5. | "Onks noi ihan kunnossa?"

192 11 12
                                    

•Bean nk•

"어서 와 방탄은 처음이지?
Ayo ladies & gentleman
준비가 됐다면 부를게 yeah!
딴 녀석들과는 다르게
내 스타일로 내 내 내 내 스타일로 에오!
밤새 일했지 everyday
니가 클럽에서 놀 때 yeah
자 놀라지 말고 들어 매일
I got a feel, I got a feel
난 좀 쩔어!..." (Toi on koreaa ja se biisi on tos ylhäällä) kuulin Zoen laulavan lempi bändinsä biisiä.

"Zoe oo pliis hiljaa yritän opiskella norjaa huomiseks!" Huusin seinän läpi. Zoe lopetti laulamisen, mutta hyräili edelleen.

Jatkoin norjan opiskelua, vaikka se olikin hidasta. Yritin saada ainakin perusasiat tungettua päähäni, mutta siitä ei tuntunut tulevan mitään.

Lopulta päätin luovuttaa, ja siirryin selaamaan instaa. Kirjauduin sisään tililleni, ja ensimmäinen asia minkä huomasin oli että @marcusandmartinus oli alkanut seuraamaan minua. Seurasin heitä takaisin.

Selasin heidän profiiliaan, ja näin siellä paljon - siis paljon - kuvia heistä laulamassa lavalla, tai kuvia missä oli kaupunkeja, maita ja päivämääriä. Menin pois instasta, ja menin googleen. Kirjoitin hakusanaksi 'Marcus and Martinus'. Selailin eri nettisivuja, ja sain selville että he ovat laulajia. Juoksin Zoen huoneeseen.

"Tiesiksä että Marcus ja Martinus on laulajii?" Zoe katsoi minua ihmeissään, ja pudisti päätään. Hän laittoi kuuntelemansa biisin pois, ja haki YouTubesta 'Marcus and Martinus'. Löysimme monta kappaletta heiltä, ja päätimme kuunnella jonkun. Ja se joku päätyi olemaan 'Make you believe in love'.

Biisi oli itse asiassa aika hyvä, parempi kuin odotin. Vilkaisin katselukertoja. 25 664 017 näyttökertaa?! Wow. Qatarissa ei yksikään artisti ole saanut niin montaa näyttökertaa mihinkään musiikkivideoon.

Huomasin kellon olevan jo yhdeksän, joten hain yövaatteeni ja suuntasin suihkuun. Tällä kertaa en pessyt kuitenkaan hiuksiani.

Suihkun jälkeen kävin iltapalalla, ja laitoin herätyksen huomiseksi kello kuusi aamulla. Laitoin kaiken muutenkin valmiiksi, ja menin sitten nukkumaan.

***

Heräsin herätyskelloni ääneen, ja nousin ylös. Olin jostain syystä yhtä pirteä kuin Raksu päivittäin. Täynnä energisyyttä ja positiivisuutta.

Sammutin herätyksen, ja kaivoin kaapista vaatteet. Vaalean siniset legginsi-tyyliset farkut, valkoiset sukat joissa oli kieltä näyttävät emojit, musta t-pata ja valkoisen vetoketjuhupparin (ne jotka ei tajunnu nii huppari mis on vetoketju).

Kävin alakerrassa syömässä aamupalan, suuntasin sitten vessaan. Pesin hampaani, huuhtelin kasvoni, ja laitoin hiukseni ranskanletille.

Varmistin vielä että repussani oli kaikki tarvittava,  ja menin sitten varmistamaan että Zoe oli hereillä. Hän kuitenkin nukkui vielä, joten aloin herättelemään häntä. Siinä meni miltein puoli tuntia.

"Ääh ei vielä! Kello on vast -"

"Viis vail seittemä." Jatkoin Zoen lauseen loppuun. Hän vilkaisi kelloa, ja kiirehti tekemään aamutoimiaan. Siirryin omaan huoneeseeni.

Puoli kahdeksan Zoe oli valmis. Eteisessä vedin valkoiset varsikenkäni jalkaan, ja harmaan takkini päälle. Otin laatikostani Korpinkynsi piponi ja kaulahuivini, sekä mustat sormikkaat.

Zoe laittoi taas mustat varsikengät, harmaan takin, Rohkelikko pipon ja kaulahuivin, sekä mustat sormikkaat. Astuin ulos kylmään ilmaan Zoen jälkeen.

Olimme kävelleet vasta naapuripihan eteen, kun sen ovi aukesi. Marcus asteli ulos Martinus perässään. He kävelivät luoksemme.

"Mennääks samppii?" Marcus kysyi. Zoe nyökäytti päätään, ja lähdimme yhdessä kävalemään kohti koulua.

One word - LOVEWhere stories live. Discover now