9 ay sonra
•Nazlının ağzından•
Ateşle sevgili olalı 9 ay oldu artık her saniyemiz beraber. Doğrusunu söylemek gerekirse bi evlenme teklifi bekliyorum. Bahargil bile soruyo ama icraat yok. Sıkıldım yani.
• Ateşin Ağızından •
Nazlı artık sıkılmaya başlıyor bi evlenme teklifi bekliyor ama bilmiyor ki çok yakında ona bir evlenme teklifi edicem.
2 hafta sonra
Ateş ve Nazlı bir dağ evine giderler.
Ateş mangalla uraşırken Nazlı sofrayı kuruyordu . Yemeği yedikten sonra Nazlı ve Ateş hamakta sallanıyordu Ateş uyumuştu Nazlı da cebinden telefonu çıkarıp Ateşin fotoğraflarını çekmeye başladı. Ardından bir silah sesi duydu çok korkmuştu Ateşi uyandırdı.
Ateş
Sen içeri geç saklan ben oraya gelince çık dedi
Ve Ateş gitti teröristler orayı basmıştı
Ve ardından bir silah sesi Ateş kalbinden vurulmuştu . Teröristler gidince Nazlı ordan çıktı . Ve Ateşi yerde yatarken görünce koşarak yanına gitti ve nabzına baktı ama nabzı yoktu . Nazlı çığlıklarla ağlıyordu ambulansı aramak hiç aklına gelmemişti sadece ağlıyordu içeri gitti ve bir yere uzandı Ateşin öldüğünü görünce kriz geçirmişti çok ağlamaktan bayılmıştı. Uyandığunda arkadan biri gelip gözünü kapayarak ve sürükleyerek dışarı çıkardı Nazlının gözü açılınca karşısındaki manzaraya şok oldu .
Karşısında benimle evlenir misin yazıyordu B yi Yavuz E yi Bahar vb. Harfleri tutuyolardı . Sonra arkadından Ateş geldi ve yüzüğü çıkardı
Ateş
Benimle evlenir misin?
Nazlı
Eveeeet
Ateş Nazlının parmağına yüzüğü takar ve sarılırlar . Ardından hep beraber yemek yerler ve o geceyi orda geçirirler ertesi gün kahvaltıyı yapıp eve geri dönerler Nazlı hala atlatamamıştır yaşadığını.
Ertesi gün
Ateş Nazlıyı arar
Ateş
Günaydın Aşkım kelebeğim
Nazlı
Günaydın Aşkıımm
Ateş
Nasılsın
Nazlı
Çok iyiyim sen nasılsın
Ateş
Bende iyiyim şoku atlattın mı
Nazlı
Atlattım ama Ateş çok korkmuştum
Ateş
Valla canım çıktı yapıcam diye ama değdi
Nazlı
Beni üzmeye değdi mi?
Ateş
Asla neyse şimdi benim kapatmam lazım sonra görüşürüz
Nazlı
Görüşürüz
....
Ve artık nişan teleşı başlamıştır...