▪Justin Bieber▪
Ο Alex Kingston μαζί με τον κολλητο του αποτελούν τα Bad boys του σχολείου. Δεν είναι ανοιχτός άνθρωπος παρόλο που έχει πολλούς γνωστούς. Είναι player και είναι ο αρχηγός της ομάδας ποδοσφαίρου. Παίζει σε παράνομους αγώνες μποξ. Επίσης είναι ο πρόεδρος του δεκαπενταμελους αν και ως μαθητής είναι σκραπας.
▪Selena Gomez▪
Η Lauren Mendes, ένα αθώο και ντροπαλό κορίτσι, μετακομίζει στο Houston λόγω δουλειάς των γονιών της. Είναι πάρα πολύ καλή μαθήτρια και στο προηγούμενο σχολείο της ανήκε στα famous παιδιά και ηταν αρχηγός των μαζορετων. Φέτος έχασε την αυτοπεποίθηση της και την κοινωνικοτητα της λογο της μετακόμισης, έτσι κλείστηκε στον εαυτό της.
▪Ariana Grande▪
Η Anita Baker είναι από ταδημοφιλης κορίτσια του σχολείου και είναι προεδρος του τμήματος της. Αρχηγος ομαδας βολευ.Επίσης καλή μαθήτρια, γίνεται κολλητή της Lauren και θα την στηρίξει σε δύσκολες στιγμές.
▪Taylor Swift▪
Η Amelia Aniston, κολλητή της Anita και πιο μετά και της Lauren. Είναι η πιο δημοφιλής στο σχολειο της και έχει κόντρα με το τσουλακι του σχολείου, και αιώνια εχθρό της. Αρχηγός ομάδα μπάσκετ και αποτελεί μια από τις μαζορετες.
▪Rafael Miller▪
O Sean Kuper είναι ο κολλητός του Alex. Είναι player αλλά πιο ανοιχτός από τον κολλητό του. Κανει παρέα με τα κορίτσια, Anita και Amelia, αλλά προτιμάει να είναι με τον κολλητό του. Αρχηγός ομάδα μπάσκετ και επίσης παίζει μποξ.
▪Kylie Jenner▪
Η Liza Johansson το τσουλακι του σχολείου και εχθρός της Amelia. Προσπαθεί να τραβαει πάντα τα βλέμματα όλων, ειδικά των αγοριών και το καταφέρνει. Ένα άτομο όμως δεν έχει γύρισε ο να την κοιτάξει, ο Alex και αυτό την έχει πισμωσει και το αποτέλεσμα είναι ότι τριβεται πάνω του κάθε μέρα.
▪Maggie Lindemann▪
Alexa Brown, είναι η ξαδέρφη του Alex. Η Αλεξα είναι ερωτευμενη με ένα bad boy από το Houston. Τσακώθηκαν και Μετακόμισε πρόσφατα στην Ιταλία με τον φίλο της οποίος είναι αδερφό της κοπέλας του πρώην της. Συναντάει την Άλεξ και βοηθάει την Lauren.
□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□ ΠΡΟΣΟΧΉ! Αυτό το βιβλίο συνδέεται με το βιβλίο της Ilirianatrimi με την διαφορά ότι δεν σχετίζεται στο πρώτο βιβλίο αλλά στο 2ο. Με λίγα λόγια το βιβλίο γίνεται ένα μικρό σποιλ για το δεύτερο βιβλίο της Ilirianatrimi. Το βιβλίο το γράφω μαζί με την Ilirianatrimi και δεν υπάρχει κάποιο προβλημα
□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□
YOU ARE READING
Cheerleader
Teen Fiction"Κοιτάζω προς την εξώπορτα και την βλέπω να έρχεται στο δωμάτιο όπου γινόταν το πάρτυ. Είναι πανεμορφη