Geurin
Pick /noDoyou want to shut down your phone?
Yes /no"!nah "balas yeonhee. Jungkook mengambil.
"Bersih " "nanti awak keringkan lah sendiri "balas yeonhee, jungkook perasan, wajahnye kelihatan penat.
"Ok, " "saya balik dulu "balas yeonhee. "Aku hantar jom, dh lewatni "balas jungkook.
"Saya? Naik dengan awak? taknak, awak lelaki gatal "balaa yeonhee.
Jungkook gelak sinis "bersyukur lh jeonjungkook offer kau, ei sume perempuan nak naiklh kereta aku! "Jerit jungkook.
Yeonhee sekadar memekak kn telinga. Dia terus melangkah.
-
"Pasal mamatni lah, aku balik lambat. "Yeonhee mengerling jam tangannye "6.30 ptg? !omo omo omo, appa mesti marah!"Yeonhee berlari bersungguh sungguh ke arah bus stop.
Jk side
Jungkook berhentikan keretanye jauh sedikit dari bus stop.Sebelah tangan memegang stereng manakala sebelah tangan lagi menongkat kepala.
"Dia balik naik bus ?"soal nye sendiri.
Ye, dia ikut setiap langkah yeonhee.
Entahlah, tapi dia berminat nk kenal dengan yeonhee.
Lebih dalam.
Back to yn
7.30pm"Ai, pakcik bus oi? buat bus ke ape? Satujam aku tunggu "balas yeonhee
Dring dring.
"Hello? "
"Woi perempuan? Hang kat mana ha takreti nk balik ka? !"Yeonhee menjarakn telinga nye.
"Aku tgh tunggu bus lh,dri 6.30 aku tunggu tak sampai lagi "balas yeonhee."Huh, aku bukan pa. Kang pakcik hwaNg balikkang, aku nk jawab apa "
"Ala, woon, kau takleh ke ambik aku ?"soal yeonhee.
"Kan aku dah kata. Kete aku rosak"
"Hum takpelah bye '"yeonhee meletak panggilan.
"Takguna, ade sepupu pon, bkn blh tolong "balas yeonhee.
Ketika yeonhee berdiri dihadapan bustop, beg galas nye ditarut oleg seorang lelaki menaiki moto.
Namun, cubaan mereka untuk meragut gagal. Yeonhee jatuh. "Aduh ..."rungut yeonhee.
Dia melihat lutut nye yg luka. Berdarah. Tibatiba ade kereta berhenti dihadapan.
Jungkook keluar dan mendekati yeonhee. "Kau ok? "Soal jungkook.
"O -ok cuma luk-auwww! !"teriak yeonhee. Cubaan nye untuk berdiri gagal dan terjatuh semula
"Kaki kau terseliuh sikitni "kata jungkook. Jungkook mula memeluk pinggang yeonhee namun yeonhee tersentak.
"Ehh apahal pegang pegang n I!"teriak yeonhee. '"Akunk angkat kau, kita gi klinik -"
"Eh eh takpe. Saya ok '"balas yeonhhee.
(0
Jungkook mendengus. Badan yeonhee dicepung"Yahhh encik jeon "!"turun kan saya! "Teriak yeonhee. Bahu jungkook dipukul.
Jungkook meletak kn yeonhee keatas sit hadapan. Tangannye dia letak diantara sisi bahu yeonhee.
"sekali lagi aku dengar kau cokcek cokcek mcm anak ayam "jungkook dekatkn wajah nye dgn yeonhee.
"Aku cium kau "
***
YOU ARE READING
Suffered •jjk•
Romantik"Kehadiran saya buat awak terseksa " "Tapi hidup tanpa kau, itu lebih terseksa " +sebuah permulaan yg teruk namun mereka sendiri jatuh dalam curam percintaan P/s skema do ayat XD @biskuthangus_ thanks for the cover jeojjang ;'@