'Sevgili göt kafalı Louis;
Sana inanamıyorum. Sana gerçekten i-na-na-mı-yo-rum!
O olayı görmek istemezdim.Seni o şekilde görmek istemezdim.
Sınıfta otururken Rai koşarak yanıma geldi. Senin o kızla okulun ortasında öpüştüğünü söyledi ve ben dalga geçiyor sandım. Kalbim hiç atmadığı kadar hızlı attı. O an kalp çarpıntısından öleceğim sandım. Bana inanmıyorsan git ve kendin gör dedi. Oraya gitmek istemiyordum ama bunun doğru olup olmadığını öğrenmek istiyordum.
Oraya gittim ve kendi gözlerimle gördüm. O anki hissettiğim acı, tüm yaşadağım acılardan daha ağırdı.
Kalbime öküz oturmuş gibi hissettim. Ya da tonluk bir tır üstüme düşmüş gibi.
Ben senin yanından geçerken kokunu içime çekiyorum, o esmer sümüklü böcek seni resmen sömürüyor. Bu hiç adil değil, Louis. O kızı öldürmek istiyorum .Ve bunu senin gözlerinin önünde yapmak istiyorum. İlk önce sana dokunan ellerini, sonra dudaklarını ve en sonunda vücudunu parçalara ayırmak istiyorum.
Ah, hayır yapamam. Beni kan tutar.
Etrafınızdaki topluluğa baktım. Hepsi alkışlayıp ıslık çalıyordu. Sadece canı yanan ben miydim?
Yapamayacağımı anladığımda eve döndüm. Bu halle derslere giremezdim. Yolda koşarak ağladığım için herkes bana baktı. Senin yüzünden rezil oldum ve annemler okuldan kaçtığımı anladığında bana çok kızacak. Senin ağzını yüzünü kırmak istiyorum, Louis.
Bak, yaptığın salaklık yüzünden birşey yazmayı unuttum. Dün gece senin resmini çizdim. Benim çok hoşuma gitti ve resmi yarın evinin kapısının önüne bırakacağım. Sakla onu. Belki de bir gün sende benim resmimi çizersin ve birlikte evimizin duvarına asarız.
Beni çok üzüyorsun, sevgilim. Sen böyle devam edersen artık ben devam edemem. Hayallerimde yaşamaktan bıktım. Tanrıya benim olman için yalvarmaktan bıktım. Canım acıyor, Louis. Canım çok acıyor.
Seni seviyorum, sakın bunu unutma.
Yazacağım mektupların sana ulaşmaması dileğiyle...'
Yazdığım son kelimeyle birlikte kalemi elimden fırlatmak istedim ama yapamadım. Bu onun kalemiydi.
Gerçekten kalbim çok ağrıyor. Bu şey daha fazla ne kadar zorlaşabilir ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
73 Letters || Larry Stylinson ||
FanfictionBen sadece yazıyorum. Çünkü yazmak beni sana daha yakın hissettiriyor, sevgilim.