Am iesit din clasa, inca morocanoasa pentru ca nu suport sa fiu trezita dimineata.
Mikey nu se uita la mine, nu s-a uitat toata ziua. Nu m-a salutat, n-am vorbit. Au trecut sapte zile. Mi-e din ce in ce mai greu sa-i fac fata. Am inteles ca nu mai are nevoie de mine, iar eu incerc sa mimez acelasi lucru. Incerc sa-i demonstrez ca intotdeauna doi ar putea sa joace jocul asta.Daca mi-am cerut scuze?
Normal ca am facut-o!
Am crezut ca amandoi tinem la prietenia asta intr-un mod unic, special. Se pare ca n-a mai ramas nimic din ea.
Nina ma bate pe umar, scotandu-ma din meditatia mea asupra prieteniei.-Hey, mergem in spate? Ma intreaba curioasa, ochii ei cercetandu-ma.
Dau din cap aprobator, absenta insa. Nu am nevoie de el, nu am nevoie de nimeni. Pot sa-mi fiu singura umarul pe care m-as putea sprijini. Pot sa fac asta. Acum sunt mai stabila si chiar sunt pozitiva asupra chestiei asteia. As fi iesit singura din asta orice as fi facut. Imi asum, mi-am asumat-o si fata de el. Da, am gresit. Da, stiu ca nu-i va trece asa usor. Dar m-a lasat balta. M-a lasat singura, cand nu credeam ca o va face.Ajungem in spatele scolii si simt ca Nina ma priveste suspect. Nu stie ce se ascunde in interiorul meu si nici nu-mi doresc sa stie, nici ea, nici grupul.
Grupul. E numai vina lor ca ma aflu in situatia asta, dar ei habar nu au. Ticalosii! Cum au putut? M-au distrus, atat pe mine, cat si prietenia mea cu Mikey. El era tot ce aveam.
Imi aprind o tigara, in timp ce ma asez la o masa, Nina asezandu-se in fata mea.
-Esti ok? Pari foarte ganditoare azi. Privirea ei devine si mai ingrijorata cand vede ca ma uit in gol.
Murmur un "mhm" si ma concentrez pe a-mi fuma tigara. Aceasta doar ridica din umeri si ma lasa sa ma afund in continuare.
Nu am nevoie de noi, dar cum m-as putea descurca asa cand mereu a fost despre noi.
Ma pricep la povestea asta, jur. Sper sa va placaaaa si sper sa se inteleagaaaa, pup.
CITEȘTI
Oxigen si Mercur
Short StoryPrieteni? Ei sunt prietenii tai, nu eu. Oxigenul si mercurul sunt doua chestii total opuse, la fel ca si noi, acum.