Nem csak testvérek

682 43 3
                                    

Miután mutattam némi ellenállást Yoongi az ánynak nyomta  a kezeimet. A szívem majd kiugrott a helyéről, olyan gyorsan vert. Jézusom csak ő meg ne hallja, mert akkor vége. Nyeltem egy nagyot és próbáltam nem ránézni Yoongi ajkaira, de amikor beleharapott egyet azzal pontosan felhívta rá a figyelmem. Már szinte nem is tudtam tisztán gondolkodni, sőt inkább már nem is tudtam gondolkodni. Ezt ő is észrevette így nyugodt szívvel engedte el az egyik kezemet és simította meg az arcom. Én hülye meg leadtam a jelzést, hogy megkapta tölem az engedélyt.
Yoongi elejtett egy önelégült mosolyt -mintha tudott volna másképp mosolyodni....-. Úgy érzem a szívem rögtön kiugrik a mellkasomból. Ha ez így megy tovább szívrohamot kapok!!! Eleinte csak egy kis puszit nyomott a számra de utána már önbizalommal teli hívta ki a nyelvemet egy párbajra. A hosszas párbajozást ő nyerte. Késsz én érzelmileg teljesen kifulladtam. Hiszen már régóta vágytam arra, hogy így érintsen meg. Igzultam. Nagyon. És ez látszott is rajtam, amit Yoongi észre is vett. Ígyhát adott egy csókot a nyakamra -aminek fix, hogy meg fog látszani a helye- és leszállt rólam.
Yg: Mindjárt kész lesz a vacsi. Egy fél óra mulva gyere enni. És ezzel el is hagyta a szobát.
Úgy éreztem, ez csak egy képzelődés volt. Nem is volt valódi csak az agyam játszik velem. Vagy csak Yoongi van vicces kedvében és szórakozik velem.
A vacsinál nem szóltam hozzá és még csak rá sem néztem. Nem mintha haragudtam volna rá csak furcsa volt az egész helyzet.  Este meg hátat fordítottam neki - szokásom ellenére- és úgy aludtam. 
Másnap reggel a tükörben vettem észre, hogy tényleg ottmaradt a nyoma és nem is kicsit látszott. Hogy magyarázom ezt meg Taehyungnak? Úgy döntöttem, hogy inkább fölveszek egy sálat és azt mondom majd, hogy megfáztam és fály a torkom. Mondjuk tuti hülyének néznek majd 20 fokba sállal a nyakam körül.... Ez is annak az idiótának a hibája! 
Kiengesztelésképpen meghívtan Taehyungot hozzánk vacsorára. Húslevest főztem, párizsi szelettel és köretnek francia salátát. Desszertnek vettem hazafele az egyik cukrázdában egy epertortát. Az Taehyung kedvence. Bár meglehet, hogy ez a viselkedés eléggé gyanús... 
A vacsora közben az asztalnál Taehyung melettem, Yoongi pedig velem szemben ült. 
Még talán a levest sem ettük meg de Yoongi már elkedte a lábfejemet piszkálni a lábával. Ez nagyon unatkozik igaz?.... De aztán egyre följebb és följebb haladt. Mikor elért egy bizonyos pontot hirtelen egy kicsit összerándultam.
Th: Mi a baj Jimin?
Jm: S-semmi...
Yoongi fölnevetett. Látszik rajta, hogy élvezi a helyzetet...   
Minnél tovább  piszkárt ott lent annál jobban szorítottam a kezemben a szalvettát, és próbáltam uralkodni magamon. A vacsora után Taehyung hazament én meg fölhúztam a kötényemet -mert nálunk mindenkinek van egy sajátja- és nekiálltam mosogatni. Yoongi odajött mögém és belemarkolt a fenekembe. Én abban a pillanatban kielytettem a kezemben lévő poharat a földre, ami össze is tört. 
Yg: Ejnye Jiminie~ Figyelj jobban.
Jm: Akkor ne fogdoss!
Yg: De nekem lehet.
Jm: Ezt meg mégis honnan veszed?!
Yg: Nekem mindent lehet.
Kár volt megkérdeznem... Ez tipikus Yoongi-s válasz. Mondjuk az én hibám. Hülye kérdésre hülye válasz. Majd odébblöktem Yoongit és elkezdtem föltakarítani az üvegdarabokat.
Jm: Au! *kiáltottam fel*
Yg: Mi a baj?
Jm: Semmi komoly, csak megvágtam magam egy kicsit az egyik üvegszilánkal.
Yg: Had nézzem.
Megfogta a jobb kezemet, közelhúzta magához. Aztán a sebemról letörölte a vért és csomott rá egy "gyógypuszit". Na ennyi nekem elég is volt. A púlzusomat már 200 fölöttinek és a levegőt meg vagy 100 fokosnak éreztem. Eddig bírtam. Azért az én határaim is végesek és az a vacsora közbeni incidens után hát eléggé megcsappant a tűrőképességem. Elrántottam a kezemet és beszaladtam a fürdőszobába, hogy könnyítsek magamon. Hogy biztosra menjek bezártam magam mögött a fürdőnek az ajtaját. De akkor még nem tudtam, hogy Yoonginak ez nem akadály.

Ez volt a második rész, remélem tetszett!!😎
Köszi, hogy elolvastad!!
🌸Véleményt comment formályában kérnék~🌸
Sietek a kövi résszel 

by: Alpacalover69

Több Mint Testvérek [YoonMin][18+]Where stories live. Discover now