Draco
Az első napon király volt a suliban. Mármint olyan, amilyen szokott lenni, de mégsem. Szóval kezdjük az elején.
Volt egy álmom, amire kifejezetten emlékszem. Hisz hogy is felejthetném el! Röviden összefoglalva egy sötét folyosón mászkáltam, hallottam, ahogy valaki könyörög, hogy ne öljék meg. Odarohantam, épp időben, amikor Ron majdnem megtette megbocsáthatatlan tettét. Hermione sírdogált, megmentettem, segítettem neki, és próbáltam elmondani, hogy szeretem, de odáig nem jutottam, hisz felriadtam álmomból, még mielőtt kifejezhettem volna érzelmeimet.
Nem azt mondom, hogy szeretem Grangert, csak az álmomban épp ez jött. De el kell ismernem, hogy az idei évre megszépült. Napsütötte barna haj, csillogó csokoládébarna szemek... Ha ezt apám megtudja, hogy kezdek vonzódni egy sárvérűhöz! De most komolyan mi van velem? Bizsereg a hasam, ha rá gondolok, de biztos csak a hormonok teszik. Mert mi más? Majd elmúlik...
Egész vasoraidő alatt azon gondolkodtam, hogy a vonaton Pottert megsértettem, Weasley-t úgyszintén, Granger-re pedig a sárvérűn kívűl nem mondtam semmi bántót, amit azért ismerjük e, hogy ez tőlem egész jó teljesítmény. De most komolyan mi történik velem? Sosem szoktam az érzelmeimről gondolkodni, mert nekem olyanok, hát... nem igazán vannak.
Még a héten kihirdetik az iskolai feladatinkat. Javában prefektusokat tisztelnek meg azzal a céllal, hogy egy héten keresztül esténként a folyosókat felügyeljék, nincs-e alvajáró vagy valami elkeveredett kölyök, akiket vissza kell kísérni a hálókörletükbe. Ha valaki jól végzi a munkáját, plusz pontokat szerez a házának. Nyilván tőlünk, mardekárosoktól kicsit betójnak, ezért hamar visszaszállingóznak a klubhelyiségükbe és a mi munkák itt véget ér. Persze jól jönnek majd a plusz pontok, de nincs az az isten, hogy én elkórícált gyerekeket keressek az éj közepén. Ha prefektusnak választanának és ezt az apám megtudná...! De amennyire ismernek, és tudják, hogy nem vagyok túlságosan felelősségteljes, nem választanak meg. Meg csak a drága időm menne rá, hisz még így is tanulnom kell a holnapi bűbájtanra és átváltoztatástanra. Érzem, az idei évben a tanárok nagyon bekeményítenek, hogy a sulis éveink végén sikeresen tegyük le a vizsgákat. Hermione szerintem majd kisujjból simán kirázza. Na igen, témánál vagyunk. Hol is jártam, na igen, a vizsgákra kőkeményen kell majd készülnöm, és habár senki nem nézné ki Draco Malfoy-ból, hogy tanul, de így van. Talán egyszer majd, ha nagyon nincs kedvem bemenni órákra a sok tanulnivalók miatt, szerzek a Weasley ikrektől Rókázó Rágcsát és így aznapra megúszom. Majd akkor kimehetnénk mászkálni a Tiltott Rengetegbe vagy a kviddicspályára. Ráadásul szuper hírek számomra, hogy már csak 1 hónapot kell várnom, mire elkezdődik a kviddicsszezon. Már mindent bekészítettem, hisz én leszek a Mardekárosok új fogója. Szerintem Potternél előbb elkapni a cikeszt gyerekjáték lesz, de azt mondják, hogy Potter jó fogó. Na, majd azt meglátjuk.
VOUS LISEZ
Crazy In Love
FanfictionA Dramione történetben minden keveredik mindennel és mindenkivel. Az álom a valósággal és a szerelem a bánattal. Ha szeretnénk, hogy minden úgy alakuljon, ahogy akarjuk, akkor vegyük kezünkbe az irányítást és mi döntsük el mihez kezdünk az életünkke...