five;

17 3 0
                                    

Pintu bilik doktor dibuka. Jungkook mendekati yeonhee berjalan dgn kaki berbalutnye.

"Aku hantar kau balik"balas jungkook.  Yeonhee hanya mengangguk lemah. 

Sampai ke kereta, yeonhee duduk dikerusi penumpang hadapan.

"Er kook ..pasal bill klinik ..saya bayar nanti eh .."balas yeonhee.

Jungkook tergelak. Dia mulakan pemanduan nye. "takpayah bayar, aku ikhlas "balas jungkook.

"Tapi saya taknk terhutang budi "balas yeonhee. Membuatkn jjungkook gelak lagi.

"Ish jungkook! Saya serious ni! "Balas yeonhee.

"Betul kau nk bayar balik ni? "Soal jungkook. Dgn pantas yeonhee angguk.

Kebetulan, kereta jungkook berhenti ketika lampu isyarat merah.

Jungkook memandang yeonhee. "okey, tapi aku taknak duit "balas jungkook.

"Habistu? "Soal yeonhee. Kening kanan jungkook angkat, bibir bawah nye dia gigit serta.

Mata nye meliar atas bawah badan yeonhee.

"Eii lelaki GATAL! "teriak yeonhee sambil menutup badannye dgn fail sekolah.

Tergelak jungkook. Pemanduan nye dimula kan semula. "Aku gurau, kan aku kata, aku ikhlas "balas jungkook.

"Tapi saya tak nak terhut -" "diiiam "sambung jungkook.

"Mulut tu,aku cium baru tau, cokcekcokcek"balas jungkook. Yeonhee mengetap bibir  .

Dalam diam ,jungkook tersenyum .
-
"PASAIPA  BOLEH JADI LAGUNI HWANG YEONHEE OII "teriak sungwoon .

Yeonhee yg duduk disofa hanya menjuling kn mata.

"Kau ni, balik bukan nk senangkn aku, laku memekak adelh"rungut yeonhee

"Hanglh, aku duk umah, mcm org gila, tunggu kau. "balas yeonhee.

"Bytheway, sape laki tadi?"soal sungwoon.

"Asal tny? "Balas yeonhee.

"saje, kotkot blh jadj bahan ugut hang "balas sungwoon.

"Eh eh kauni, mentang mentang abg minhyun takde, kau buli aku eh. Kau tunggu minhyun balik, aku story habis habisa.!kat dia! "Balas yeonhee

"Hekeleh, setakat -eh kau buat pe tu?!"soal sungwoon.

"Call minhyun -" "JANGAN "
--*

             

Suffered •jjk•Where stories live. Discover now