Celú noc som sa prehadzoval z jednej strany na druhú. Snívali sa mi úplné hlúposti. Najprv som bol ženatý s mojou bývalou frajerkou, čo bolo ešte celkom v pohode ale zrazu sa z nej stala úplne iná žena, ktorú som nikdy predtým nevidel. V sne som s hrôzou zistil, že je psychopatka, ktorá sa ma nechce pustiť.
Žiadal som o rozvod ale ona mala toľko známych kade-tade, že to nebolo možné, a tak som v tom manželstve uviazol.
Prebudil som sa asi okolo piatej ráno celý prepotený a dúfal som, že moje ozajstné manželstvo neskončí takto.
Zaspať naspäť som už nevedel, a tak som sa rozhodol, že spravím raňajky. Zbehol som dole do kuchyne a dal sa do pripravovania praženice. Po pár minútach sa jej vôňa šírila už celou miestnosťou. Nakrájal som k nej ešte rôznu zeleninu a naložil si poriadne na tanier. Obidve porcie, pre mňa aj pre maminu, som odniesol na jedálenský stôl a nastrúhal na vrch syr.
Aby som sa nenudil kým praženica chladla zbehol som do kúpelne, vykonal rannú hygienu a rýchlo som aj osprchoval. V izbe som sa už obliekol do vecí, v ktorých pôjdem do školy a do tašky si dal správne knihy na dnešný deň.
Vošiel som do kuchyne a našiel mamu ako si robí kávu.
"Dobré ráno, mami," pozdravil som.
"Dobré, vidím, že si nám pripravil raňajky," usmiala sa.
"Áno, nevedel som spať tak som si povedal, že ti urobím radosť a tentokrát spravím raňajky ja," zaškeril som sa a sadol si za stôl.
"Ďakujem pekne, a prečo si nevedel spať?"
Medzitým ako som mame odpovedal, že sa mi snívali hlúposti, sadla si za stôl a pustila sa do praženice.
Ja som svoju porciu už stihol zjesť a aj zapiť vodou.
"Tak tieto raňajky boli vážne dobré, ďakujem ešte raz," pochvalovala si mama.
"Nemáš začo, rád som to spravil," usmial som sa a zobral špinavé taniere do drezu. Mama už vstávala, že ich pôjde umyť.
"Nechaj tak, ja to umyjem, choď sa prezliecť do práce."
"Aký ste dnes na mňa pozorný pane," zasmiala sa mama a odišla na poschodie.
Keď som poumýval riad pozrel som na hodiny a zistil, že je štvrť na osem, čiže najvyšší čas pobrať sa do školy.
Mama dnes v práci začínala až o desiatej, pretože v ich kancelárii nebola elektrina.
Zobral som si tašku, pozdravil sa jej a vybral sa na zastávku.
Autobus meškal pár minút, tak som si zatial vybral slúchadká a zapol hudbu.
Keď konečne prišiel a ja som nastúpil, srdce mi zaplesalo.
YOU ARE READING
Spoznal som ju, keď sa smiala.
Romance○○○ Chytil som ju za pás a pritiahol bližšie k sebe. Neprotestovala, len si oprela hlavu o moje rameno. V duchu som sa musel usmiať. Bola až príliš krásna.