מן העבר

598 39 3
                                    

אני וג׳ייסון יצאנו עכשיו מפגישה עם קלווין ואמרנו לו שאנחנו מסכימים והוספנו כמה תנאים משלנו שהוא היה חייב להסכים להם והוא כמובן הסכים, אחד מהתנאים זה דירה משלנו... אבל תכלס אנחנו לא יכולים לחיות במלון כל החיים שלנו אז המינימום זה דירה.
בעוד שבוע אני וג׳ייסון עוברים דירה ובינתיים אנחנו במלון.
השעה הייתה 22:00 בלילה אז החל נו לחזור למלון וללכת לישון כי מחר אנחנו צריכים לקום ב5:00.
״הפחדת אותי״ אמרתי לג׳ייסון.
״חחחחחח מה זאת אומרת״ הוא שאל לא מבין.
״לא יודעת, אם כל הקטע הזה של קלווין שאמרת שהוא...אתה יודע״ אמרתי קצת מבוהלת.
״אל תדאגי נו, אני אשמור עלייך מבטיח״ הוא אמר בקול משכנע וחייכתי.
נכנסתי למיטה המשותפת שלי ושל ג׳ייסון, כבר התרגלתי לישון איתו.
ג׳ייסון נכנס למיטה גם ואז הוא חיבק אותי מאחורה... טיפה נרתעתי.
״תרגעי אני לא אעשה לך כלום״ הוא אמר ונרגעתי ולאט לאט הרשתי לעצמי להרדם כשאני חבוקה בזרועתיו של ג׳ייסון.
נ.מ ג׳ייסון:
אני לא מבין מה עובר עליי, כל יום שעובר אני מרגיש כאילו אני צריך אותה יותר ויותר, כוסאמק מה נסגר איתי. לא הצלחתי להרדם ואן כבר נרדמה ונזכרתי שהמון זמן לא דיברתי עם אמא שלי והחלטתי להתקשר אלייה.
״הלו, ג׳ייסון?״ אמא שלי ענתה ואני נמסתי מלשמוע את הקול המלאכי שלה, של אמא שלי.
״כן אמא זה אני״ אמרתי.
״ילד יפה שלי, מה איתך, אתה מסתדר שם? אתה רוצה שאני אבוא? קרה משהו?״ היא שאלה היסטרית כהרגלה.
״לא אמא הכל בסדר פשוט התגעגעתי אלייך, רציתי לדבר איתך קצת״ אמרתי בשקט.
״מה זה למה אתה לוחש?״ היא שאלה.
״אן ישנה״ הסברתי לה.
״מי זאת? הילדה היפה הזאת שסיפרת לי עליה?״ היא שאלה ואני גיכחתי.
״כן אמא זאת הילדה היפה והמעצבנת שסיפרת לך עליה, זאת שאת מתחננת שאני אהיה איתה, אני והא עכשיו פרזנטורים ופרטנרים לעבודה״ אמרתי בגיכוח.
״אמרתי לך, היא בשבילך, נו יאלה מה אתה מפספס את ההזדמנות שלך, אל תבלבל את השכל ותדבר איתה על זה, שתינו יודעים שאתה מת לה על התחת״ אמא שלי אמרה ואני צחקתי.
״אמא״ קראתי לה.
״מה אהוב שלי״ היא ענתה לי.
״אני אוהב אותך״ אמרתי לה, הרגשתי צורך עז להזכיר לאמא שלי כמה אני אוהב אותה.
״חסר לך שלא ילד דפוק״ היא אמרה במבטא האיטלקי שלה ואני צחקתי.
״יאלה תלך לישון, אתה צריך לקום מוקדם ותגיד לאן שתתקשר אליי״ היא אמרה ואני צחקתי.
״אני אגיד לה, לילה טוב אמא״ איחלתי לה.
״לילה טוב נסיך שלי״ היא אמרה וניתקנו את השיחה.
ראיתי את אן מתעוררת שיט.
״מה זה עם מי דיברת בשעה הזאת״ היא שאלה בקול צרוד טיפה ואני הבחנתי בכמה היא יפה.
״סתם, אמא שלי, דיברתי איתה קצת, היא אמרה שהיא רוצה לדבר איתך מחר בבוקר״ אמרתי בגיכוח.
״איתי? מה קרה? עשיתי משהו?״ היא שאלה בלחץ.
״לא מה פתאום, סתם רוצה להכיר את הפרטנרית החדשה שלי״ הסברתי והיא הנהנה.
התקשרתי לטאי רציתי להגיד לו שישים עין על מיה אחותי הקטנה.
״למי אתה מתקשר עכשיו״ אן שאלה.
״לטאי, אני צריך לדבר איתו על אחותי״ הסברתי לה והתקשרתי לטאי.
״אה אח שלי? מה אתה עושה ער השעה אצלכם 3:00 לפנות בוקר
״אני יודע אחי לא הצלחתי להרדם, תגיד מה עם מיה?״ שאלתי אותו.
״אל תדאג אח שלי היא בידיים טובות ואתה יודע את זה, מיה היא כמו אחותי הקטנה״ הוא אמר ונרגעתי טיפה.
״אני יודע גבר אין עלייך״ אמרתי וניתקנו את השיחה.
הייתי יותר רגוע וראיתי שאן נרדמה אז הלכתי לישון גם כשאני מחבק אותה, תוך עשר דקות נרדמתי.
נ.מ אן:
השעה הייתה 5:00 התעוררתי מהצלצול של השעון מעורר, קמתי מהמיטה לקחתי איתי בגדים ונכנסתי להתקלח, יצאתי מהמקלחת אחרי רבע שעה ומרחתי עליי את הקרמים שלי.
חזרתי מהחדר אמבטיה לחדר שלי ושל ג׳ייסון וראיתי שהוא עוד לא התעורר.
״ג׳ייסון, ג׳ייסון קום השעה 5:20״ אמרתי לו וניערתי את גופו.
״חמש דקות אמא״ הוא אמר וגיכחתי.
״תודה לאל אני לא אמא שלך״ אמרתי בחיוך.
הוא התעורר וסיבב את ראשו לכיווני וצחק.
״כוסאמק ערס אני גמור מעייפות״ הוא אמר בערסיות.
״תלמד לא ללכת לישון בשלוש לפנות בוקר כשאתה צריך לקום בחמש״ אמרתי לו.
״טוב אמא״הוא אמר וטבל את ראשו בכרית.
ג׳ייסון קם מהמיטה והלך להתקלח ואני בינתיים חיכיתי שהוא יסיים את ארגוניו ונוכל לצאת.
לאחר 10 דקות ג׳ייסון יצא מהמקלחת כשמגבת סביב מותנו.
״את מסתכלת עליי כאילו את שנייה מלהכניס אותי מהמיטה ולעולל בי מעשים מגונים״ הוא אמר בצחקוק.
ניערתי את ראשי ויצאתי מהבהייה המתמשכת שלי.
״יפה לך אדום״ הוא אמר מתקרב אליי והורדתי את ראשי מהמבוכה.
״מילה אחת ואני שלך״ הוא אמר והרמתי את ראשי וראיתי שהוא ישב בישיבת צפרדע והוא הסתכל עליי כשאני על המיטה מסתכלת עליו.
״אתה צריך להתארגן״ אמרתי כשאני קמה מהמיטה, הלכתי לכיוון המזוודה שלו והוצאתי לו בגדים.
״קח, אתה לא יכול לצאת עם מגבת עלייך אתה יודע״ אמרתי והושטתי לו את בגדיו.
״פחדנית״ הוא אמר והלך להתלבש.
האמת טיפה נפגעתי, מה זאת אומרת פחדנית, מאיפה הוא הגיע למסקנה הזאת?
לאחר חמש דקות ג׳ייסון יצא מהמקלחת והפעם לבוש.
״מה זה היה מקודם ההערה הזאת״ אמרתי בטיפת כעס.
״זאת לא הייתה הערה זאת הייתה אמירת אמת, את פחדנית אחושרמוטה״ הוא אמר גם בקול נוזף כשהוא מתקרב אליי.
״איך הגעת למסקנה הזו?״ שאלתי מנסה לקבל הסברים.
״מה את משחקת אותה, שנינו יודעים שיש בנינו משהו ואת פשוט מתכחשת לזה ברגע שאני מוציא מילה אחת טובה כלפייך, מה נסגר איתך״ הוא אמר בכעס.
״איך הגעת למסקנה הזו שאני רוצה אותך״ אמרתי בעצבים, מי הוא בכלל שהוא יחליט בשבילי.
״נראה לך שאני מטומטם?או שאת מנסה לעשות ממני אחד כזה? תתבגרי כבר את לא ילדה בת שלוש״ הוא אמר.
״מה אתה יודע כבר על אהבה מפגר אחד״ אמרתי בצעקה.
״אני יודע הרבה יותר ממה שנדמה לך״ הוא אמר בטון נמוך אבל מאיים.
״אתה בעצמך אמרת שאף פעם לא התאהבת״ אמרתי בקול חלוש.
״אנשים מנסים להכחיש דברים, במיוחד את״ הוא אמר עוד פעם בטון החלש והמאיים שלו.
״סליחה?״ אמרתי לא מבינה מה הוא רוצה.
״שנינו יודעים שלא סיפרת לי את כל הסיפור מהעבר שלך״ הוא אמר בעוקץ ואני לא הבנתי מאיפה הוא יודע שהיה עוד.
״אני לא חייבת לך שום דבר, אתה עד עכשיו לא סיפרת לי כלום עלייך״ אמרתי בעצבים, מי הוא חושב שהוא.
״למה את מנסה להסתיר את זה אה? אז איבדת את הזכרון ואת לא זוכרת כלום מאח שלך או מהדברים שחווית חוץ מהדברים שסיפרו לך ביג פאקינג דיל״ הוא אמר ואני הסתכלתי עליו בהלם.
״מאיפה אתה יודע את כל זה״ אמרתי כשדמעות עולות בעיניי והוא הסתכל עליי במבט קשוח ואטום.
״ג׳ייסון אני לא צוחקת מאיפה אתה יודע עליי כל כך הרבה דברים, מה נסגר עם זה״ אמרתי, התחלתי לפחד ממנו, מאיפה הוא יודע עליי כל כך הרבה, הוא יודע עליי דברים שלא ידעתי על עצמי.
״זה לא עניינך״ הוא אמר.
״ג׳ייסון, לפני כמה זמן כשסיפרתי לך את הסיפור שלי, אתה אמרת שאתה לא יכול לגלות לי מאיפה אתה יודע עליי את כל הדברים האלה כי זה קשור לחיים האישיים שלך, איך העבר שלי קשור לחיים האישיים שלך ועכשיו אני לא מבקשת ממך לספר לי אני דורשת, כי זה מעבר לחיים הפרטיים שלך אלו כבר החיים שלי״ אמרתי את המשפט האחרון בעצבים.
״היינו ביחד״ הוא אמר בשקט ואני פערתי את פי בהלם.
״עד לפני חצי שנה אני ואת היינו ביחד״ הוא הוסיף ואני הסתכלתי עליו כשדמעות בעיניי.
״הכרנו חצי שנה לפני התאונה של אחיך ואחרי ארבע שנים אני ואת היינו ביחד, התאונה שלך שאיבדת את הזיכרון, זה הכל בגללי״ הוא אמר וראיתי דמעות? ג׳ייסון בוכה? וואט דה פאק.

Bad boys,look good. Good girls, act good.Where stories live. Discover now