-Tamam peki sana bir şans vericem ama emin ol bunu iyi değerlendirmessen bir daha şans vereceğimi sanmıyorum ben bu zamana kadar yanlızdım benim için sorun olucağını sanmıyorum...
+Tamam tamam çok teşekkür ederim çok teşekkür eder...
-Tamam tamam sakin ol Burak
"Burak bugün ayın kaçı."
"19 neden sordun ki"
"Kalk lan kalk"
"Ne oldu"
"Lan kalk bugün Beşiktaş-Fenerbahçe Derbisi var"
"Ne sen maçımı takip ediyorsun"
"Yaw He He kalk hadi kalk"
"Gerçekten çok değişik bir kızsın"
"Sağol canım şimdi geliyorsun oturmaya devammı edeceksin"
"Geliyorum"
Projeksiyon odasına girdim ve Bilgisayardaki canlı yayını başlayıp projeksiyona yansıttım"
"Of ya 28. Dakkada"
"Olsun bu defalık bununla yetin"
"Of Burak ya hepsi senin suçun. Senin yüzünden maçı unuttum."
.
."al işte ona kırmızı kart verilirmi ve hakem bari sarı kart verydin hem sen benim en sevdiğim hakem din mete kalkavan..."
Ben böyle saydırırken birden ağzım kapatıldı tabi bu Burak'tı.
"kızım bir sus motorun soğusun lan erkek halimle ben maç izlemiyom sen kendini kaptırmış gidiyon"
"Burak ya görmüyonmu adam yani kendini nasıl tutabilirdi önündeki çekilseydi salak. adam topa kayıyo malın biri önüne geçiyo olan bize oluyo ya"
"ada hadi ya ben senle vakit geçirmek istiyorum"
"Burak bi dur"
.
.
.
.
"al işte tabi yeniliceklerini anlayınca kavga çıkardılar maç kesin tatil edilir
ay yazık ya şenol güneşe kafasını yardılar adamın."
.
.
.
"Ben dediydim tatil edilecek bu maç diye"sinirle TV yi kapattım. Burak'a doğru döndüm bana öyle bir bakıyordu ki nasıl desem "sonunda kapattın şu maçı" "yada beni hatırladın sonunda"
der gibi of ne bileyim bir tuhaf bakıyordu."Ada benim uykum geldi."
"ama benim uykum yok ki burak."
"Ada Allah aşkına sen nekadar enerjiksin ya bir saattir hareket halindesin hala yorulmadınmı."
"Hayır"
"tamam peki sen devam et ben uyuycam yatağımı gösterirmisin "
"ama bu evde 1 tane yatak var yani bu ev tek kişilik bir tasarım olduğu için sadece kendime dizayn ettim."
"Eeee"
"e si sen koltukta yatıcan."😯
"ama bu koltuk küçücük sabaha kadar ölürüm her yerim tutulur."😟
"yapacak bir şey yok."
"tamam ya tamam"
"ben sana battaniye yastık getireyim."
"tamam"
yazık ya bide salondaki koltuğum eski benim.olsun ya ne vardı benle gelecek sanki çeksin cezasını. battaniye ve yastığı burak'a verdikten sonra bende yatak odasına gittim.
sabah kalktım ve aşağı indim Burak hala uyuyordu yazık zavallı kesin geç boyu uyuyamadı ya.
Burak a doğru yaklaştım ve
"Burak hadi kalk"
ses yok
"Burak hey kalk ya Burak off kalksana madem kalkmıyorsun bunu sen istedin" mutfağa gittim ve bir bardak su doldurdum tekrar salona geldim hala yatıyor ya sen kaşındın o kadar ses yaptım hala uyanmadı suyu birden suratına döktüm feleğini şaşırdı çocuk ya. sağına soluna bakarken beni fark etti.sanırım çok kızdı."ya kızım manyakmısın sen ya zaten her yerim tutulmuş sende donup öleyim diye su mu ekledim. Ahh belki...öhöhhöhhh."
"Ay Burak özür dilerim valla ya ben böyle olacağını tahmin edemedim çok özür dilerim gece üsüttün galiba...off"
"tamam tamam.....öhöhöh birşey olmaz seda sakin ol"
"tamam sakinim hadi kalk bir duş al bende sana bir çorba koyayım"
Burağ'ı zorla banyoya soktum yatağın üzerine de bana en büyük gelen eşofman takımını bıraktım ve aşağıya inip çorba yapmaya başladım.
.
.
.çorbayı kaseye böldüm ve tepsiye koydum yanına 1 kaşık peçete ve bir bardakta şu koydum tam mutfaktan çıkacakken Burak yanıma geldi.
"Burak çık yukarı ya banyodanda yeni çıktın zaten hastasın hadi"
"seda birşey olmaz ben mutfakta yerim"
"Hadi dedim"
sonunda pes ederek yukarıya çıkmaya başladı.
Burak'a hemen alışmıştım niye böyle yaptım bilmiyorum daha önce bana yaklaşanları telef ettim sanırım. ama burak farklıydı bence bana yaklaşmasına izin verebilirim.
odaya çıktık burak'ı yatağa yaptırdım ve sırrın yastık koydum tepsiyide kucağına koydum ve yemesini bekledim.