"Snídaně",svolává nás Zayn.
"Už jsi vzhůru?",řeknu potichu a podívám se na Louise,který si očividně nevšiml že ho sleduji.
"Dobré ráno princezno",řekne hned jak si vzpomene co jsem řekla."Dobré i tobě,myslel jsi na jinou?",zeptám se s úsměvem.
"Jak tě to napadlo?Jsi jen moje,na to nezapomínej",řekne a rychle mě obejme."Jen sem se zeptala",zasmála jsem se a zvedla se.Zašla do koupelny kde jsem se oblékla a učesala vlasy.
Pak jsme jen sešli schody a posadili se ke stolu.Já seděla mezi Liamem a Harrym.
"Dobré ráno",řekla jsem hned jak sem si přisedla.
"Dobré i tobě",řekne Niall se smíchem v hlase.
"Kdo se nám ro probudil",řekl Liam a Niall se zase začal smát.Když jsme do jedli ,všichni kluci si šli sednout do obýváku a mě napadl takový plán.
Na lednici jsem napsala vzkaz.
Jdu si něco zařídit ,přijdu po obědě.
A potichu jsem odešla do šatny kde jsem se obula a obléká svůj oblíbený kabát.
Vyšla potichu ven a šla jsem směr park.Klíče,mobil i sluchátka už jsem měla ve vaku na zádech.
V parku jsem se posadila před fontánu a poslouchala zpěv pátku.
"Kluci kde je tak dlouho?",zeptá se Zayn a Harry jde rychle do kuchyně,kde nikdo není,jen nalepený papírek na lednici.
"Kluci šla si něco zařídít,po obědě je tady",řekne s papírkem v ruce hned co přijde do obýváku.
"Dobře",řekne starostně louis.
"Neboj,za chvíli ji tu máš",řekne a všichni se začnou smát.Stále sedím v parku a užívám si ten klid do té doby než se mě někdo dotkne.
Zvednu se a chci utrácet,chvíli se mi to daří ale najdou mě chytne za ruku.
"Kam pak myslíš že jdeš",řekne neznámý kluk s černými vlasy.
"Ehmm,do centra?",řeknu první věc co mě napadla.
"Kecko",řekl a strčil mě do fontány.
"Nech mě na pokoji",řekla jsem a šla směr náměstí.Když už jsem ho měla z dohledu ,vzala jsem mobil do ruky a volala,na první číslo co mi padlo .
Liam Payne ,dobře tak Liam.
Rychle jsem vytočila číslo a čekala.Jelikož mě neměl uloženého,tak asi nevěděl kdo volal,jinak to číslo mi dal Zayn.
"Ano?",ozval se milý hlas v telefonu.
"Liame,prosím prijed pro mě na náměstí sám prosím",řekla jsem a poslouchala co mi řekne."Dobře do 5 minut tam jsem",řekl a mobil položil.
"Kluci jdu ven",řeknu aby to nedopadlo tak nápadně.
"Dobře",řekne Louis a já rychle vyběhnu z domu a jdu do auta,nastartuji a jedu směr náměstí.Zaparkoval jsem a vylezl.Viděl jsem jí,jak jí někdo provokuje.
"Ale našel sem tě",řekl neznámý kluk a já se na něj otočila.
"To se máš",řeknu a začnu couvat.
"Nebuď drzá",řekne a svalí mě na zem."Nech jí",vrazí do neznámého Liam a on jako zbabělec zdrhne.
"Jsi v pohodě?",klekl jsem si k ní a pevně objal.
"Teď už jo",řeknu šeptem a první kapka mi stéká po tváři,Liam mi jí hned setře prstem.
Kolem 8 večer jsme jeli domů.
"Jsme tady",řekne Liam i za mě.
"Co kde jste byli?Potkali jste se?",kladli na nás otázky ze všech stran.
"No potkali jsme se v parku",zalhal Liam a já kývla na souhlas.
Po večeři jsme jako každý večer kecali a pak jsme šli všichni spát.
"Dobrou noc",řekla jsem Louisovi a políbila ho.
"Tobě taky princezno",řekl šeptem a políbil mě do vlasů.Když se mi začal dívat do očí,políbila jsem ho na rty,které nechutnali jinak než po vanilce.Pak jsme oba usnuli v objetí.
Další kapča s počtem slov 600.
Pokračování příště
ČTEŠ
nový sousedé
FanfictionJsem Lili je mi 17 let a už 4 roky bydlím v Londýně.Vedle nás se už 4 roky prodává velká vila,ale nikdo ji nechce.Najednou si dům někdo koupí.Z auta vystoupí 5 kluků. Lili nakonec bude chodit s Louisem Jak to bude pokračovat se dozvíte v knize.