PAPP.
"Um err ki - kitorang gerak lu yeonhee "kata yerin, suhyun dan mina.
Mereka cepat cepat keluar dari kelas. Ayoung yg tadiberdiri sudah duduk sembunyi diantara meja meja.
Joshua menghulurkn tangan, yeonhee sambut.
"Mcm maneni joshua "kata yeonhee. Joshua menahan tawa melihat jungkook dari! tadi kaku.
Ye, kek yeonhee tepat kene muka dia. Daniel juga turur menahan tawa.
"Kau jawabjelh dgn dia "balas joshua. Tepat tepat kek dimuka jungkook jatuh.
Jungkook mengangkat sebelah keningnye dan memandang yeonhee.
"Urm bro,aku gi lu "kata daniel, dgn bahasa isyarat dia mengajak joshua
"Ayoung jom "balas joshua. Ayoung berjalan laju, takberani memandang yeonhee.
Tinggallh mereka berdua. "Ape kau nk buat dgn uniform aku skangni"balas jungkook.
"saya mintak maaf, betul betul mintak maaf "yeonhe e menunduk.
Jungkoook mendekati yeonhee. "Mintak maaf?kau tau tak uniform niaku baru beli semalam?"soal jungkook.
Yeonhee mengerut dahi. "Saya taksengaja "
"suka ati je ckp taksengaja! Kau pikir, dengan taksengaja kau tu boleh dapatkan baju aku balikke? !"marah jungkook
Yeonhee tersentak sedikit. Dia mendongak sikit memandang wajah jungkookyg berlumuran coklat.
Dia juga turut menahan tawa. "Kau gelak? "Soal jungkook. "Ehen t-tak "balas yeonhee.
Jungkook menarik lengan yeonhee '"ikut aku "
-
"Aku nk kau basuh blazer ni,dengan t-shirt ni kat sini "balas jungkook."Srs lh?paip kantin ni? "Balas yeonhee. "Asal? "
"Knp tak kat tandas,senang sikit " ;balas yeonhee.
"Sini senang aku nk pantau kau, kat tandas nanti takut kau lari "balas jungkook.
"Dan, kalau kat tandas, bende lain yang jadi, bukan kau yang basuh baju aku tapi aku yang 'basuh 'kau "balas jungkook tersenyum sinis.
"Err, -" "taknak gak, jum tandas -" "eh eh okok katsini "yeonhee lantas
Setengah jam berlalu, namun coklatnye masih kelihatan sedikit. Blazer ok lagi, hitam taknampak.
Yeonhee menjeling sedikit jungkook yang sedang mengulang kaji pelajaran.
"Takguna muka je hensem, kaya, pandai tapi suka sgt membuli "rungut yeonhee.
"Ngapain kamu disini? "Tegur makcik kantin.
"Er "
Jk side.Jungkook memutar mutarkn pen nye sambil merenung soalan math dia paper
Cik lee ade rm10, dia beli 2 air kotak berharga rm 3.50,
Soalan ;dia beli air kotak ape?
Jungkook mengeluh. "Aku mampu bersabarje dengan kau math"
Dia melihat yeonhee. Dari sini, masih boleh nampak mulutdia takhenti membebel.
Tapi tangan jalan jugak. ,jungkook tersengih . "Comel "katanya.
Senyuman nye mati bila hendphone nye berdering
Geurin
Pick / no
**
YOU ARE READING
Suffered •jjk•
Romance"Kehadiran saya buat awak terseksa " "Tapi hidup tanpa kau, itu lebih terseksa " +sebuah permulaan yg teruk namun mereka sendiri jatuh dalam curam percintaan P/s skema do ayat XD @biskuthangus_ thanks for the cover jeojjang ;'@