אישור

725 44 7
                                    

הדלת נפתחה ובאתי לברוח אך..
״מה את עושה פה?״ הוא שאל כלא מבין.
״אאא אממ מה זאת אומרת מה אני עושה פה חחח מקום ציבורי אני אהיה איפה שאני רוצה אתה לא חושב? או שאתה חושב שאתה יכול להכתיב לי איפה להסתובב? כי אם אתה חושב ככה זה בסדר תגיד לי אני יודעת איך להתמודד איתך״ אמרתי במהירות.
״אחותי את מוזרה״ ג׳ייסון אמר.
״אה כן? אז אתה מוזר מאוד״ אמרתי מנסה להחזיר לו בצורה ילדותית.
״בואי בואי לפה״ הוא אמר ואני הפנוי את גבי והלכתי לכיוון השני.
אחרי מספר שניות כבר הייתי באוויר.
״מפגר תוריד אותי, נו תוריד אותי כבר״ אמרתי.
הוא הרים כשראשי מסתכל על גבו התחתון ואוי כמה יופי התחת שלי לכיוון הפרצוף שלו.
״טאי אח שלי תשאיר אותנו לבד״ ג׳ייסון אמר.
״יאלה ביי אחי״ טאי אמר לו והביא לו כיף כזה של גברים.
״לא טאי, לא נו אל תשאיר אותי איתו״ צעקתי לו וטאי יצא מהחדר.
״אתה מוכן להוריד אותי״ שאלתי בעצבים.
הוא הלך עוד טיפה, והשכיב אותי במיטתו. ״מה אתה עושה״ שאלתי לא מבינה.
״ששש הולכים לישון״. הוא אמר נשכב בצד השני של המיטה ומחבק אותי כפיות.
״לא לא לא לא אני ממש לא ישנה איתך״ אמרתי תוך כדי שאני באה לקום, אך המציק הזה תפס אותי והחזיר אותי לשכב לידו.
״תשתקי או שאני אשתיק אותך״ הוא אמר בחוצפה.
״לא אתה כל כך חצ..״ עוד לא סיימתי את המשפט והוא נישק אותי בחוזקה.
בהתחלה לא הבנתי מה הולך אך אחרי מספר שניות התעוררתי על החיים שלי ונישקתי אותו בחזרה, הוא ניסה להיכנס עם לשונו לתוך פי אך לא נתתי לו, הוא תפס שליטה על הנשיקה ופתח את פי בחוזקה וחדר עם לשונו.
אחרי מספר שניות התנתקנו בגלל הצורך באוויר.
״אתה מוכן להפסיק לנשק אותי כאילו אני הבת זוג שלך?״ אמרתי בעצבים.
״אם תמשיכי ככה אני בטוח שאת לא רחוקה מלהיות אחת כזאת״ הוא אמר ואני פערתי את פי בתדהמה.
״לא אתה חצוף״ אמרתי.
״אני עוד אחשוב שאת ממשיכה לדבר כדי שאני אשתיק אותך״ הוא אמר בשחצנות.
״וואו ג׳ייסון יודע לחשוב? על זה עוד לא שמעתי״ אמרתי בציניות.
הוא גיכח ועלה מעליי והחזיק את עצמו עם מרפקיו שהיו על המיטה מעל ראשי בתשעים מעלות.
״אין לך מושג מה את עושה לי״ הוא אמר בחרמנות.
״עצבים בגוף?״ שאלתי כאילו אני לא מבינה למה הוא מתכוון.
״הלוואי וזה היה רק זה״ הוא אמר ולא הבנתי מה עובר עליו.
״מה שכן יאהבו בתקשורת לדעת שאנחנו ביחד״ הוא אמר לי בקול חלש באוזני. קולו גרם לי לצמרמורת נעימה לעבור בגופי ופרפרים התעופפו ביוני כשהרגתי טת הבל פיו על גופי.
ואו תתאפסי על עצמך, הוא סטוציונר חרמן מניאק שמת להכניס אותך למיטה שלו ערומה.
״לכמה בנות עוד אמרת את כל מה שאתה אומר לי״ אמרתי לו.
״אין לך מושג לכמה, אבל את יודעת מה שונה?״ הוא שאל ואני הסתכלתי עליו מנסה לחפש תשובה.
״שאיתך אני באמת מתכוון לזה״ הוא אמר ואני התחלתי להסמיק.
״אני גם יודע שגם את חושבת ככה״ הוא אמר.
״איך ככה״ שאלתי טיפה לא מבינה.
״מה את לא חושבת שיאהבו אותנו ביחד בתקשורת?״ הוא שאל וכל התקוות שלי התנפצו, בטח מה חשבת שהוא באמת מרגיש אלייך משהו מטומטמת.
״לא יודעת״ עניתי בקול אטום רגשות.
״אני חושב שיאהבו מאוד״ הוא אמר מתקרב אליי ואז נישק אותי שוב ואני עצרתי את הנשיקה אחרי מספר שניות.
״טוב אני עפה לחדר שלי״ אמרתי מכחכחת טיפה בגרוני.
קמתי מהמיטה ויצאתי מהחדר ושמעתי אותו צוחק טיפה 
״בן של זונה״ חשבתי לעצמי .
————————————————————————
*כעבור שבוע*
״הנרי, כפי שאתה יודע אני התקבלתי לחברת בגדים קלווין קליין בתור הפרזנטורית החדשה... ומחר אני צריכה לטוס ללונדון לתוכנית חילוף עם הפרזנטורים שלהם אז אני צריכה אישור ממך״ אמרתי להנרי מנהל בית הספר.
״לא״ הוא אמר בהחלטיות.
״הנרי, אני חייבת, אתה תהרוס לי את הקריירה״ אמרתי בטיפה חוצפנות.
״גברת ארגון דבר ראשון תשקלי את המילים שלך לפני שאת מוציאה אותן מפיך, דבר שני מחר מתחילה השנה החדשה בפנימייה שלנו ואיתה מתחילים הלימודים, מצטער אבל אין לך אישור יציאה״ הוא אמר בהחלטיות מרתיעה.
״הנרי שומע מחר אני טס תרשום לי אישור״ ג׳ייסון נכנס לחדר שלו כאילו הנרי חבר שלו ובשניות אחדות היה אישור בידו של ג׳ייסון.
״מה, אבל איך, הנרי אני הרגע התחננתי אליך לאישור ואמרת לי לא והוא נכנס ככה ודורש אישור ותוך שניות יש לו אישור ביד?״ אמרתי לא מבינה.
״הנרי, תרשום גם לה ובתוך מספר שניות, פתק אישור טיסה היה בידי.
ג׳ייסון חייך אליי חיוך שחצני קטן ויצא מהחדר ואני בעקבותיו.
״אתה מוכן להסביר לי איך זה שהוא עשה מה שאתה רוצה מבלי להסס לשנייה״ שאלתי והוא המשיך ללכת.
״נו תעצור שנייה״ צעקתי בטיפת ילדותיות, הוא עצר ועמד עם גב אליי מספר שניות והסתובב ״מה את רוצה, יש לך אישור נכון? תגידי תודה ותסתמי מה כל כך קשה״ הוא אמר.
״ג׳ייסון מה הקטע שלך, מה אתה רוצה ממני״ שאלתי אותו.
״מה את רוצה״ הוא שאל לא מבין מהי שאלתי.
״אני רוצה שתסביר לי מה הקטע שאתה מתנהג אליי ככה ומתעלם ממני כל השבוע״ דרשתי.
״לרצות זה טוב״ הוא אמר והלך.
״וואט דה פאק״ אמרתי לעצמי בקול חלש והלכתי גם.
——————————————————————
״נא לעלות לטיסה מספר 67216, נא לעלות לטיסה מספר 67216״ אני וג׳ייסון שמענו בכרוז מספר פעמים ועלינו למטוס.

Bad boys,look good. Good girls, act good.Where stories live. Discover now