4. Κλαμπ

122 16 2
                                    

Κοιτούσα με γουρλωμενα ματια προσπαθώντας να συνηδητοποιησω τι είπε.

Παρατηρουσα ταυτόχρονα την Lauren και δνε μου θύμιζε τίποτα απο αυτή που μόλις είχα γνωρίσει πριν λίγο καιρό.

Εβαλε τοτε μια τούφα των μαλλιών της πίσω απο το αυτί της. Εντάξει βεβαιωθηκα οτι αυτή είναι.

"Λοιπον να σας συστησω. Κορίτσια απο εδώ η ξαδέρφη μου Αλεξα είναι απο την Cuba αλλά ζούσε στο Houston.

"Houston??" είπε η Lauren και η Αλέξα κούνησε καταφατικά το κεφάλι της.

"Μμμ ο ξάδερφος της μαμας μου είχε μετακομίσει εκεί με τον γιο του."
"Αλήθεια πως τον λενε ?"
"Τον γιο του τον λένε Αρη"
"Π-πως?" είπε η Αλέξα και χλωμιασε. Κοίταξε διστακτικά τον Τεό ο οποίος είχε βάλει τα χέρια του πίσω της σε περιπτωση λιποθυμίας.
"Και ποσο χρονων είναι?" είπε λίγο χαμηλόφωνα.
"Στην ηλικία μας" είπε και η Αλέξα άλλαξε 5 χρωματα.
"Καλυτερα να πάμε μέσα" είπε ο Τεό

Παιδιά τι γίνεται?? Στο σοι της βρήκε να είναι και αυτός. Μπήκαμε μέσα και η τσιγαριλα μαζι με τη μυρωδιά του αλκοόλ  είχαν τρυπήσει τα ρουφουνια μου. Ηταν παντα μια απόλαυση για εμένα.

Η Lauren μόλις είχε πιασει κουβέντα με εναν ξεμπαρκο. Μιλούσαν για αρκετή ωρα ενω εγώ ήπια ενα σφηνακι και έψαχνα κάποιο δόλωμα . Με πλησίασε τοτε μια κοκκινομαλλα. Καλό κομματι.

"Το ονοματακι σου?"
"Αλεξ. Το δικο σου?"
"Μαρίνα"
"Εγώ λέω όμως να αφήσουμε τις γνωριμιες και να κάνουμε κάτι καλυτερο"
"Βέβαια" είπε και καλά αισθησιακά στο αυτί μου αλλά δεν αναστατώθηκε καθόλου. Μου έχει στρίψει η βίδα με τους αλλους δίπλα μου πίτσι πίτσι.

"Ολά τα μωρά να ανέβουν στην πιστα." είπε ένας μεθυσμένος δίπλα μας.

Είδα την Lauren να χαμογελάει πονηρά.

"Anitta, Amelia ελάτε. Αλέξα θα έρθεις?" είπε και οι 3 ανέβηκαν στην σκηνή και περιμεναν την Αλέξα.

"Αντε καλά" είπε και η Αλεξα .
Μπήκε τοτε το Accelerate και όλες τους αρχισαν να χορεύουν προκλητικα. Ειδικα η Lauren. Παιδιά αυτή δεν είναι το φυτο μου. Κάτι υπαρχει, κάτι κρύβετε πίσω απο αυτο.

Εγώ είχα καρφώσει τα ματια μου πανω της ενω ο Τεό είχε παει και χόρευε με την Αλεξα. Ταυτόχρονα ο Sean σαλιαριζε με 2 τσουλακια δίπλα μου. Εμένα μου μιλούσε ακόμα η κοκκινομαλλα αλλα δεν έδινα πολυ σημασία.

Κοιτούσα ακόμα τα κορίτσια αλλά για κάποιο λίγα το βλέμμα μου είχε επικεντρωθεί σε εκείνη. Στις καμπύλες της.
Χόρευαν σαν να μην υπάρχει αυριο. Ξαφνικα ανεβαίνει στην πίστα ενα αγόρι στην ηλικία μου και άρπαξε την  Lauren και την πήγε στην τουαλέτα. Πήγα να σηκωθω αλλά μου εκανε νόημα η Αλεξα οτι θα παει αυτη.

CheerleaderTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang