Valami "új" kezdete #2

520 34 2
                                    

Mélyen egymás szemébe néztünk, vagy 10 percig. A 10. perc körül Yoongi pillantásaiból egy pár az ajkaimra kallódott, ezzel nyiltan jelezve szándékát. Pár ilyen vonzó nézés után a karjaimat átfonta a nyaka körül és lasacskán fölhuztam magam a közelébe. Mikor egész közel értem az arcához ő egy mosollyal adta meg az engedélyt egy csókra. Ígyhát én azt habozás nélkül meg is tettem. Eleinte csak egy kisebb szályrapuszit adtam neki de aztán már én sem bírtam neki ellenálni és egy hosszas forró francia csókkal ajándékoztam meg - vagyis inkább nem is őt, hanem magamat-. Egyre hevesebben csókoltam mikor Yoongi keze az ágyékomhoz kóborolt és mikor elérte, hiába volt rajtam nadrág így is felnyögtem kicsit a fejemet hátradöntve, amivel persze megszakítottam a csókot. Mivel Yoongi szája így elszabadult, szinte letámadta a nyakamat. Másik kezével fölhúzta a polómat és segített levenni. Itt már kissé elszégyeltem magamat, hiszen tudtam, hogy Yoongi éppen a meztelen felső testemet szugerálja s méri föl egyben. Szájával a mellbimbóimhoz vándorolt és nyelvével igzatta, miközben a jobb kezével még ágyékomon ténykedett és ball kezével a kockáimat simította mégig. Miközben próbáltam visszafogni a hangokat amik kikivánkoztak belőlem beletúrtam Yoongi sejmes hajába. Nem tartott sokáig, már haladt is tovább szályával végig a hasamon, az ágyékom felé közeledve.
Kicsattolta az övemet és a kezével lassan alá is nyúlt. Ez nagyon zavarbeejtő... Észrevette, hogy máris fel vagyok izgulva. Most tuti valami könnyű kis srácnak tart...
Miután észlelte a helyzetemet, megmarkolta a "játékszeremet" és a fülembe súgta.:
Yg: Nem is tudtam, hogy ennyire akarsz engem Jiminie~ Vagy csak simán kiéhezett voltál?
Jm: N-Nem! É-Én nem csak ki vagyok éhezve...
Yg: Akkor?? Mond ki. *suttogta lányan*
Jm: Akarlak Yoongi. Nagyon. Sz-Szóval ké-kérlehhhk...
És ez a mondat után szinte letéptem róla a felsőjét. Láttam rajta, hogy nagyon is tetszett neki a válaszom.
Yg: Ahogy akarod Jiminie~
Majd megszabadított a nadrágom által nyújtott fogságból. Kezével apró mozdulatokkal izgatta intim részemet, miközben sorozatos csókokkal árasztott el. Közben én is kényeztettem Yoongit pár apró kézmozdulattal és csípőemeléssel. Látta, hogy én is akarom ígyhát oldalra fordított és az egyik ujját belehelyezte a testem bejáratába.
Yg: Nem fáj?
Jm: K-kicsit de nem véhszeshh.
Lassan elkezdte bennem mozgatni az újját, figyelve arcomat, hogy tudja mikor érzem kellemetlennek. De eggyáltalán nem volt az... Sőt... Nagyon jó volt.
Jm: Me-mehheth... Továbhh..
És így belémhelyezte a második újját is, s majd pár mozdulat után a harmadikat is.
Mikor látta, hogy kellőképpen tág vagyok, benyálazta az újját és benedvesítette a bejáratomat.
Miután ezzel végzett szép lassan belémhelyezte a péniszét. Apró, gyengéd csípőmozdulatokat végzett és teljesen rámsimult.
Jm: Gy-gyorsabbahhhn...
Yg: Biztoshhh??
Bólintottam egyet és mivel ő leállt egy kicsit a meglepődöttségtől én mozgattam a csípőmet kicsit felfelé is magamtól.
Elmosolyodott majd gyorsabb tempóra váltott. Ez már nem volt semmi... Nem is kellett sok kettőnknek és a csúcsra jutottunk.
Majd zihálva feküdtünk egymás mellett és Yoongi átkarolt a derekamnál fogva. A nyakamban éreztem a szapora lélegzetvételeit. Egy idő után ezek a lélegzetvételek lelassultak, ami jelezte, hogy Yoongi elaludt. Ahogy halgattam egy idő után és is álomba szenderültem.

Ez volt a 6. rész. Remélem tetszett!!^^
Köszi, hogy elolvastad!
Véleményt comment formájában kérek :3
Bocsi a sok hibáért....

by: Alpacalover69

Több Mint Testvérek [YoonMin][18+]Where stories live. Discover now