Çaylak ve Suyun düğününden sonra ortalık durgundu. Bir kaç gün kimseden ses çıkmadı. Ateşin görevleri Nazlının yardımlaşma işleri vb.
•Nazlının Ağzından•
Ateşle ne zamandır görüşemedik onu çok özledim. Ama malum yardımlaşma merkezinde bir ton iş var. Artık yeni sistem kurduk yaşlı ve yatalak hastalara evlere hizmet yapıyoruz. Yani yaşlı bir teyzeye ekibimizle beraber yardıma gidiyoruz ekip derken; bir doktor (Baharın kampta işi olduğu için başka doktor aldık) bana yardım eden biri annem ,su , dilek , ha bu arada dilek yeni çalışanımız, ve Arzu o da yeni bunlardan biri benimle yardıma geliyor. Teyzenin yıllık ihtiyacını karşılıyoruz yani yardım kolisi içinde; makarnasından tutta pirincinden, yağından , zeytininden, peynirinden, bütün gerekli ihtiyaçlar var bu erzakları taşımak içinse Murat diye birini işe aldık. Eve gidince teyzeyi muayene edip, erzaklarını yerleştirip 100tl de para veriyoruz eğer isterse yıllık sözleşme yapıp 1 yıl boyunca o teyzeye bakıyoruz. Yardım etmeyi seviyorum yapacak bişe yok . Tabiki bize birazcık para ödemeleri gerekiyor. Günlük 50 aylık 100 yıllık 500 tl ne zaman isterseler ödeyebiliyorlar . Neyse yeter ne işten bahsettim birazda küçücük minnacık kardeşim Ali Haydar dan bahsedeyim tabi onlada ilgileniyorum zor iş tabi. Anneme acıyorum.! Bu yüzden Ateşle görüşemiyoruz . Ateş demişken onu bir ararıyım bakalım ne yapıyor?Ateşin telefonu çalar " efendim nazlı" "müsait değilsin herhalde ben sonra arıyım" " evet pek değil sonra görüşüz"
Bir saat sonra...
Nazlı" alo Ateş " Ateş " nasılsın kelebek" " seni beklemekten öldüm Ateş öldümm" " işim vardı dedim ya yoksaa ben seni bekletir miyim hiç? " " neyse bir şeyler yapalım mı?" " olabilir" " tamam o zaman sen beni gelip alırsın." " tamam bir saate oradayım"Nazlı hazırlanmıştır askılı düz siyah bir elbise giymiştir. Tabi biraz kısa olabilir. Ama bu onu rahatsız etmemiştir. Ateş ise siyah pantolon beyaz tişört giymiştir. Kasları da çok belirgindir. Ama bu onu rahatsız etmemiştir. Ateş Nazlıyı alıp bir kafeye götürmüştür. Ateş" nazlı bu kıyafet ne"
"Çok uyumlu olmuşuz Ateş dimi? ' de sen niye böyle bişe giyindin." " nesi var acaba?" "Bütün kasların ortada Ateş hiç bişe giymeseydin daha az belli olurdu." "Bana diyene bak!" " neyse tamam Ateş! Sen şöyle yanıma gel ki seni sahipsiz sanmasınlar!" "Ah ah benim kıskanç sevgilim." "Kıskanç değilim ben!" "Tabi tabi"
Oturup sohbet ederken masalarının ordan 3 kız geçer ve Ateşe bakarak birbirlerine şöyle derler: 1. Kız : Ah be kızım ne erkekler vaarrr maşhallah.!
Nazlı dönüp "sana mı dedi o?" "Bilmem"
2.kız: evet be sarışın mavi gözlü kaslı karizmatik yakışıklıı.!"
Nazlı gözlerini bölertir" Ateş bunlar seni tarif ediyo sarışın mavi gözlü kaslı felan."
3.kız: evet ya ama bir de yanındakİ kıza bak paçoz bakımsız çirkin hiç haketmiyor adamı hiç.! Zaten böylelerinin yanında böyle kızlar olur.!
Nazlı" ben bunları yolarıııımm!!!" Ateş " dur Nazlı sakin ol."
Nazlı kızlara döner ve " bana baksanıza siz, siz kim oluyorsunuz da benim sevgilime laf atıyorsunuz? "
Kızlar" paçoz konuştu"
Ve Nazlı kızların saçına yapışır" bana bak kızım kimse benim sevgilime laf atamaz. O benim tamam mı benim! Nişanlım o benim nişanlım!size bakar mı sandınız !?" Ateş " Nazlı durr kızım bir dur ." " yok duramam ben yolarım bunlarııı"
Ve kavgayı ayırırlar ve o kafeden kovulurlar" " nazlı kıskançlık damarın tuttu yine o neydi öyle 3 kıza Nazlı " der ve güler " gülsen gül Ateş Açar ben sana bunu giyme dedim bak gördün mü?" " kızım bunu giydim diye değil yakışıklı olduğumdan!" "Allah Allaaaahhhh senin yakışıklılığın da sadece bana Ateş hele bi başka bine yakışıklı ol!" "Tamam emir büyük yerden " der ve öpüşürler. Sonra gittikleri kafede yeni işe aldıkları Muratı görürler Murat yanlarına gelir.
Murat"selam Nazlı." "Selam naber" "iyiyim öyle takılıyorum bu arkadaş kim?" "Nişanlım Ateş" "senin gibi güzel bir kızın böyle bir adamla ne işi olur anlamıyorum?" "Biz Ateşle birbirimizi çok seviyoruz.!" Ateş " ne oldu beğenemedin mi" " beğenemedim valla!" Ateş " haspun Allah" "Nazlıcığım canım benim sen bence bu adamdam ümidi kes ben burdayım." Der ve bacağına dokunur .
Ateş" çek lan o elini" der ayağa kalkıp kafa atar. "Sen kimsin lan kimsiiinn kimin nişanlısına dokunuyorsun lan sen kimin nişanlısına canım benim diyorsun." Der ve döver. Nazlı " Ateş nolur yapma Ateşş" ve o kavgada ayrılır ve ordanda kovulurlar Artık Ateş Nazlıyı eve bırakır.Ateş " çok değişik bir gündü bir daha öyle giyinme.!" "Sende öyle giyinme!" ikiside aynı anda "tamam " der. Birbirlerini öperler sarılırlar ve ayrılırlar. Bu buluşmada kazalı BELALI atlatılır.Evettt Belalı çiftime uygun bir bölümle karşınızdayım saçma olmuş olabilir bilmiyorum ama yazmaya çalıştım. Ali Haydarın doğumunu yazmadım ama doğdu o da. Neyse okuduğunuz için teşekkürler 😘❤️✨