1.Η καινούργια

192 14 3
                                    

Πλησίασα προς την εξώπορτα του ψυχρου μου σχολειου. Στάθηκα πάνω στην καγκελόπορτα και έβγαλα από την τσέπη μου το πακέτο με τα τσιγάρα. Έβγαλα ένα και αφού ρουφηξα μια τζούρα είδα τον κολλητό μου να πλησιαζει. Σταθηκε δίπλα μου και πήρε ένα τσιγάρο από τα δικά μου. Το ακούμπησε στα χείλη του και είδαμε την Liza να έρχεται.

"Αλεξουκο μου δεν με πήρες τηλέφωνο."

"Στα αρχιδια μου"

"Καλά!" Είπε και έφυγε μπαίνοντας στο σχολείο ενώ ο Sean την χουφτωσε και αυτή του χαμογέλασε και του έκλεισε το μάτι. Ιου αηδιασα. Ένα νορμάλ κορίτσι σε ολόκληρο σχολείο δεν υπάρχει.

"Πάμε σε λίγο χτυπαει" είπε ο Sean
"Πάμε"
"Πώς και δεν θα μείνεις εξω;"
"Βαριέμαι"
"Καλά Πάμε" είπε και πετάξαμε τα τσιγάρα κάτω. Τα πατησαμε και μπήκαμε μέσα. Τότε κάποιος έπεσε πάνω μου.

"Πρόσεχε που πας"

"Συ-συγγνώμη δεν έβλεπα." Είπε μια άγνωστη φωνή για εμενα.

Σήκωσα το βλέμμα μου να δω Ποιος ήταν και τότε είδα μια κοπέλα αρκετά όμορφη. Δεν την έχω ξανά δει.

"Συγχωρεμενη. Δεν σε έχω ξανά δει εδώ. Είσαι καινούργια?"

"Εμ ναι" είπε ντροπαλά βάζοντας μια τουφα από τα μαλλιά της πίσω από το αυτί της.

" Τι κανεις στο κορίτσι ρε παρατα την" άκουσα μια γνωστή φωνή από πίσω μου και αμέσως κατάλαβα ποια ήταν χωρίς να γυρίσω.
"Anita παρατα με δεν της κάνω τίποτα."
"Ικανό σε εχουμε"
"Είπα και εγώ δεν θα είναι μαζί σου η φιλενάδα σου. " είπε ο Sean και γύρισα να δω την Anita που ήταν μαζί με την Amelia.

Ειδα τότε την καινούργια να απομακρύνεται και να κατευθύνεται προς το γραφείο του διευθυντή.

Χτύπησε το κουδούνι και μαζευτήκαμε στην πίσω αυλή για προσευχή. Δεν πήγα. Κρυφτηκαμε στην τουαλέτα μέχρι να τελειώσει η προσευχή. Ακούσαμε μετά από 5 λεπτά τα παιδιά να μπαινουν. Βγήκαμε από τις τουαλέτες και πήγαμε στην τάξη μας. Ουφ γαμωτο Γιαννακοπουλου πρώτη ώρα. Ποιος κάνει Αρχαια πρωινιατικα? Μπήκε τότε στην τάξη η Γιαννακοπουλου με την καινούργια. Ωραία στην τάξη η κοπελίτσα. Την είδα με πονηρο βλέμμα και αμεσως κατέβασε το κεφάλι της βάζοντας μια τουφα της πίσω από το αυτί της.

"Έλα σκασμός. Παιδιά σήμερα έχουμε την καλοσύνη να υποδεχτούμε μια καινούργια μαθήτρια. Συστησου κόρη μου."

"Εμ.... με λένε Lauren Mendes και κατάγομαι από την Βενεζουέλα. Μετακόμισα πρόσφατα εδώ και αναγκάζομαι να αλλάξω σχολείο. Άρα θα ειμαι εδώ."

CheerleaderTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon