

ΜΑΡΙΟΣ:
Πηγαμε με τα παιδια για φαγητο.Ειδαμε κατι κοριτσια απο Αγγλια λογικα γιατι μιλουσανε Αγγλικα και τις κερασαμε απο ενα παγωτο.Αυτες εδειχναν να περνανε καλα μαζι μας.Η αληθεια ειναι πως ηταν πολυ ομορφες και με "πολυ ωραια προσοντα"😉.Αν και λιγο μεγαλες για μενα αλλα τι πειραζει μωρε.Την Αλις εχω να τη δω κατι μερες.Μπορει να εφυγε απο το νησι.Απο τη μια στεναχωριεμαι που δεν την βλεπω,αλλα,απο την αλλη μου κανει καλο.Πρεπει να τη ξεχασω οπωσδηποτε!
Ξαφνικα την ειδα!Ομγ!!!Ηταν για αλλη μια φορα υπεροχη!Ειχε βγει για φαγητο με την μαμα και τη θεια της!Φαινοταν ενθουσιασμενη και δεν ειχα καταλαβει το λογο!Αφου διασκεδαζαμε με τις Αγγλιδες(η Αλις δεν ειχε βγαλει τα ματια της απο πανω μας),οι οποιες μας τριβοντουσαν σαν τρελες,βλεπω μετα απο μιση περιπου ωρα να σκαει μυτη ενα αγορι.Κοντα στην ηληκια μου.Χαμογελασε στα κοριτσια(στην Αλις και στις γυναικες που την συνοδευαν) και εκατσε διπλα στην Αλις😡!Ποιος ηταν αυτος και τι δουλεια ειχε διπλα της?

ΑΛΙΣ:
Βγηκα για φαγητο.Στη παραλια λιγο πιο περα ηταν αυτος με τους φιλους του.Δε το πιστευω!!!Σαλιαριζει με κατι αλλα κοριτσια😡!Και μεγαλυτερα μαλιστα απο αυτον!Τωρα βλεπεις καθε μια,ερχεται κουνιεται λιγο και ξεμυαλιζει το καθε αρσενικο.Ειδικα αν ειναι κι απο ξενη χωρα😡!Τελος παντων.Μετα ηρθε κι εκατσε να φαμε μαζι,ο ξαδερφος της μανας μου,ο Κωστας.Νομιζω θυμωσε γιατι τα ματια του δε ξεκολλαγαν απο πανω μας!(οΜαριος)ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΜΕ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕ!

Σκεψεις και των δυο:
ΖΗΛΕΨΑ!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!Και δε μπορω να καταλαβω το γιατι!Δε θα επρεπε καν να με νοιαζει αν υπαρχει.Τι με πιανει ρε γαμωτο?Αφου δεν μου ανηκει καν!!

Ο Μαριος Και Η Αλις💞Where stories live. Discover now