Postacie i Prolog

174 9 5
                                    

Yuka Nakamura
wiek: 17 lat
wrost i waga: 1,62cm, 52kg
wygląd: długie, czarne włosy, kobaltowe oczy, rumiane policzki

Kimiko Hinoki
wiek: 18 lat
wzrost i waga: 1,71cm, 64kg
wygląd: krótkie, fioletowe włosy, szare oczy, różane usta

Hiro Shinchi
wiek: 20 lat
wzrost i waga: 1,89cm, 87kg
wygląd: czerwone włosy, zielone oczy

Yato Nakamura
wiek: 20 lat
wzrost i waga: 1,82cm, 83kg
wygląd: czarne włosy z niebieską poświatą, błękitno-szare oczy

PROLOG

- Słuchajcie, dostałem maila! - krzyczał Yato z entuzjazmem.
- Jakiego znowu maila stary? Za dużo wypiłeś! Pokaż to. - oznajmił Hiro, po czym dosiadł się do chłopaka i zajrzał w ekran od komputera. - Ej, rzeczywiście.... Znasz nadawcę?
- Nie. - Yato pokręcił głową.
- Creepy Scar? Co to ma być? Jakiś żart? - przeciągając się leniwie wymamrotała Kimiko.
- Braciszku, przeczytajmy to! - piszczała Yuka.

Creepy_Scar:
Moi drodzy Poszukiwacze Strachu!
Macie ochotę na dreszczyk emocji? Stawcie się w miejsce koordynatów jakie prześlę za dwa dni od wysłania wiadomości.
Mam nadzieję że się dobrze zabawimy...
~ Scar

- Co o tym myślicie? O czekajcie, dostałem koordynaty... Kto to może być? Macie jakieś pomysły? Hiro?
- Nie mam pojęcia kto to może być. - pokiwał chłopak przecząco. Kimiko, przyznaj się, znowu sobie coś przeskrobałaś?
- Zwariowałeś? A co, myślisz że ja nie mam nic innego do roboty tylko zachodzenie komuś za skórę? Mylisz się. A ty, Yuka?
- Nie znam nikogo o takim nicku.
Hiro usiadł ze skrzyżowanymi rękoma i westchnął.
- Wiecie gdzie znajduje się miejsce, w które mamy się udać? To Las Samobójców. - szepnął Yato.
- Idziemy tam! - krzyknęła Kimiko, a Yuka zaczęła drżeć.
- Braciszku, a jak to coś niebezpiecznego... Nic nie może ci się stać! Nie przeżyje tego!
- Spokojnie - pogładził siostrę po głowie. - Idziemy tam całą paczką! Wszyscy się zgadzają?
- Tak! - wykrzyczęli wszyscy, po czym zaczęłi planować swoją podróż.

Death GameOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz