Reggel éreztem ahogy Yiongi keze a derakamra nehezedik és az illata átjárta az egész szobát. Vagy lehet, hogy csak én éreztem úgy a közelsége miadt. De mindegy is! A lényeg, hogy megnyugtatónak találtam az illatát és biztonságban éreztem magam a karjaiban.
Mikor kinyitottam a szemem még sötét volt, szóval lehetett vagy reggel 5 óra.
Levettem a kezét derekamról és halkan fölkeltem, majd lábújjhegyen kiosontam a szobából. Bár nem tgadom, a járás kissé nehézkes volt a tegnap éjszaka után. Ahogy kiléptem megcsapta az orromat egy finom illat. Kisétáltam a konyhába, ahol anya már készítette a reggelit.
Jm: Jóreggelt.
Anya: Szia kincsem. Fölébredtél? Ülj le, mindjárt késsz a reggeli.
Jm: Oke.
Ez a kis párbeszéd után kínos csend lépett érvénybe.
Jm: Jó illata van. *próbáltam megtörni a csendet*
Anya: A tegnap estéről....
Kezdett bele anyu abba a mondatba amit a legkevésbé kartam hallani.
Jm: I-igen?? *rándúltam kicsit össze*
Anya: Ti most.... Együtt vagytok?
Jm: Valami olyasmi.
Anya ennek hallatán akkorát sóhajtott, hogy majdnem összeesett.
Anya: Végre... El sem tudod hinni, mennyire megkonyebbültem.
Na ettől a reakciótól meg én estem le majdnem a székről...
Jm: M-mi?!?!
Közben Yoongi is kisétált a szóbából és leült mellém. A haja össze-vissza volt borzolva es szinte már ülve aludt.
Anya: Én már akkor szerettem volna hogy ti együtt legyetek, amikor adoptáltunk, Jimin.
Jm: É-Én ezt nem értem...
Anya: Tudod amikor az árvaházba mentünk Yoongival ő eslő látásra belédszeretett és erősödött, hogy téged fogadjunk örökbe.
Ekkor már tudtam, hogy titeket egymásnak rendelt a sors.
Yg: Nem is tudtad?
Jm: Mért te igen??!?!
Yg: Olyan nincs, amit én ne tudnék Jiminie~
Jm: Szósval azért voltál ilyen bátor...
Ez a család nem normális....Tudom elég régóta nem folytattam és elnézést kérek de túl sok story t kezdtem el egyszerre😅😅😅
Remélem azért senki sem haragszik😇😅
Köszi, hogy elolvastad, remélem tetszett is😁By: Alpacalover69♋
YOU ARE READING
Több Mint Testvérek [YoonMin][18+]
FanfictionMin Yoon Gi és Park Ji Min nem vér szerinti testvérek. Jimint kiskorában adoptálta Yoongi családja, de olyanok akár az igazi testvérek. Egy kis apróságot eltekintve. Jimin és Yoongi között több van szimpla testvéri szeretetnél, és mivel nincs vér ál...