1. Mektup

525 27 0
                                    

'Olmayan sevgilim Louis' ye;

Artık sana mektup yazmaya başladım. Nedenini bilmiyorum, belkide yeni sevgilin yüzündendir. Ah, o kızı ilk gördüğümde hiç sevmemiştim. Sen onu nasıl sevebiliyorsun ki?

Hatta, onu seviyor musun?

Herneyse, o esmer sümüklü böceği düşünüp keyfimi kaçırmak istemiyorum.

Bugünki kıyafetlerin çok hoştu. Birazdan dışarı çıkacağım ve tüm mağazaları arayıp o tişörtü bulup  alacağım. Herzaman ki yaptığım gibi.

Kantinde hep seni izliyordum. Bunu hiç farkettin mi? Bence etmelisin artık.

Ha bu arada, bugün arkadaşlarım seninle ilgili platonikliğimi öğrendiler. Defterlerimdeki yazıları ve yere düşürdüğünde aldığım bilekliğini bulmuşlar. Onlarla kavga ettim. Bağırdım ve birkaç sandalyeyi devirmiş olabilirim. Sonra tuvalete gittim ve biraz sakinleştim. Geldiler ve benden özür dilediler. Yüz vermedim. Bize özel eşyaları karıştırmamaları gerekirdi.

Buraya ne yazacağımı bilmiyorum. Doğrusu daha önce kimseye mektup yazmadım.

Umarım o kızdan yakın zamanda ayrılırsın, sevgilim. Çünkü ben artık dayanamıyorum. Seni hep farklı kızlarla görmek canımı çok acıtıyor. Kendimi öldürmek istiyorum.

İnanıyorum ve sabrediyorum, bana döneceksin.

Ah hayır, sen bana hiç gelmemiştin ki gidesin ve geri dönesin.

Belki hiç konuşmamış olabiliriz. Ama ben seninle evlilik hayalleri bile kurdum biliyor musun? Tabiki de bilmiyorsun. Derslerde, teneffüslerde, evde yemek yerken, dışarıda dolaşırken seni düşünen benim. Sen değil.

Sen kimseyle evlenmek istemiyormuşsun. Bunu duydum, aşkım. Olsun, bizde evlenmeyiz. Yeterki yanımda ol sen.

Ama ilk önce o kızdan ayrıl, lütfen.

Seni seviyorum. Seni herşeyden çok seviyorum.

Yazacağım mektupların sana ulaşmaması dileğiyle...'

Ah, bu iş baya zor olacak.

73 Letters || Larry Stylinson ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin