two;

29 4 4
                                    

3 tahun lepas

Yeonhee dan rakan rakan sekelas sedang menyiapkn kek pada waktu kelas kh

'"Yeon, kau punya dh siap?"soal ayoung, kawan yeonhee. "Dh "

"Tinggal toppingje "yeon menuang coklat keatas kek coklatnye.

"Baiklh saya anggap semua dh siap, kamu sume dh blh keluar rehatye "balas cg ji.

"We, korang ade dgr tak jungkook dh balik sini "

"Kan kan, 2tahun lps dia ade terpilih masuk sports school kat us kn "

"Untunglh diatu kaya, hensem "

Yeonhee menoleh. "Ayoung, siapa jungkook? "Soal yeonhee.

"Kau takkenal?"soal ayoung. "Ohyes, kaubaru masuk sekola. Ni taun lps, no wonderlh kau takkenal"balas ayoung.

"Diatu, budakkelas sebelah, 2 taunlps dia terpilih masuk sports school us 'maybe dia dh balik "balas ayoung.

Yeonhee sekadar oooo. Tiba tiba kantin jadi riuh. Terumbang ambing yeonhee memegang kek nye.

Manatak nye, sume doklanggar langgar.

Mereka berdua juga turur melihat apeyg dikecohkn sgt tu.

"Jeonjungkook oppa ssaranghaee"

"Tulh jungkook"ayoung menunjuk. Yeonhee melihat. "Takdelhhensem mane "balas yeonhee.

"Jom masukkelas "

--
waktuk persekolahan tamat.

"Yeonhee nak rase keke kau blh '"balas ayoung

"No, balik nnt "balas yeonhee. "alah blhlh "balas ayoung men curi kek yeonhee.

Yeonhee dgn segera mengambil keknye dan berlari keluar. "Takblh -" "hwang yeonhee hati hati! !"jerit joshua

Akibat nye kaki yeonhee tersadung dan dia terjatuh duduk namun takkek nye.

Kek nye terus melayang keluar kelas, semua budakyg tinggal didalam kelas itu menyangkakn kekitu akn jatuh kelantai.

Hoho but no, tepat mase nye jungkook dan danielyg sedang berbual lalu disitu.

"Andwaeee! "Jerit yeonhee. Jungkook menoleh.

PAPP
**

Suffered •jjk•Where stories live. Discover now