"Lili zlato vstávej",slyším velmi známý hlas mojí mámy.Vylezu z postele a jdu do koupelny,kde si učešu vlasy a vyčistim zuby .
Pak seběhnu schody a namířím přes obývák do kuchyně .
"Jak ses vyspala zlato",zeptá se mamka Denisa.
"Výborně mami",když do jím,k oknu a kouknu na velký dům vedle nás.
"Myslíš že se někdy prodá?",zeptám se mamky.
"Určitě", řekne a já se otočím a podívám se opět na veliký dům vedle nás."Mami tak já jdu",řeknu a mamka kývne na souhlas.
Dneska se dává vysvědčení a to znamená že začínají prázdniny.
Ve škole jdu rovnou do třídy a pozdravím se s mojí bff Klárou.
"Ahoj,co budeš dělat o prázdniny",zeptá se mi Klára.
"No asi budu doma,válet se.
"Aha,no já jedu na tábor a pak letím k moři",řekne a ja kývnu na souhlas.
"Si to užij",řeknu a obě se zasmějeme.Najednou vedle naše třídní do třídy.
Po rozdání vysvědčení se všichni rychle odebereme ven
"Tak ahoj",obejmu Kláru a ona mi samozřejmě obětí obětuje."Mami sem doma",řeknu a vyzuju se a jdu do obýváku,kde sedí mamka.
"Jaké bylo vysvědčení",zeptala se a já ji jen podala vysvědčení.Nebylo na vysvědčení co hledat,samé jedničky byly ze všech předmětů.
Pak jsem vyběhla schody a oblékla se na ven jak znám mámu tak mi řekne ať jdu ven.
Pak opět seběhnu schody a sednu si na pohovku.
"Nechceš jít ven?",zeptá se mě a já záporně kývnu hlavou.
Ale nakonec mě donutila a já se zvedla z gauče a odešla s klíčema a mobilem v kapse.V parku jsem se posadila,před fontánu.
Dneska je to rok co mi umřel táta,byla to nejhorší věc co nás potkala.
Kolem 7 večer jsem se vracela domů a nemohla jsem uvěřit svým očím.
Velká vila vedle nás měla na trávníku klacek v zemi a místo "na prodej" tam bylo slovo "prodáno".
To snad ne,po 4 letech je dům prodaný,říkala jsem si v duchu
"Dobrý den,kdo zde bude bydlet",zeptala jsem se pána co prodávál domy.
"Skvělí lidé",řekl a já raději kývla na souhlas.
Pak jsem se raději na nic neptala a šla jsem domů.Vyzula jsem se a mikinu dala na věšák.
"Mami dům je prodaný",řekla jsem a mamka se na mě podívala jako na ducha.
"A kdo ho koupil?",zeptala se a já se zasmála.
"Mluvila jsem s pánem co dům prodává,nebo lépe má na starost prodej domu a prý skvělí lidé",řekla jsem a čekala na odpovědět.
"A nic víc?",zeptá se.
"Ne"Po večeři jdu do pokoje a jdu se vykoupat,obléknu se do pyžama a vyčistim si zuby a pak i vyfénuji vlasy.
Jdu po schodech do pokoje a s mamkou koukám ne nějaký seriál.
"Dobrou mami",řeknu když film skončí.
"Dobrou",řekne s úsměvem.Dám vybití telefon do nabíječky a lehnu si,po chvíli přemýšlení se ponořim do říše snů.
Pokračování příště
ČTEŠ
nový sousedé
FanficJsem Lili je mi 17 let a už 4 roky bydlím v Londýně.Vedle nás se už 4 roky prodává velká vila,ale nikdo ji nechce.Najednou si dům někdo koupí.Z auta vystoupí 5 kluků. Lili nakonec bude chodit s Louisem Jak to bude pokračovat se dozvíte v knize.