2. Η Αλεξα

140 14 0
                                    

Μπήκα στο σπίτι μου και είδα την μαμά μου να μιλάει με μια όμορφη κοπέλα. Ήταν γύρω στο 1,70 με καστανά μαλλιά και μάτια. Είχε ωραίο πρόσωπο και γαματο σωμα.Καλό κομμάτι με λίγα λόγια.

"Μαμά?" Είπα και άφησα την τσάντα.
"Αλεξ?"
"Αλεξα?" Είπα όταν Ανα γνώρισα την κοπέλα από την φωνή της.
"Που σαι βρε ψυχή" είπα και την αγκάλιασα.
"Τι κανεις εδώ?Θα μείνεις για πολύ?"
"Ναι λογικά μέχρι να τελειώσει η Χρονια ή μπορεί και για πάντα δεν ξερω" είπε και την ξανά αγκάλιασα.
"Μου έλειψες βρε κουτό"
"Και μένα ρε χλεχλε"
"Άντε πηγαίνετε πάνω να τα πείτε και εγώ θα σας ετοιμάσω μερικές κρεπες." Είπε η μαμά μου και πήγαμε πάνω.

Δεν το πιστεύω ότι η ξαδέρφη μου εγινε τέτοια θέα. Τελευταία φορά που την είχα δει είναι πριν 3 χρόνια. Φορούσε αυτά:

Βρήκε και αυτή να είναι τοσο όμορφη

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Βρήκε και αυτή να είναι τοσο όμορφη.
"Λοιπόν ξαδερφούλη τα νεα σου"
"Τα ιδια"
"Η Ελπίδα τι κάνει?"
"Καλά πιστεύω είναι εκεί που είναι "
"Χωρισατε?" Είπε και ήμουν βουρκωμένος.
"Πεθανε" η Αλεξα σοκαρίστηκα και με πήρε μια αγκαλιά.
"Και τώρα τι κάνεις?"
"Δεν θέλω να ξανά πληγωθω."
"Ωχ αυτό κάπου το έχω ξανά ακούσει. Πες μου ότι δεν είσαι το fyckboy  και bad boy του σχολείου." Είπε και έξισα αμήχανα τον αυχένα μου.
"Δεν ξέρεις όμως πως είναι να είσαι bad boy. Όμως δεν παίζω με νορμάλ κορίτσια αλλά μόνο με τσουλες. Αν σε έβλεπα δεν θα σου την έπεφτα για one night stand."
"Εσύ μπορεί Όχι. Άλλοι όμως Ναι."
"Τι εννοεις?"
"Θα στα πω όλα...."

(+++)

"Τέλειες οι κρέπες σου Άννα. Πάντα τις θαύμαζα."
"Ακούς εσύ?" Είπε και μου έπιασε το αυτί μου.
"Αμάν ρε μάνα. Άντε στο λέω και εγώ. Είσαι καλή μαγειρισσα."
"Μόνο μαγειρισσα?
" Ή καλύτερη μητέρα εισαι" είπα και μου ανακάτεψε τα μαλλια
"Ελεος ρε μάνα." Είπα και η Αλεξα γέλασε.

Τότε χτύπησε το κουδούνι.
"Το αγόρι μου πρέπει να ειναι"
"Α ωραία πες του να περάσει."
"Όχι Άννα πρέπει να φύγουμε. Κάποια άλλη φορά"
"Να σε συνοδεψω μέχρι έξω." Φτάσαμε στην πόρτα και ανοιξαμε. Μπροστα μου ένα γυμνασμένος αγόρι. Συμπαθητικός.
"Γεια σου μωρό."
"Αγάπη να σου γνωρίσω τον ξάδερφό μου Άλεξ. Άλεξ από εδω το αγόρι μου, ο Τεο." (Μεγάλο σποιλ για το "About the bad boy")
"Χαρηκα" είπε και κάναμε την γνωστή χειραψία. Αφού τους χαιρέτησα ανέβηκα στο δωμάτιο μου. Οποίος πιστεύει ότι θα ανοίξω το κινητό και δεν θα διαβάσω πεσατε όλοι μέσα.

Έκατσα στο κινητό μου και έψαξα την Alexa στον ινστα. Αφού την βρήκα την έκανα φολοου. Μου ηρθε τοτε ειδοποιηση.

Ο χρήστης @alexabrown άρχισε να σας ακολουθεί.

Μπήκα τότε στην αρχική και μου εμφανίστηκε μια πρόσφατη φωτο της Alexas

@alexabrown

Αρεσει σε 2

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αρεσει σε 2.689 ατομα

Alexabrown: Fianally in Italy😜😍@teorodriguez

352 σχολια

Teorodriguez: Mine💍👑

Danae_lewis: Χαμογελαρα μμ💕😍 #λειπειςςς😔❤

Alexkingston: Κοριτσαρος❤

Κοίτα η Αλεξα μου έχει και 2.500 λάικ. Μπράβο μικρή.Ζηλεψα έτσι ανεβασα και εγώ μια.

@alexkingston

@alexkingston

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Αρεσει σε 5.046 άτομα

Alexkingston: "When everything is going right, go left😂"

1.673 σχόλια

Alexabrown: Μοναδικος💎
Lizayourqueen: Δικός μου είναι τσουλα @alexabrown
Alexabrown: Ποιος το ειπε αυτό?😏

Παίζει άγρια παιδια. Θα τα βάλει με την Liza. Αχ να το δω και τίποτα άλλο. Κατέβηκα κάτω και είπα να πάω μια βόλτα. Έστειλα μυνημα στο Sean και θα συναντηθούμε Starbucks. Καθώς έβγαινε είδα το παράθυρο της Lauren ανοιχτό. Μωρέ ας την πειράξω λίγο. Πέταξα ένα μικρό πετραδακι στο τζαμί το οποίο ήταν κλειστό. Έβγαλε το κεφάλι της και με ειδε. Τότε πήγε να κλείσει το παράθυρο.

"Εε μην κλείνεις. Ήθελα να σε ρωτήσω αν θες να πάμε καμια βόλτα."
"Πρώτον με εσενα δεν πάω πουθενά. Δεύτερον δεν δω χρόνο και τριτον έχω να διαβάσω πράγμα που θα έπρεπε να κάνεις και εσυ Αφού έχουμε πολλά για αύριο. "
"Όταν λέω ότι είσαι φυτό. "

Ξαφνικά ένα στυλό βρέθηκε στο κεφάλι μου και η Lauren έκλεισε το παράθυρο. Έτσι είσαι κυρία Mendes; μωρέ θα σε φτιάξω εγώ. Ανέβηκα στην μηχανή και έφυγα για τα Starbucks.

CheerleaderWhere stories live. Discover now