Kızlar hala bana bakışlarını değiştirmemişlerdi. Erkeklere baktığımda hepsinin ayrı bi yakışıklı olduklarını gördüm ve o kızların bana öylece bakmalarında haklı olduklarını düşündüm.Gayet sakin ve kendime güvenir bir şekilde yürümeye başladım kızlarda yürümeye başladılar benimle beraber. Müdürün odasına çıktım ve müdürle kayıtlar için konuştum ben kendi işimi halletmiştim kızlar kendi işleriyle uğraşırken sınıfıma girdim. Herkez bana bakıyordu neden böyle oldugunu anlamış değildim senenin başıydı ve benim gibi bir sürü öğrenci okullara akın ediyordu. Ama çevredekilerin tepkisi sene sonu gelen ögrencı gibiydi. Zil çaldı ben sırama geçmiş etrafı gözlemliyordum yanıma bi kız geldi. Konuşması beni gıcık ediyordu kız 2 kelime edene kadar kriz geçirdim ''Yanın boş mu aceba?'' dediğinde ''hayır.'' dedim kesin ve net bi tepkiydi. 'ay tmm be oturmam '' diyerek bana karşılık verdi.
Mücahit'in Dilinden;
O gün son 1 haftadır grupça oturdugumuz yerde oturuyorduk herşey aynı gidiyordu karşı da ki kızlar bize bakıp bakıp salakça hayaller kuruyordu neymiş ''sevgili olma '' hayalleri okula hava atmalar flan ben böyle bi ilişki istemiyordum orada ki kızlar popi olmak yada hava atmak için bizi kullanmak istiyorlardı ama Ben bir ARSOY'dum. Bu yalanlara gelmezdim. Herneyse o gün kapıdan 3 kız girdi. Yenilerdi ve her hallerinden belliydi. En çok dikkatimi çeken siyah'lı oldu. Kendine emin davranışları özgüveni, ve duruşu beni büyülemişti. Gözlerimi ondan alamamıştım. Belli etmemeye çalışmıştım Zil çaldığı anda peşine bi kız yolladım onun ismini ögrenmesi için. Zaten kısa sürede okuldakiler ona sorular sorup tanıyacaklardı ismini ögrendikten sonrası kolaydı. Çünkü para her kapıyı açardı. Kıza parayı verdiğim gibi gitti.Sonra ne yaptı bilmiyorum ama elbet geri bana gelicekti. Yoksa elimden kurtulamazdı 500 lira'nın lafını yapmıyorum ama o kızı tanımak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üniversite.
RomanceGamze Adında Bir Kız'ın 2 Kuzeniyle Beraber Üniversite Macerası =))) İYİ OKUMALAR =) EMİN OLUN PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ =)