Atatürk koleji...
Babamla arabadayız. Sessizlik hüküm sürüyor. Ne ben, ne de babam bu sessizliği bölmek istiyoruz.
Yeni okulumun önünde arabayı durdurub, arabadan indi. Ben de indim. İlk defa yatılı okulda okuyacakdım . Babamın kendince cezasıydı bana...
Okulun önünde bekleyib, bir süre okula baktım.4 katlıydı ,iyi bir okula benziyordu. Fakat nedense içim sıkıluyordu.
Babamın valizlerimi koymasıyla düşüncelerimden ayrıldım. Bunca yıl varlığımdan haberi bile olmayan babam ,beni yatılı okula koyuyordu. valizlerimi alıp sesimin çıkacağı en sert şekilde:
"gerisini kendim hallederim" dedim. arkama bakmadan okula doğru yürüdüm. babamın gitdiğini duyub bir kere arkama baktım. İçim alev almış gibiydi. Ama öfkeden diyil, acıdan doğuyordu bu alev.
Okula varınca etrafa bakındım . Okul forması siyah bir etek ve beyaz bir gömlekden ibaretdi. Bazı öğrencilerin üzerinde siyah bir ceket de vardı . Okul formasını beyenmişdim.Büyük bir hissesinin siyah olmağı hoşuma gitmişdi.
"Sen yeni kızmısın?"sorusuyla beni sesliyen kişiye döndüm.
"Evet" dedim gülümseyerek.
Saçlarını at kuyruğu toplamış sevimli bir kızdı. O da siyah giymişdi. Üzerinde siyah bir ceket de vardı.
"Ben ,Cansu. İstersen müdirin odasını göstere bilerim."demesiyle müdürün odasına gitmeli olduğumu hatırladım.
"Çok güzel olurdu . Bu arada ben, Aslı"diyip sıcak bir gülümsemeyle elimi uzatdım. Gülümsememe cevab verib elimi sıktı.
"Memnun oldum." dedi. Valizlerimden bitini çekib,
"Gelmeyecekmisin?" sormasıyla gider valizlerimi alıp,arkasınca gitdim. Müdürün odasına girdim. Elimde ders cedveli , sınfım ve yurtdaki numaram yazılan bir kaç kağıt çıktım.
Cansu hemen onu elimden alıp,
"Oda 6,vay be tek kişilik odada kalıyorsun ,şanslısın" dediyinde, çok sevinmişdim.Hiç bir şey söylemeden onun arkasınca gitdim.Yaşadığım her yılı tek-tek zihnimden geçirirken , sert bir şeye çarpmamla gerçek hayata döndüm. Sert bir şey dediğimin bir erkek olduğunu görünce , bir anlık gülümsemeyle ,
"Özür dilerim."
Sert soğuk bir bakış atarak
"Zahmet çekib,önüne baksan daha iyi olur, zengin kız" demesiyle yüzümdeki gelümseme silindi.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Siyahın arkasındaki renk
Teen FictionHer kes gülmek ister,çünki gülmek insanın içindeki boşluğu doldurur sanarlar. Ama gülmeyi başarmak , o boşluğu doldurmakdan daha zordur. Bazen ise gülmek içindeki boşluğu daha acımasız bir şekilde senin yüzüne vurar, seni çöktürür. Buna katlanma içi...