"Heey! Kristen kalkman gerek"
Gözlerimi yavaşça açtım. Karanlık bi odada sadece Emma ile ben..
Napıcaktık nereye kaçıcaktık hiç bir fikrimiz yoktu.
-Merhaba yarışmacılarım uyandınız umarım burası sizin yeni yaşama alanınız. Bulmacaları bularak hücremizden kaçmaya çalışaksınız hepinize bol şans! Bu seste neydi böyle bi adamın sesi odada yankılanıyodu.
Ne demişti o 'Hücremi?' oda neydi neredeydik biz ve burada napıcaktık? Neredeki bulmacayı çözücektik? Kafam çok karışmıştı..
Baaaammm!
-Hey buraya bak!
Buda neydi?
-Sana diyorum baksana!
Orada bi kapı vardı ve kapının ardında birisi, sadece gözleri görünüyordu.
-Sizi buradan çıkartıcam merak etmeyin. Şimdi geri çekil!
Geri çekildim ve kapı bi anda önüme düştü buda kimdi böyle etraf karanlıktı hiç birşey görünmüyordu.
-Benimle gelin, çabuk!
-Sende kimsin böyle? Neden senin peşinden geliyomuşuz? Sana nasıl güvenebiliriz?
-Bana güvenmekten başka çareniz varmı?
Haklıydı! Ama Emma'ya da sormam gerekiyordu.
-Emma sence onunla gitmelimiyiz?
-Başka çaremiz yok. Gidelim.
-Pekâla seninle geliyoruz adın ne?
-Şimdi bunların sırası değil! Gidelim...-Bizi neden buraya getirdin? Sende kimsin?
-Ben Tom sizi buraya getirmemi baban isted..
-Babammı? Se - sen onu nerden tanıyosun?
-Boşver şimdi sizin neden orada olduğunuzuda söyleyeyim. Orda sizi bi sınava tabi tutuyolar. Ve oradan kaçmak için 1 kere şansınız var ama imkânsız.
Çünkü orada 12 takım var ve siz 8. takımsınız. Oradan şuan sağ çıkan hiç kimse yok. Oradan çıkış varmı yokmu onuda hiç kimse bilmiyo.
Ama herkesin bildiği tek bişey var oda herkesin hiçbişey bilmediği..