YES! Eindelijk is het zo ver; het boek 1 meisje, 4 monsters is vanaf vandaag te koop!
Het voelde zo unreal om het allereerste exemplaar in mijn handen te hebben!
Ik ben echt heel erg blij en ik hoop dat jullie heel veel plezier gaan beleven met het lezen van het boek.Als het goed is hebben de mensen die zich hadden ingeschreven voor de mailinglist vanochtend een mailtje met o.a. de bestellink ontvangen. Zo niet, check eerst even je reclame / spam inbox.
Yep, je leest het goed, inclusief 2 bonushoofdstukken! Ik wilde jullie natuurlijk niet alleen maar hetzelfde aanbieden als wat je hier op Wattpad al had kunnen lezen, dus er zitten twee nooit eerder gepubliceerde bonushoofdstukken bij!
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe cover? Best mysterieus toch? ;)
Gegevens boek:
Omvang: 16 x 24 cm (Een lekker groot boek!)
ISBN: 978-94-0224-434-2
Aantal pagina's: 210 (dat zijn dus 210 grote pagina's vol met leesplezier!)Hoe bestel ik het boek?
Je kunt het boek bestellen via https://www.boekscout.nl/shop2/boek.php?bid=8421De link staat ook in mijn Wattpad biografie, hier kun je rechtstreeks op klikken.
Bestelproces / Wanneer komt mijn bestelde boek binnen?
Aangezien de boeken niet op voorraad liggen, wordt je boek voor elke bestelling vers door de drukker gemaakt. Het werkt zo: zodra de betaling is ontvangen, wordt de bestelling de ochtend erop (op werkdagen) aan de drukker doorgegeven. De drukker drukt de boeken vers en stuurt ze de werkdag erna al per post naar de je toe. De levertijd is afhankelijk van PostNL, dit mag maximaal vijf werkdagen duren. Je wordt als koper ook per e-mail op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling.Is er iets mis gegaan met de bestelling?
Neem dan contact op via https://www.boekscout.nl/contactHoe ziet het boek eruit als het net geleverd is?
Wanneer je bestelde boeken worden afgeleverd, kunnen ze mogelijk een lichte golving te zien geven. Daar hoef je je niet ongerust over te maken. Die golving wordt veroorzaakt door het printproces waarbij veel warmte vrij komt. De vochthuishouding in het papier raakt daardoor van slag, en daardoor gaat het golven. Dit kan soms wel een aantal weken te zien blijven, maar het papier trekt uiteindelijk ook keurig weer recht. Die golving is, als ze optreedt, onvermijdelijk en het is de tijdelijke prijs voor de supersnelheid van het Printing-on-demand-proces waarmee Boekscout werkt. De boeken worden immers direct na het drukken geleverd en ze hebben daardoor niet de tijd vóór levering te acclimatiseren.---------
Ps: Wisten jullie dat er een wet is die gaat over de prijs van boeken? Ik wist dat ook niet, totdat ik dit boek ging publiceren. Het aantal pagina's bepaald te prijs, daar heb je als auteur niks over te zeggen. Daarom is dit boek door boekscout (mijn uitgever) ook wat groter dan gemiddeld gemaakt; dan heb je minder pagina's nodig natuurlijk.
Met heel veel groetjes,
Een hele blije schrijfster,
Sanne
JE LEEST
1 meisje, 4 monsters
FantasyVOLTOOID meerdere keren #1 in Fantasy. Dit boek is gepubliceerd en te koop. Kijk voor meer info bij het hoofdstuk: te koop! Wat zou jij doen, na een auto ongeluk? Een zwarte kat het bos in volgen? Vast niet... De eigenwijze Lynn Woods besluit dit e...