Családi "titok"

561 37 5
                                    

Szombaton reggel amikor megnéztem a telefonomat volt eg ynem fogadott hívásom és vagy 10 üzenetem. :
Anyu: Jimin drágám holnap dálután hazajövök. Végeztem a munkámmal. Puszilom Yoongi-t.😘💖

És ez tegnap este jött. Jézusom! Akkor a tegnapi holnap az ma van!!! Vagy van ennek értelme?? Na mindegy... Gyorsan fölébresztettem Yoongi-t.
Jm: Ébredj!! Hallod! Anya hazajön!
De ő csak megfordult és félálomban hozta a szokásos formályát.
Yg: És? Nem nagy cucc. Nem mintha ÉN jönnék haza. *hangsúlyozta ki az "ÉN"-t*
Jm: De mi lesz ha rájön, hogy mi ketten... Tudod?!
Erre már fölült az ágyban magázoz húzott jóóó közel.
Yg: Hogy mi ketten mi? *nézett a szemembe kacér mosollyal*
Jm: T-Tudod te jól...
Yg: Nem én~
Jm: T-Túl közel vagy! *löktem el magamtól miközben az arcom tiszta piros lett*
Yg: Ne aggódj. Úgysem jön rá. 
Majd hót nyugodtan visszafeküdt az ágyba és aludt tovább. Hát jó...
Én kimentem a konyhába és nekiálltam az ebédnek mivel már 11 óra volt. 
Alig múllot dél amikor az utolsó simitásokat végeztem az ebéden a tűzhelynél, mikor Yoongi mögém került és átölelt.
Yg: Jó illata van. Mi lesz ez ? *mondta a fülembe*
Jm: R-rizses hús. 
Zavarba jöttem ahogy éreztem a nyakamon Yoongi lélegzetvételeit és halottam a hangját ami miadt sikerült megbizonyosodnom a közelségéről és a szívem akaratlanul is gyorsabban dobogott
Yg: Már alig várom, hogy megkostoljam~ *harapott rá a fülemre*
Jm: H-Hát ha így folytatod tuti nem fogod mivel odaég!
Yg: Vállalom a kockázatot. 
Ekkor kinyílott az ajtó és anyu hangját halottam.
anya: Megjöttem fiúk!~
Yg: Chhh... 
Majd Yoongi leszállt rólam és az asztalhoz trappogott majd leült az egyik székre.
Mikor anyu bejött könyöntött minket egy-egy arcra puszival. 
anya: Már megint te főzöl, Jimin? 
Jm: Hát nincs más választásom...
anya: Dehát itt van Yoongi is.
Yg: Az én kezeim túl tökéletesek ilyen munkához. *mondta kicsit duzzogva*
Jm: Persze. Persze.
anya: Örülök, hogy te semmit sem változtatok fiúk. És történt valami amíg nem voltam itthon?
Én ettől a kérdéstől teljesen lesokkoltam. Most monjam el, hogy lett egy barátom de megcsaltam Yoongi-val -aki ugye a mostoha testvérem-? Szerencsére Yoongi észrevette, hogy eléggé leblokkoltam szóval kimentett.
Yg: Semmi különös.  
És anyu ezzel meg is elégedett. Ebéd közbe minden elmesélt arról az időről amíg távol volt. Ilyenkor ez a kedvencem. Nagyon szeretem hallgatni anyu történeteit.
Délután anyu lefeküdt aludni mert nagyon fáradt volt az utazástól. 
Yoongi éppen xbox-ozott a szobánkban a padlón ülve. Elsétáltam elötte mire ő az ölébe rántott.
Yg: Mi lenne ha versenyeznénk egyet?
Jm: Huh? 
Yg: Aki nyer az azt tehet a másikkal amit csak akar és a másiknak hagynia kell.~
Jm: M-MI van?! Tudod jól, hogy nem tudok Xbox-on játszani!
Yg: Annál jobb~ Akkor akár ki is hagyhatnánk a versenyt és a díjamra térhetnénk.
Jm: M-Megpróbálom ezt a hülye játékot inkább!!!!
Yg: Chh... Fenébe. Bár nem mintha engem le tudnál győzni.
És milyen igaza volt... Egy menetet sem nyertem meg, fölényes aránnyal győzedelmeskedett Yoongi.
Yg: És akkor most amiért megdolgoztam.~ *nyomott az arcomra egy puszit.* Nem ellenállhatsz!
Ledöntött a padlóra. Csókolgatni kezdett és párszor beletúrt a hajamba. Persze ezt én is élveztem. De amikor a keze "tiltott területre" téved megállítottam.
Jm: Y-Yongi.. N-Ne ott...
Yg: De megígérted, hogy nem ellenállsz.  Talán nem akarod?
Jm: Nem arról van szó, mert hidd el igen is akarnám de most itt van melettünk lévő szobába anyu. Mi lesz ha meghallja vagy ha benyit??
Yg: Szóval ez miadt aggódsz?
Jm: Még szép!
Yg: Értem.
Megfogta a kezem, fölsegített a padóról és átráncigállt a melletünk lévő szobába ahol anyu éppen videókat nézett.
Yg: Anya!
anya: Igen kincsem?
Yg: Most jól figyelj!
Épp hogy elhangzott ez a mondat, Yoongi magához húzott, adott egy jó hosszú francia csókot és közben a fenekembe markolt. Mondanom sem kell még én is meglepődtem!

Ez volt a negyedik rész, remélem tetszett!🙈
Köszi, hogy elolvastad!
🌸Véleményt comment formályában kérnék🌸

by: Alpacalover69

Több Mint Testvérek [YoonMin][18+]Onde histórias criam vida. Descubra agora