Capitolul V

4 0 0
                                    

Toți cei din sală au rămas șocați. Klauss a răsuflat oare cum ușurat, însă...

- Glumesc. Da, îmi doresc din toată inima! Da, da ,da, de o mie de ori da! Îi spun. Roata s-a întors. Restul persoanelor au expirat ușurați, iar Klauss s-a pus ca pe ghimpi. Hannibal scoase câteva hohote de râs și îmi dădu brațul său. Cei care aparent aveau sa oficieze căsătoria erau Chad și Dean.

- Dragii noștri. Suntem aici, deoarece acești doi tineri îndrăgostiți vor să-și unească destinele. Spuse Dean

- Azi e o zi importantă la dublu! Azi, cea mai mică și mai frumoasă și mai cool surioară a mea se mărită cu bărbatul pe care-l iubește. Bărbatul care s-a ținut după ea încă de când a început conflictul acesta urât la noi în familie. Bărbatul care sper din toată inima, că pentru binele lui o să o facă pe surioara mea să zâmbească în fiecare zi ,adică o va face fericită , o va proteja și o va ajuta mereu. Prietene, dacă voi vedea vreodată și cea mai mică lacrimă pe obrazul lui Jade, Arthur va fi ultima persoană de care va trebui să te ascunzi. Spuse Chad.

- Și de asemenea, astăzi, draga mea nepoată, Jade, împlinește onorabila vârstă de douăzeci și unu de ani. Și mă simt dator să-i spun „La mulți ani!" Sper să fi fericită, plină de energie și de gânduri bune și frumoase și să fi la fel de înfloritoare toată viața.

- Iar dacă cineva se împotrivește, sau îi spune tatei, ies cu Dean la vânătoare. Pentru că, azi e ziua în care surioara mea cea mică e în sfârșit fericită. Chad inspiră adânc, privire întristându-i-se. Știu că nu sunt bun la chestii de genul. Dacă Markus, dacă ar fi fost aici ar fi plâns pentru ea și i-ar fi oferit nunta visurilor ei. Însă din păcate, Markus nu mai e printre noi...Iar dacă spiritul lui e pe undeva în această sală, cred că se bucură nespus pentru Jade. Adevărul este că îmi iubesc surioara enorm și nu mai accept să o văd vărsând lacrimi...Așa că... în altă ordine de idei...

- Hannibal Collins, o iei pe Jade Katharine Phoenix, minunata mea nepoată și soră a lui, de soție și juri să-i fi credincios și să o faci fericită ?întrebă Dean.

- Da! Spuse punându-mi un inel ce semăna mai mult cu unul de logodnă.

- Minunata și frumoasa mea surioară și nepoată a lui Dean, îl iei pe nea Collins de soț? Întreabă Chad. Dean îi dădu un ghiont între coaste. Bine, reformulez! Jade Katharine Phoenix, minunata și prea frumoasa mea surioară și nepoată a lui Dean, îl iei pe Hannibal Collins de soț?

- Da!

- Are cineva ceva de spus? Întrebă Chad.

- Nu ar fi trebuit să jur și eu ceva? Îl întreb, ridicând mâna.

- Sunt destul de sigur, că fiind sora mea și nepoata lui nu ai nevoie, dar dacă vrei să juri și tu ceva.., bine! Juri să-i mănânci nervii de câte ori ai ocazia. De fapt, știi ceva, nu mai jura chestia asta, doar fă-o pentru mine! Prin puterea cu care am fost investit de...puii mei nu știu de cine! De Lucifer și Morgan și Bunicul Ryan și bunicul Byron și cine o mai fi...

- Vă declarăm soț și soție! Puteți să vă sărutați. Ne-am sărutat, iar Eve și bunica Alessia au aruncat cu petale de flori deasupra noastră.

- Bravo copii frumoși ! spuse străbunica Alessia, îmbrăţişându-ne.

- Jade Collins nu sună rău să știi! Spuse unchiul Cristian cu un pahar de vin în mână.

- Bine, Jade Northman suna si mai bine, dacă Lorelei nu lua numele lui Syrus. Spuse unchiul Will amuzat, cu un pahar de whisky în mână. Petrecerea nu a ținut mult. A ținut cât să primim felicitări și să mai bem un pahar de vin și unul de șampanie și să mâncăm o felie de tort.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 08, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Demonul printesei-inger (Volumul VI)Where stories live. Discover now