Hala o şoku atlatamamıştım yaklaşım bir haftadır eve uğramamış burak ile vakit geçirmiştim.Bugün annem aradı ve yanına gelmemi istedi. Sesi bi tuhaftı.
"Burak nerdesin"
Lavabonun kapısı açıldı.
"Burdayım"
"Annem beni çağırdı yanına gitmem lazım ne zamandır evede uğramadım merak etti galiba"
"Tamam bende bir eve uğruyayım bari"
"Tamam sen bilirsin hadi çıkalım"
Camları felan kapatıp evden çıktık. Arabaların yanına gelince.
"Seda"
"Efendim"
"İyisin demi"gülümsedim beni düşünen birisi.
"Evet iyiyim teşekkürler"
"Kendine dikkat et"
"Sende"
.
.Sonunda eve gelmiştim.kapıyı çaldım
Yiğit açtı."Oo abicim sonunda eve uğrayabildin"
"Bi kere ben senden büyüğüm"
"Neyse geç hadi sonra konuşuruz"
İçeriye girdim ve annemin odasına girdim.
"Anne"
"Geldinmi güzel kızım"
"Geldim annecim. Neyin var anne"
"Ben bilsem kızım babam bu aralar bi tuhaf bana çok soğuk davranıyor. Sanki birşeyler saklıyor gibi."
"Olurmu öyle şey annecim ben babamla konuşurum ağzını ararım olmadı telefonunu bana veriyor o konuşmazsa telefonuna bakarım hadi sen üzülme"
"Tamam kızım"
"Babam nerede şimdi.
"Çalışma odasında"
"Tamam annem ben bir onun yanına çıkayım"
...Babamın çalsma odasının kapısını çaldım ve içeri girdim
"Babacım"
"Buyur kızım gel"
"Nasılsın"
"İyiyim bitanem sen nasılsın"
"Bende iyiyim. Baba seninle bir fotoğrafımız vardı ya hani benim çok beğendiğim"
"Evet"
"O fotoğraf telefonumdan silinmis senin telefonunda vardı telefonunu verir misin diyecektim."
Babamın birden surat ifadesi değişti annem haklı babam birşeyler saklıyor. Allah'ım ne olur düşündüğüm şey olmasın.
"Veremem"
"Neden"
"Sen iyi alıştın telefonumu almaya o benim özel hayatım"
Şok oldum babma birşey demedim ve tamam diyip odadan çıktım.
....
yaklasık 2 saat sonra tekrar babamın odasına gittim odada yoktu sanırım lavaboya falan gitti.
Masasına doğru yaklaştım telefonu açıktı telefonu elime aldım ve biraz karıstırdım......
Hala soktaydım sinirle evden çıktım ve gizli yerime gittim kimseye haber verme gereği duymadım.1 Hafta sonra
Burak'tan;
İçimde bir sıkıntı var ama ne olduğunu bende bilmiyorum Seda ile de bir haftadır görüşmüyoruz.Bugün evine uğrayayım da bakalım ne yapıyor bizim cadı.
Evden çiktım ve şirkete babamı ziyarete gittim şirketteki kızlar ağzının suyu aka aka bana bakıyorlardı tabi bana bakmıyacaklarda kime bakacaklar.😎
...şirketten çıktım ve Seda'nın evine doğru yol almaya başladım.
Evlerine geldiğimde kapıyı annesi açtı "seda hiç kendine erkek arkadaş edinmesi gerçi onun kız arkadaşıda yok"
"Seda ile görüşebilir miyim mümkünse"
"bir haftadır seda eve uğramıyor evladım. Arıyorum açmıyor birşey biliyor bunu benle paylaşmıyor evden sinirle çıktı ne olur onun yerini biliyorsan bana getir kızımı."
Dedi ve bana sarılarak ağladı.
"Teyzecim bir sakin ol lütfen ben sedayı bulup sana getiririm hem o akıllı bir kız ne yaptığını iyi biliyordur. Ben şimdi gidiyorum sende kendini üzme tamam mı"
"Tamam evladım.sende kendine dikkat et kızım sana emanet ona sahip çık yanında ol"
.
.
.Kesin onunla gittiğimiz gizli yerindedir.
Yarım saat sonra oraya varmıştım.
Tahmin ettiğim gibi arabası burda.
Hemen içeriye girdim."Seda"
Ses yok
"Seda nerdesin"
Yine ses vermedi.
Salona girdiğinde koltuğun yanında oturmuş dizkerini kendine çekmiş kafasınıda dizine koymuş duruyordu. Ona doğru yaklaştım."niye ses vermiyorsun bakalım cadı"
Seda kafasını kaldırdı.gözleri şişmişti çok bitkindi. Hemen bende yanına çöktüm .Gözlerini zor açıyordu. Gözleri beni bulduğunda.
"Burak"dedi
"Güzellik ne oldu sana böyle"
Seside kısılmıştı.Tekrar kafasını dizlerine koydu.
Onu kendime çektim sıkıca sarıldım.
Sonra onu kucağıma aldım.kafasını kaldırdı bana baktı.Hiç gücü yok gibi kafasını göğüsüme koydu.Yatak odasına götürdüm. Onu yatağa bıraktım. Çorba yapsam ona iyi gelirdi herhalde.mutfağa doğru gidiyordum ki seda bilegimi tuttu. Ona baktım.
"Gitme"
"Gitmiyorum güzelim sana bir çorba yapiyim kendine gel"
"Benim şu anda çorbadan çok sana ihtiyacım var.yanıma gel"
Yatak Zaten küçüktü ama yinede kaydı.bende yanına uzandım.
Boynuma sarıldı ve kafasını boynuma gömdü.boynumu kokluyordu.bende onun belini sardım ve kendime iyice çektim."Ah be güzelim ne yaptın kendine ne oldu sana"
"Burak şimdi cevap verecek durumda degilim.söz sonra anlatıcam."
Dedi ve boynumdaki ellerini daha da sıklaştırdı.kokumu içine çekti.
"Tamam güzelim şimdi uyu"
Saçına bir öpücük kondurdum.cok kötü olmuştu demek ki içimdeki sıkıntı buymuş.Ben bu kızı seviyorum galiba.daha önce kimseye karsı böyle hissetmemiştim. O iyi olmadığı içinmiş demek ki içimdeki sıkıntı. Neyse ki şimdi yanımda. Acaba o da bana karşı birşeyler hissediyormu.
Aklımdaki düşünceleri bir kenara bıraktım ve yanımdaki sevdiğimi iyice kendime çekip bende onunla beraber uyudum.