A je to tu dneska jsi jdu potvrdit že jsem těhotná.Obléknu si leginy a tričko s jednorožcem a do vaku jsi dám peněženku,klíče,mobil a vše důležité.Seběhnu schody a vejdu do obýváku.
"Ahoj,kluci",pozdravim chlapy hned jak tam vejdu.
"Ahoj,jak ses vyspala?",zeptal se můj brácha Zayn.
"No dobře",řekla jsem s úsměvem na tváři.Vešla jsem do kuchyně a udělala si chleba s medem a začala jíst.Někdo mě ale objal a nebyl ro nikdo jiný než Louis.
"Jak se dneska máš?",zeptá se.
"Ale dobře",řeknu s úsměvem i když to tak není.Když do jím svůj chleba,žaludek jako by se převrátil.Běžím k nejbližší koupelně a ta je dole v přízemí.Můj chleba skončil opět v záchodové míse.
Pak si umiju obličej a vyčistim zuby.A jdu zase do pokoje,kde na mě koukají všichni.
"Opravdu ti je dobře",zeptá se starostlivě Harry.
"Opravdu",řeknu s úsměvem.I když to tak není."Kluci jdu se projít",řeknu a oni kývli na souhlas.
"Vrať se mi brzy",objal me zezadu Louis a políbil na krk.
"Neboj",řeknu šeptem a políbil ho na rty.Pak mě konečně pustí a já jdu do šatny a obuju se a vezmu si vak a vyjdu z domu.
Cesta do města mi trvala tak 20 minut,vylezu do nemocnice a jdu čekat do čekárny.Po 10 minutách mě zavolá mladá sestřička.
Vejdu do vnitř a ze stolem sedí mladý doktor.
"Co vás trápí?",zeptá se mile a podívá se na mě.
Vše mu vysvětlím a doktor kývne na souhlas že chápe.
"Tak si lehněte,podíváme se na to",řekl a já tak udělala.
Po vyšetření jsem se oblékla a sedla si zpět.
"Tak slečno,gratuluji",řekne doktor s úsměvem.
Pak mi sestřička vrátí kartičku a já odejdu.
"No to je vážně super",řeknu si pro sebe a jdu parkem k domu.
Louis děti nikdy nechtěl,řekl mi to jeden večer,tak nevím co teď udělá.
Šla jsem zahradou a do domu vešla zadními dveřmi.
V obýváku seděli všichni kluci a hned jak mě Niall spatřil ,otočili se na mě všichni.
"Lásko tak co",zeptal se mě Lois,když ke mě hned přiběhl.
"Dobrý",řeknu s falešným úsměvem.
"Něco se děje,řekni nám to",řekne Niall a ostatní kývli na souhlas.
Nic jsem neřekla a šla do kuchyně a na pila čisté vody.
Pak jsem šla zpět do obýváku s toastem.
Sedla jsem si na Louise,který mě hned objal.
Když jsem dojedla,zase se mi žaludek jako by převrátil.Ihned jsem se z Louisova sevřetí dostala a běžela do koupelny a toast skončil opět v míse.Hned jsem si vyčistila zuby a hned i vykoupala.oblékla se a udělala si večerní hygienu.Vešla jsem zpět do obýváku a sedla si vedle Nialla a Harryho.
"Co ti je?",zeptá se mi najednou Liam.
"No mám malý problém",řeknu a podívá se na mě 5 kluků,divné jak na mě všichni koukají.
"A jaky?",zeptá se mě Lois.
Teď nevím jak to říct,vím co udělá."No...Jsem....Těhotná",vykoktám ze sebe najednou.
Všichni s na mě koukají s otevřenou pusou a Louis se jako první po chvíli ticha chopí slova.
"Cože jsi?",zeptá se pro jistotu znova.
"No těhotná",řeknu a podívám se na podlahu."No tak to je super",přiběhne ke mě a políbí mě.
Polibek mu obětuju.To jsem fakt nečekala.Pak jsem na něm jen seděla v objetí a sledovala film co tam teď běžel.
Film skončil kolem 10 večer.
"Jdu spát",řeknu a políbim Louise.
"Ja jdu taky",zvedne se hned co se zvednu já."Dobrou",řekneme najednou.
"Dobrou,rodičové",zavtipkuje si můj brácha.
Jen se zasměju a Loisem jdu do pokoje.
"Miluju tě",řekne mi šeptem do ucha,hned jak zavře dveře.
"Taky tě miluju",řeknu šeptem.Začne couvat což donutí i mě.Opatrně mě shodí na postel a začne mé líbat.
Polibky mu začnu obětovat a jendou rukou sjíždět po jeho vypracované postavě.
Na nedostatek vzduchu se od sebe odtáhneme a lehmem si vedle sebe.
"Dobrou noc,princezno",pošeptá mi do ucha.
"Tobě taky",řeknu šeptem a hned usnu v oběti Louise.Pokračování příště
ČTEŠ
nový sousedé
FanfictionJsem Lili je mi 17 let a už 4 roky bydlím v Londýně.Vedle nás se už 4 roky prodává velká vila,ale nikdo ji nechce.Najednou si dům někdo koupí.Z auta vystoupí 5 kluků. Lili nakonec bude chodit s Louisem Jak to bude pokračovat se dozvíte v knize.