Arabadan indiğim gibi mücahite baktım bana bakarak gülümsüyordu karşılık olarak gülümsedim yanyanaydık okula beraber girdik. Klüp seçerken müziği seçtik mücahitle beraber. Aslında ben seçince o da seçmişti müzik sınıfa gittik. Ece'nin yanına oturdum aslında pekte istekli değildim ama yinede baska kimseyi tanımıyordum.
Hoca girdi ve herkesten bir müzik seçip söylemesini istedi. İlk olarak mücahit çıktı telefonunu kabloyla hopörlere taktı ve müziği açtı (Sancak-Seni son anlatışım) söylemeye başladı. Söylerken sürekli olarak bana bakıyordu. Bitince yerine geçti hoca sınıfa dönüp ''Gönüllü olan var mı?'' dediğinde elimi kaldırdım ''Ben'' dedim. Telefonumdan İstediğim müziği açtım (Lene del rey- summertime sadness) hoca sınıftan sadece mücahitle benim söyleyiş tarzımızı beğendi.
Sınıftan çıkarken ''Süperdin'' dedi. Gülümsedim ve teşekkür ederim bakışlarımdan attım. ''Sende iyiydin '' dedim . Gülümsedi '' Senin kadar olmasa da'' dedi. Gittikçe daha da çekiyordu beni kendine Şerefsiz =)
''Eeee telefon numaranı vermeyecek misin? Aramak istersem işim düşerse flan :) '' dedi. ''Olur benim için sorun yok '' dedim ve telefonuna numaramı kaydettim.Onu da kendi telefonuma ekledim. Sınıfa doğru yürüyorduk karşıdan umut ve kadir denen çocuklar geldi ''mücahit senle konuşmamız gerek'' dediler ''ben gelirim az sonra gamze '' dedi mücahit. umut ve kadir birden ''işimiz uzun sürer dönemeyebilirsin'' dediler üzülmüştüm onu görmemeye katlanmak kötü olucaktı.
MÜCAHİTİN AĞZINDAN; Umutla Kadir çok olmaya başlamışlardı artık. Çocuk muydum? 19 Yaşındaydım istediğimi yapmakta özgürdüm bunlarda neydi? Eve gittik ikisi de oturdular ve bana dönerek '' tamam bu kadar kendimizi çekmek yeter. Ben Ceren'i seviyorum Umut'ta Cemre'yi Sen de Gamze'yi seviyorsun. Eğer seviyorsak adam gibi sevgimizin arkasında durucaz. Ne kadar düşmanımız varsa da hepsinden üstünüz. Bok gibi paramız var. Daha ne bu? tamam başka yanlış karar vermiş olabilirim ama bu kadar yeterli. Eğer Ceren'in başına bişey geldiğinde yardım etmicek misiniz bana? Gamzenin başına bişey geldiği zaman yardım etmeyecek miyim? sonuçta yengem oluyor. Onun kötülüğünü istemem heralde dimi? '' dedi Kadir. Evet anlamında başımı sallayarak karşılık verdim. '' E o zaman okula gidelim gamzenin yanında ben yokum şuan başına bi iş gelebilir'' dedim. Ve Okula Geri Döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üniversite.
RomanceGamze Adında Bir Kız'ın 2 Kuzeniyle Beraber Üniversite Macerası =))) İYİ OKUMALAR =) EMİN OLUN PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ =)